części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] Pomoc w doborze tarcz oraz klocków.

slawek2200
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 18 lut 2013, 18:01
Lokalizacja: siemianowice

Post autor: slawek2200 » 17 mar 2015, 16:26

Witam
prosze o wycene tarcze przód i tył Zimmermann nawiercane
klocki przód i tył ferodo lub Hawk Performance HPS
interesują mnie obie opcjie
A8 D3 4.2 Pb
WAUZZZ4E43N003088

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 22 mar 2015, 20:24

Poproszę o wycenę kpl na tył zimmerman A8 d3 4.2Pb
vin wauzzz4e23n003073

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1442
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 28 mar 2015, 22:49

Może nie do końca ten dział, ale chciałem podziękować i pochwalić tę firmę. Potrzebowaliśmy z bratem błyskawicznie kompletu tarcz i klocków hamulcowych (łącznie z zestawami naprawczymi). Wszystko dotarło błyskawicznie, z wszelkimi niezbędnymi śrubkami i śrubeczkami, uszczelkami, blaszkami itp. Solidna firma której można zaufać i nie obawiać się niespodzianek. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Bądź dobry jak chleb.

MartiniNBR
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 28
Rejestracja: 16 mar 2015, 21:52
Lokalizacja: Braniewo

Post autor: MartiniNBR » 01 kwie 2015, 16:34

A powiedzcie czy jest sens przetoczyć tarcze przednie? Muszę wymienić klocki z przodu, tarcze są grube i prościutkie ale od wewnątrz(zewnętrzna strona bliżej piasty) mają taki przyrdzewiały pasek a na zewnątrz minimalny rant.

Przetoczyć po całości czy założyć klocki na takie?

A i wewnętrzny klocek zjada mi szybciej niż zewnętrzny- przytarte prowadnice? <niewiem>

Piotr Audi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 09 gru 2009, 16:32
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Piotr Audi » 26 kwie 2015, 08:57

Witam

Poproszę o dobór kompletu na przód (tarcze i klocki). Dwie opcje standard oraz cos zeby lepiej hamowało niż seria. WAUZZZ4DZYN007019 A8 4.2 310KM 2000r z pakietem S-line czerwone amortyzatory Sasch i twardsze spręzyny


S-line - bełkot handlarski. Nie istnieje coś takiego w A/S8
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2015, 13:48 przez Piotr Audi, łącznie zmieniany 1 raz.
kiedyś:
Mercedes 124 2,5 diesel
Audi 100 (cygaro) 1,8 benzyna
Audi B3 1,8 benzyna

obecnie:
Audi B4 Avant 1,9 TDI
Mercedes W210 okular 3,0 TD automat
Audi A8 4,2 V8 quattro automat (jak członek rodziny)

Piotr Audi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 09 gru 2009, 16:32
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Piotr Audi » 26 kwie 2015, 09:06

MartiniNBR pisze:A powiedzcie czy jest sens przetoczyć tarcze przednie? Muszę wymienić klocki z przodu, tarcze są grube i prościutkie ale od wewnątrz(zewnętrzna strona bliżej piasty) mają taki przyrdzewiały pasek a na zewnątrz minimalny rant.

Przetoczyć po całości czy założyć klocki na takie?

A i wewnętrzny klocek zjada mi szybciej niż zewnętrzny- przytarte prowadnice? <niewiem>
Tarcza musi mieć minimalną grubość 28mm, wiec jeżeli po przetoczeniu tyle zostanie to można spróbować. Z doświadczenia wiem że jeśli masz taki przyrdzewiały pasek to tarcza nadaje się na złom. Puknij małym młoteczkiem w ten przyrdzewiały pasek to zobaczysz że odpadnie spiek i rdza. Jeżeli auto jest mało użytkowane to tak się dzieje. Przy każdej wymianie klocków należy zajrzeć do prowadnic, oczyścić jeżeli jest rdza i nasmarować. Prowadnica musi się przesuwać bez żadnych oporów.
kiedyś:
Mercedes 124 2,5 diesel
Audi 100 (cygaro) 1,8 benzyna
Audi B3 1,8 benzyna

obecnie:
Audi B4 Avant 1,9 TDI
Mercedes W210 okular 3,0 TD automat
Audi A8 4,2 V8 quattro automat (jak członek rodziny)

Awatar użytkownika
Druss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 290
Rejestracja: 19 sie 2011, 13:54
Lokalizacja: Grodzisk Maz

Post autor: Druss » 30 cze 2015, 08:58

Kolego Lewian, proszę o wycenę porządnych klocków do tarcz Zimmermann'a Sport Coat Z (zapewne znów Ferodo wezmę)
VIN :
WAUZZZ4DZ1N003465

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 177
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 14 lip 2015, 13:41

Witam,
też jestem na etapie zakupu klocków. Chyba wezmę ATE do tarcz 350mm zaciski brembo 6 tłoczkowe. Tarcze które aktualnie mam na pokładzie to Zimmerman

hmmm albo trw ceramic

ps. No i kupiłem niewłaściwe klocki miałem 3 minuty w piątek aby coś wybrać nic nie było tylko febi bilstein ... zobaczymy jak to będzie się zachowywać.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 601
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 28 lip 2015, 17:53

moze ktos mi pomoc. czy we wszystkich A8 D2 4.2 byly takie same klocki na przod? i czy w S8 D2 byly takie same?
ewentualnie moglby ktos podac numery czesci klockow do przodu i tylu do D2 FL 4.2 AQF?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4801
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 lip 2015, 22:17

te same

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 601
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 28 lip 2015, 22:20

A chwile temu na forum ktos tutaj pisal ze te co chce kupic sa z preFL

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3149
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 29 lip 2015, 17:40

Wszystko zależy od rodzaju zacisku i jak i różnicy prefl a fl. I tak przykładowo jeśli liftowa eSka miała zacisk lucasa 323mm to były te same klocki co od rocznika 99 w zwyż. Natomiast jeśli był tam brembo 4 tłoczek to niestety jest to inny zacisk tarcza jak i klocki.

Różnica pomiędzy 323mm lucasa pre fl a fl też jest. Popatrz na oba typy zacisków i się rozjaśni. Pre fl miał klocki z małymi sprężynkami, blaszkami, a fl dużą sprężynę.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4801
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lip 2015, 17:56

ale on się pytał o aqf '
czyli polift

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3149
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 29 lip 2015, 18:35

pepi pisze:ale on się pytał o aqf '
czyli polift
Prosił o podanie nr klocków do AQF, a w innym temacie podawał nr klocków z pre fl ;)

Pytał o:
grzybek86 pisze:moze ktos mi pomoc. czy we wszystkich A8 D2 4.2 byly takie same klocki na przod? i czy w S8 D2 byly takie same?
?

I dostał odpowiedź:
pepi pisze:te same
Co do końca nie jest prawdą bo to zależało od zastosowanego tam zacisku.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4801
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 lip 2015, 18:54

wiesz standardowy zacisk jest zawsze taki sam a jak ktoś ma brebo czy coś innego
to chyba oczywiste że nie .
ja np mam teraz zaciski od A6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl