części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 97 ] SWAP tarcz tylnych z Phaetona

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

[S8 D2 97 ] SWAP tarcz tylnych z Phaetona

Post autor: PC » 04 sty 2016, 13:58

Witam
Od jakiegoś czasu po zmianie przednich hebli na Brembo z Cayenne chodzi mi po głowie zamysł zmiany tarcz hamulcowych tylnych z oryginalnych 269mm na 335mm od VW Phaetona. Chcę zastosować oryginalny zacisk odsunięty za pomocą odpowiedniego adaptera, tarcze nieznacznie stoczyć aby klocek brał całą powierzchnią. Problem stanowią jednak linki od ręcznego, które to muszą być odpowiednio dłuższe (ok 7cm). Czy ktoś posiada wiedzę z czego dobrać takowe linki lub namiar na firmę która solidnie dorabia takie rzeczy? Z góry dziękuję.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 04 sty 2016, 14:09

Linki od longa albo linex.pl

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 04 sty 2016, 14:58

Mam takie w ofercie , dzisiaj właśnie do kolegi uszek pojechały :)
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 04 sty 2016, 18:15

Linki Samochodowe - PIAST. Rynduch Jarosław  

Adres: Bosa 26A, Poznań
Telefon:61 866 63 23

korzystalem z ich uslug kilka lat temu bylem zadowolony , ale chyba musialbys wyslac swoje linki i dobrze wytlumaczyc czego oczekujesz
bądź sobą, wariatów też lubią

PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 04 sty 2016, 18:20

Dzięki, jakie są orientacyjne koszta takich linek?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 04 sty 2016, 18:21

59zl/szt u mnie - linka do Longa
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 14 sty 2016, 20:24

Ja zakładałem tarcze 330mm (audi q5) na oryginalnym zacisku i linki zostawiłem seryjne.
Jesteście pewni ze trzeba je wymieniać przy 335mm?
Narazie czytam

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 14 sty 2016, 21:24

Jeśli chcesz mieć 335 i wygląd to musisz mieć zacisk z phaetona. Do tego jarzmo z adapterem i jak ma być to dobrze bez naprężeń to linki muszą być z longa.

Są też jarzma z RS ale ciężko zdobyć te p&p pod 335mm..

Jeśli masz w nosie wygląd to zostaw zacisk z d2 i wkładaj 335mm. Zostanie pasek, taki sam jak obecnie masz.


//Edit. Poprawiłem gafę.
krzychu22.p1i
Ostatnio zmieniony 15 sty 2016, 19:24 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 14 sty 2016, 22:29

Paska nie będzie bo tarczę nieznacznie stoczę aby klocek brał całą powierzchnie, linki od longa w drodze, piastę, tarcze 335 mam a zacisk z angielskiej s8 wyciągnę. Tokarz zrobi adaptery na miarę, biały montaż i gitara będzie.

Znaczy mam taką nadzieję.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 14 sty 2016, 23:34

PC pisze:Paska nie będzie bo tarczę nieznacznie stoczę aby klocek brał całą powierzchnie, linki od longa w drodze, piastę, tarcze 335 mam a zacisk z angielskiej s8 wyciągnę. Tokarz zrobi adaptery na miarę, biały montaż i gitara będzie.

Znaczy mam taką nadzieję.
A pozniej tez je wywazysz jak te niestoczone?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 sty 2016, 07:52

nie każda tarcza jest na obwodzie wyważana nacinana :]

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 15 sty 2016, 11:06

a jak?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 15 sty 2016, 16:39

Bez sensu kupować 335 i staczać ją do 325...
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

PC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 25 gru 2012, 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: PC » 15 sty 2016, 18:33

Odsuwając zacisk o ponad 5cm od osi zwiększa się siła hamowania. Zasada działania dźwigni. O walorach wzrokowych już nie wspomnę.

Ktoś tu chyba przysypiał na lekcji fizyki.

uszek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 972
Rejestracja: 21 mar 2012, 21:01
Lokalizacja: RZ

Post autor: uszek » 15 sty 2016, 19:19

Kolego to nie takie proste jak CI sie wydaje. nie wywazysz pozniej tarcz, beda miały bicie to też fizyka. A Krzysiek chyba wie co mówi, podejrzewam że więcej wie na temat swapu hamulców w d2.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl