[inne] Pomoc w doborze tarcz oraz klocków.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 lut 2013, 18:01
- Lokalizacja: siemianowice
Może nie do końca ten dział, ale chciałem podziękować i pochwalić tę firmę. Potrzebowaliśmy z bratem błyskawicznie kompletu tarcz i klocków hamulcowych (łącznie z zestawami naprawczymi). Wszystko dotarło błyskawicznie, z wszelkimi niezbędnymi śrubkami i śrubeczkami, uszczelkami, blaszkami itp. Solidna firma której można zaufać i nie obawiać się niespodzianek. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Bądź dobry jak chleb.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 mar 2015, 21:52
- Lokalizacja: Braniewo
A powiedzcie czy jest sens przetoczyć tarcze przednie? Muszę wymienić klocki z przodu, tarcze są grube i prościutkie ale od wewnątrz(zewnętrzna strona bliżej piasty) mają taki przyrdzewiały pasek a na zewnątrz minimalny rant.
Przetoczyć po całości czy założyć klocki na takie?
A i wewnętrzny klocek zjada mi szybciej niż zewnętrzny- przytarte prowadnice? <niewiem>
Przetoczyć po całości czy założyć klocki na takie?
A i wewnętrzny klocek zjada mi szybciej niż zewnętrzny- przytarte prowadnice? <niewiem>
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 gru 2009, 16:32
- Lokalizacja: Wieluń
Witam
Poproszę o dobór kompletu na przód (tarcze i klocki). Dwie opcje standard oraz cos zeby lepiej hamowało niż seria. WAUZZZ4DZYN007019 A8 4.2 310KM 2000r z pakietem S-line czerwone amortyzatory Sasch i twardsze spręzyny
S-line - bełkot handlarski. Nie istnieje coś takiego w A/S8
Poproszę o dobór kompletu na przód (tarcze i klocki). Dwie opcje standard oraz cos zeby lepiej hamowało niż seria. WAUZZZ4DZYN007019 A8 4.2 310KM 2000r z pakietem S-line czerwone amortyzatory Sasch i twardsze spręzyny
S-line - bełkot handlarski. Nie istnieje coś takiego w A/S8
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2015, 13:48 przez Piotr Audi, łącznie zmieniany 1 raz.
kiedyś:
Mercedes 124 2,5 diesel
Audi 100 (cygaro) 1,8 benzyna
Audi B3 1,8 benzyna
obecnie:
Audi B4 Avant 1,9 TDI
Mercedes W210 okular 3,0 TD automat
Audi A8 4,2 V8 quattro automat (jak członek rodziny)
Mercedes 124 2,5 diesel
Audi 100 (cygaro) 1,8 benzyna
Audi B3 1,8 benzyna
obecnie:
Audi B4 Avant 1,9 TDI
Mercedes W210 okular 3,0 TD automat
Audi A8 4,2 V8 quattro automat (jak członek rodziny)
-
- Forum Audi A8
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 gru 2009, 16:32
- Lokalizacja: Wieluń
Tarcza musi mieć minimalną grubość 28mm, wiec jeżeli po przetoczeniu tyle zostanie to można spróbować. Z doświadczenia wiem że jeśli masz taki przyrdzewiały pasek to tarcza nadaje się na złom. Puknij małym młoteczkiem w ten przyrdzewiały pasek to zobaczysz że odpadnie spiek i rdza. Jeżeli auto jest mało użytkowane to tak się dzieje. Przy każdej wymianie klocków należy zajrzeć do prowadnic, oczyścić jeżeli jest rdza i nasmarować. Prowadnica musi się przesuwać bez żadnych oporów.MartiniNBR pisze:A powiedzcie czy jest sens przetoczyć tarcze przednie? Muszę wymienić klocki z przodu, tarcze są grube i prościutkie ale od wewnątrz(zewnętrzna strona bliżej piasty) mają taki przyrdzewiały pasek a na zewnątrz minimalny rant.
Przetoczyć po całości czy założyć klocki na takie?
A i wewnętrzny klocek zjada mi szybciej niż zewnętrzny- przytarte prowadnice? <niewiem>
kiedyś:
Mercedes 124 2,5 diesel
Audi 100 (cygaro) 1,8 benzyna
Audi B3 1,8 benzyna
obecnie:
Audi B4 Avant 1,9 TDI
Mercedes W210 okular 3,0 TD automat
Audi A8 4,2 V8 quattro automat (jak członek rodziny)
Mercedes 124 2,5 diesel
Audi 100 (cygaro) 1,8 benzyna
Audi B3 1,8 benzyna
obecnie:
Audi B4 Avant 1,9 TDI
Mercedes W210 okular 3,0 TD automat
Audi A8 4,2 V8 quattro automat (jak członek rodziny)
Witam,
też jestem na etapie zakupu klocków. Chyba wezmę ATE do tarcz 350mm zaciski brembo 6 tłoczkowe. Tarcze które aktualnie mam na pokładzie to Zimmerman
hmmm albo trw ceramic
ps. No i kupiłem niewłaściwe klocki miałem 3 minuty w piątek aby coś wybrać nic nie było tylko febi bilstein ... zobaczymy jak to będzie się zachowywać.
też jestem na etapie zakupu klocków. Chyba wezmę ATE do tarcz 350mm zaciski brembo 6 tłoczkowe. Tarcze które aktualnie mam na pokładzie to Zimmerman
hmmm albo trw ceramic
ps. No i kupiłem niewłaściwe klocki miałem 3 minuty w piątek aby coś wybrać nic nie było tylko febi bilstein ... zobaczymy jak to będzie się zachowywać.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3149
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Wszystko zależy od rodzaju zacisku i jak i różnicy prefl a fl. I tak przykładowo jeśli liftowa eSka miała zacisk lucasa 323mm to były te same klocki co od rocznika 99 w zwyż. Natomiast jeśli był tam brembo 4 tłoczek to niestety jest to inny zacisk tarcza jak i klocki.
Różnica pomiędzy 323mm lucasa pre fl a fl też jest. Popatrz na oba typy zacisków i się rozjaśni. Pre fl miał klocki z małymi sprężynkami, blaszkami, a fl dużą sprężynę.
Różnica pomiędzy 323mm lucasa pre fl a fl też jest. Popatrz na oba typy zacisków i się rozjaśni. Pre fl miał klocki z małymi sprężynkami, blaszkami, a fl dużą sprężynę.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3149
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Prosił o podanie nr klocków do AQF, a w innym temacie podawał nr klocków z pre flpepi pisze:ale on się pytał o aqf '
czyli polift
Pytał o:
grzybek86 pisze:moze ktos mi pomoc. czy we wszystkich A8 D2 4.2 byly takie same klocki na przod? i czy w S8 D2 byly takie same?
?
I dostał odpowiedź:
Co do końca nie jest prawdą bo to zależało od zastosowanego tam zacisku.pepi pisze:te same