![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Tarcze klocki przod d3 4.2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Klocki dla tarczy 321mm są inne niż klocki do 360mm
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
W sumie wszystko jest inne miedzy 321 i 360. Tarcza, oslona tarczy, zacisk, klocek, jarzmo.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Mam u siebie tarcze i zaciski 323 (jednotłoczkowe) chce zmienić na 360
Zaciski chcę kupić używki, tarcze i klocki nowe
Pytanie:
360 oprócz 4.2 PB w jakich wersjach silnikowych występowały (wśród jakich ogłoszeń mam szukać - 3,7PB 4.0TDI , 4.2 TDI też?)
i czy 360 wszystkie są dwutłoczkowe?
Zaciski chcę kupić używki, tarcze i klocki nowe
Pytanie:
360 oprócz 4.2 PB w jakich wersjach silnikowych występowały (wśród jakich ogłoszeń mam szukać - 3,7PB 4.0TDI , 4.2 TDI też?)
i czy 360 wszystkie są dwutłoczkowe?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
3.7 4.2 benzyna , 4.0/4.2 tdi , zaciski pod 360mm są 2 tłoczkowe wszystkie , nawet pod 385mm z S8/W12 są 2 tłoczkowe
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Dziękuję za te informację.
Mam trochę lżejsze autko to te 360 powinny już mi zrobić różnicę w stosunku do serii (u mnie 323), na mój styl jazdy będzie ok tym bardziej że za stówkę kupiłem 2 kompletne.
Pytanie: Czy powinno się przeprogramować teraz moduł na inne średnice tarcz?
Mam trochę lżejsze autko to te 360 powinny już mi zrobić różnicę w stosunku do serii (u mnie 323), na mój styl jazdy będzie ok tym bardziej że za stówkę kupiłem 2 kompletne.
Pytanie: Czy powinno się przeprogramować teraz moduł na inne średnice tarcz?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Panowie mam zaciski dwutłoczkowe i tarcze 360 do podmiany zamiast jednotłoczkowych. Okazało się że w jednym z kupionych zacisków brakuje śruby trzymającej jarzmo. W moich te śruby są krótsze o jakiś centymetr. Chciałem kupić w hurtowniach to wszędzie jak sprawdzają to mają krótsze niż ta którą wymontowałem (i ponoć niezależnie od wersji są krótsze) - o co chodzi? Poniżej fotka śruby - jeśli ktoś ma jakiś zacisk pod ręką i mógłby sprawdzić to bym był bardzo wdzięczny. Przymierzałem zaciski do auta mocowanie pasuje - czy możliwe że to nie są od A8 D3 (rok produkcji na nich 02 w tym roku były D2 i D3) - Ewentualnie jak ktoś ma na zbyciu taką srubę to też
(zdjęcia powiększą się po kliknięciu)
Z takich zacisków:
o Tę szpilkę chodzi
no i wygląd zacisku - chyba od D3 - tak?
![Obrazek]()
(zdjęcia powiększą się po kliknięciu)
Z takich zacisków:
o Tę szpilkę chodzi
no i wygląd zacisku - chyba od D3 - tak?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Zaciski wyglądają jak od D3.
Tej tulejki prowadzącej nie posiadam ale można kupić to w ASO.
Komplet tulejek prowadzących to jakieś 66pln netto detal.
Jak chcesz mogę ci to ogarnąć ale jak masz jakieś ASO gdzieś w swojej okolicy to spokojnie sam to załatwisz.
Tej tulejki prowadzącej nie posiadam ale można kupić to w ASO.
Komplet tulejek prowadzących to jakieś 66pln netto detal.
Jak chcesz mogę ci to ogarnąć ale jak masz jakieś ASO gdzieś w swojej okolicy to spokojnie sam to załatwisz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
321 i 323 mają tuleje 4D0698647
360 i 385 mają tuleje 4E0698647
Istnieje więc szansa, że są różne
Ale z drugiej strony numery niemal identyczne a początkiem od modelu jakby się różniły 
360 i 385 mają tuleje 4E0698647
Istnieje więc szansa, że są różne


Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
4D0 - czyli od D2, czyli prościej mówiąc w D3 zastosowano tuleje od D2drago_o pisze:321 i 323 mają tuleje 4D0698647
360 i 385 mają tuleje 4E0698647
Istnieje więc szansa, że są różneAle z drugiej strony numery niemal identyczne a początkiem od modelu jakby się różniły
![]()
4E0 - tylko od D3
Jak mają różne numery, a widać że mają, to należy traktować że są inne

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
https://ifinterface.com/page/page3.php => klikasz CarProg2 => Wybierasz Audi => Dalej kod A8Q => Grupa 6 => rys 615-45 => element nr 15 - podpisane "komplet tulejek prowadzących"
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG