Rachunek lub faktura za usługę
No to cena podobna albo i wyższa, około 6000 zł +montaż/demontaż około 1000 zł + regeneracja konwertera kolejny 1000 zł, do tego jeszcze trzeba chyba doliczyć olej bo pewnie zalana nie jest ?danishow pisze:Chore kwoty za naprawę skrzyń krzyczą w PL , w DE można za 1400 euro kupić w pełni zregenerowaną skrzynię (oddajesz swoją) z dwuletnią gwarancją ...z tym że bez konwertera. Za konwerter płaci się ekstra, można nabyć nowy albo zregenerować stary.
Razem 9000 zł :-)
u teosia juz porobili kolege co kupil auto od r4q tez tam placil slono za asb w Sce ja bym takie szczegoly tj jak ma wygladac rachunek uzgadnial przed robotą proste
a co dani do tych super cen z kalifatu niemieckiego to bajki bajeczki z 1400 euro co nazywasz okazją bez konwertera .... przy dizsiejszym kursie eur=4,27 daje kwote uwaga! 5978PLN rzeczywiscie okazja wysyłka X pln montaz demontaz no niech mechanik ma dobry chumor 1200 aaa konwerter regenerowany 1500 od petera renza uwaga peka nam 9k (9198) a z tego co wiem skrzynia bez oleju nie pojedzie a wątpie by Szkopy daly go gratis no i zauwazcie ze niech pojdzie cos nie tak szkopy zwala wine na mechanika i odwrotnie tak wiec Dani nie nazwalbym tego dobrym interesem bo z jakoscia tej uslugi rowniez moze byc kiepsko tym bardziej ze w kalifacie teraz przoduja karmelowi inzynierzy ba moze ich nie naprawiaja ale juz do dostarczania paczek sie nadaja pytanie jak jeszcze ta asb dostarcza w 1 czy kilku ratach do POlandii jak dla mnie szajs po waszemu
a co dani do tych super cen z kalifatu niemieckiego to bajki bajeczki z 1400 euro co nazywasz okazją bez konwertera .... przy dizsiejszym kursie eur=4,27 daje kwote uwaga! 5978PLN rzeczywiscie okazja wysyłka X pln montaz demontaz no niech mechanik ma dobry chumor 1200 aaa konwerter regenerowany 1500 od petera renza uwaga peka nam 9k (9198) a z tego co wiem skrzynia bez oleju nie pojedzie a wątpie by Szkopy daly go gratis no i zauwazcie ze niech pojdzie cos nie tak szkopy zwala wine na mechanika i odwrotnie tak wiec Dani nie nazwalbym tego dobrym interesem bo z jakoscia tej uslugi rowniez moze byc kiepsko tym bardziej ze w kalifacie teraz przoduja karmelowi inzynierzy ba moze ich nie naprawiaja ale juz do dostarczania paczek sie nadaja pytanie jak jeszcze ta asb dostarcza w 1 czy kilku ratach do POlandii jak dla mnie szajs po waszemu
bądź sobą, wariatów też lubią
Masz namiar na tego kolegę który miał problemy z TEO ?preston81 pisze:u teosia juz porobili kolege co kupil auto od r4q tez tam placil slono za asb w Sce ja bym takie szczegoly tj jak ma wygladac rachunek uzgadnial przed robotą proste
a co dani do tych super cen z kalifatu niemieckiego to bajki bajeczki z 1400 euro co nazywasz okazją bez konwertera .... przy dizsiejszym kursie eur=4,27 daje kwote uwaga! 5978PLN rzeczywiscie okazja wysyłka X pln montaz demontaz no niech mechanik ma dobry chumor 1200 aaa konwerter regenerowany 1500 od petera renza uwaga peka nam 9k (9198) a z tego co wiem skrzynia bez oleju nie pojedzie a wątpie by Szkopy daly go gratis no i zauwazcie ze niech pojdzie cos nie tak szkopy zwala wine na mechanika i odwrotnie tak wiec Dani nie nazwalbym tego dobrym interesem bo z jakoscia tej uslugi rowniez moze byc kiepsko tym bardziej ze w kalifacie teraz przoduja karmelowi inzynierzy ba moze ich nie naprawiaja ale juz do dostarczania paczek sie nadaja pytanie jak jeszcze ta asb dostarcza w 1 czy kilku ratach do POlandii jak dla mnie szajs po waszemu
Jak to mówią Polak mądry po szkodzie, górna granica kwoty do zapłaty miała wynieść 6200 zł, ale też nie mam tego na piśmie, a teraz wmawia mi że pracownik mógł podać taką kwotę jako minimum
Pozostaje mieć wszystko na piśmie lub nagrywać w przypadku grubszych napraw .
preston81, no to żeś się rozpisał. Generalnie oferta dobra dla kogoś kto sam sobie skrzynkę przełoży, np. w twoim przypadku to całkowicie się nie opłaca bo za wszystko musisz bulić. Tak czy inaczej wolę pewną niemiecką gwarancję niż "usługę" za 9000 zł w Polsce z ...no właśnie z czym? Bo gwarancja w PL to pojęcie względne
masz całkowitą racjędanishow pisze:Bo gwarancja w PL to pojęcie względne
[ Dodano: 2017-09-13, 21:46 ]
wiesz co kolega kupil tu A8 od mucholejkatora a pozniej tą Skę od R4q poczytaj co i ajk albo pisz do Ernesta ja mam chyba jakas amnezje ostatnio i nie pamietam , wiem ze pisal jakie mial tam problemy na forumpawelwoj pisze:Masz namiar na tego kolegę który miał problemy z TEO ?
[ Dodano: 2017-09-13, 21:49 ]
aaaa juz pamiętam był to uzytkownik kosmy!
bądź sobą, wariatów też lubią
Panowie, zgodnie z przepisami skarbowymi na fakturze lub paragonie fiskalnym od mechanika musisz mieć wyszczególnione zamontowane części, nawet filtry nie mogą być pod jedną pozycją, z robocizną nie konieczne może być kwota ogólna lub jak klient sobie życzy można robociznę rozbić na klika pozycji. Jeśli warsztat nie może sprzedawać części to wlicza kwotę za części do usługi a dla klienta może przygotować zlecenie warsztatowe z wyszczególnieniem wszystkiego co robił, tak w praktyce, jeśli dostałeś fakturę za np. remont skrzyni z dwoma pozycjami = części = robocizna to jest to lipa, bo pod pozycją części może być wszystko np. uszczelka gumowa, bo to im zeszło ze stanu magazynowego, a w rzeczywistości części do Twojej skrzyni mają z firmy krzak, nie mają dokumentu zakupu więc nie mogą wypisać na fakturze. uff koniec
Może się Wam przyda kilka informacji od praktyka:
Co do zapisu na dokumencie sprzedaży nic nie musi być dokładnie wyszczególnione, dla każdej firmy usługowej to o wiele mniej pracy, tylko może Wam się wydawać ile to pracy, jeżeli każda podkładka, śrubka, tarczka, uszczelka, filterek kawałek wężyka, 100ml płynu chłodniczego, 50ml płynu do mycia auta, etc.
Ale do niczego nie jest to Wam/Nam potrzebne, ważne, że mamy 24miesiące gwarancji. Po co jakieś pozycje na rachunku skoro, mogą sobie tam wypisać co będą chcieli.
TEO MOTORS zajmuje się regeneracją ASB, na stanie mają podejrzewam wszystkie części, więc mogą wypisać o wiele więcej niż wymienili, ale czy tak zrobią nie wiem.
Dlaczego mieliby psuć sobie rynek, kłócić się z klientem.
Takie sytuacje należy rozwiązywać spotkaniem, rozmową.
Nie chce mi się wierzyć, że ktokolwiek przed rozebraniem skrzyni biegów powiedział, że koszt naprawy wyniesie 6200zł koniec kropka.
Przecież jeszcze nie wie co znajdzie w obudowie, a może się okażę, że np coś pękło generowało opiłki i tak naprawdę koszt naprawy przekracza zakup drugiej i naprawę drugiej ASB.
Co do rozcinania samego konwertera nie wypowiem się, a jedynie głośno myślę Nie znam dokładnego przebiegu technologicznego samej regeneracji, choć ma to w pewnym sensie dużo logiki, że kolejne rozcinanie, spowoduje, wiemy o co chodzi.... Jeżeli ma dać Ci drugi konwerter to przyda mu się np. kierownica z Twojego, wirnik turbiny, etc.
Ja chciałbym bebechy sobie zostawić, a pustą obudowę mógłbym Ci zwrócić, ale magazynowanie części z rozebranego konwertera jest bardziej kłopotliwe, niż rzucenie na regał całej puchy z zaślepką.
Uważam, teraz pamiętaj, że jestem po Twojej stronie, że najzwyklej w świecie gdzieś nastąpiło nieporozumienie, bądź ktoś palnął, bo przypuszczał, że taki będzie koszt był prawie pewien, a wyszło jak zawsze.... Fajnie gdybyście pertraktowali w kosztach, bo po co Ci na siłe ten rachunek mogą napisać co chcą nigdy tego nie sprawdzisz. Po co robić im problemy i może po złości ktoś Ci nie dokręci czegoś, efektem będzie inna usterka po roku eksploatacji. Może dołożą Ci innego chochlika....
Za czasów gdy jeszcze naprawiałem ASB na zapytanie ile będzie kosztować naprawa odpowiadałem, że startujemy od 6000zł.
Sprawdź ile kosztują części do ASB, bo są strasznie drogie, na dodatek jest już kiepska dostępność, więc te części nigdy nie będą tanieć.
Nie wiem jaki miałeś problem i co było powodem usterki ASB, ale skoro to tak duże koszta, to zawsze możesz kupić używaną za 3000, zrobić jej czyszczenie, rewizje, konwenter, montaż/demontaż, ale dużo taniej nie będzie.....
tematy z ASB nigdy nie należą do łatwych dlatego warto serwisować wszystkie skrzynie regularnie w warsztatach mających doświadczenie. Lepiej regularnie małymi kwotami zapobiegać, niż leczyć i płakać ze, rachunek za wysoki.
W razie co dzwoń i pytaj. Pozdro
Co do zapisu na dokumencie sprzedaży nic nie musi być dokładnie wyszczególnione, dla każdej firmy usługowej to o wiele mniej pracy, tylko może Wam się wydawać ile to pracy, jeżeli każda podkładka, śrubka, tarczka, uszczelka, filterek kawałek wężyka, 100ml płynu chłodniczego, 50ml płynu do mycia auta, etc.
Ale do niczego nie jest to Wam/Nam potrzebne, ważne, że mamy 24miesiące gwarancji. Po co jakieś pozycje na rachunku skoro, mogą sobie tam wypisać co będą chcieli.
TEO MOTORS zajmuje się regeneracją ASB, na stanie mają podejrzewam wszystkie części, więc mogą wypisać o wiele więcej niż wymienili, ale czy tak zrobią nie wiem.
Dlaczego mieliby psuć sobie rynek, kłócić się z klientem.
Takie sytuacje należy rozwiązywać spotkaniem, rozmową.
Nie chce mi się wierzyć, że ktokolwiek przed rozebraniem skrzyni biegów powiedział, że koszt naprawy wyniesie 6200zł koniec kropka.
Przecież jeszcze nie wie co znajdzie w obudowie, a może się okażę, że np coś pękło generowało opiłki i tak naprawdę koszt naprawy przekracza zakup drugiej i naprawę drugiej ASB.
Co do rozcinania samego konwertera nie wypowiem się, a jedynie głośno myślę Nie znam dokładnego przebiegu technologicznego samej regeneracji, choć ma to w pewnym sensie dużo logiki, że kolejne rozcinanie, spowoduje, wiemy o co chodzi.... Jeżeli ma dać Ci drugi konwerter to przyda mu się np. kierownica z Twojego, wirnik turbiny, etc.
Ja chciałbym bebechy sobie zostawić, a pustą obudowę mógłbym Ci zwrócić, ale magazynowanie części z rozebranego konwertera jest bardziej kłopotliwe, niż rzucenie na regał całej puchy z zaślepką.
Uważam, teraz pamiętaj, że jestem po Twojej stronie, że najzwyklej w świecie gdzieś nastąpiło nieporozumienie, bądź ktoś palnął, bo przypuszczał, że taki będzie koszt był prawie pewien, a wyszło jak zawsze.... Fajnie gdybyście pertraktowali w kosztach, bo po co Ci na siłe ten rachunek mogą napisać co chcą nigdy tego nie sprawdzisz. Po co robić im problemy i może po złości ktoś Ci nie dokręci czegoś, efektem będzie inna usterka po roku eksploatacji. Może dołożą Ci innego chochlika....
Za czasów gdy jeszcze naprawiałem ASB na zapytanie ile będzie kosztować naprawa odpowiadałem, że startujemy od 6000zł.
Sprawdź ile kosztują części do ASB, bo są strasznie drogie, na dodatek jest już kiepska dostępność, więc te części nigdy nie będą tanieć.
Nie wiem jaki miałeś problem i co było powodem usterki ASB, ale skoro to tak duże koszta, to zawsze możesz kupić używaną za 3000, zrobić jej czyszczenie, rewizje, konwenter, montaż/demontaż, ale dużo taniej nie będzie.....
tematy z ASB nigdy nie należą do łatwych dlatego warto serwisować wszystkie skrzynie regularnie w warsztatach mających doświadczenie. Lepiej regularnie małymi kwotami zapobiegać, niż leczyć i płakać ze, rachunek za wysoki.
W razie co dzwoń i pytaj. Pozdro