Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI ] Tarcze klocki przod d3 4.2

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 29 sie 2017, 00:27

Jakie jest oznaczenie takich zacisków ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 29 sie 2017, 06:43

Zaciski, jarzma, tarcze, blachy (osłony za tarczą). Wszystko pochodzi z 4,2 Pb/TDI
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Pczester, łącznie zmieniany 1 raz.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 29 sie 2017, 08:50

Klocki dla tarczy 321mm są inne niż klocki do 360mm
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 29 sie 2017, 11:01

W sumie wszystko jest inne miedzy 321 i 360. Tarcza, oslona tarczy, zacisk, klocek, jarzmo.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 25 wrz 2017, 12:02

Mam u siebie tarcze i zaciski 323 (jednotłoczkowe) chce zmienić na 360
Zaciski chcę kupić używki, tarcze i klocki nowe
Pytanie:
360 oprócz 4.2 PB w jakich wersjach silnikowych występowały (wśród jakich ogłoszeń mam szukać - 3,7PB 4.0TDI , 4.2 TDI też?)
i czy 360 wszystkie są dwutłoczkowe?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 25 wrz 2017, 13:17

3.7 4.2 benzyna , 4.0/4.2 tdi , zaciski pod 360mm są 2 tłoczkowe wszystkie , nawet pod 385mm z S8/W12 są 2 tłoczkowe
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 25 wrz 2017, 15:57

Szukaj już z S8/W12 385, ceny są sporo wyższe, ale jak już zmieniać to dobrze.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 26 wrz 2017, 09:56

Dziękuję za te informację.
Mam trochę lżejsze autko to te 360 powinny już mi zrobić różnicę w stosunku do serii (u mnie 323), na mój styl jazdy będzie ok tym bardziej że za stówkę kupiłem 2 kompletne.
Pytanie: Czy powinno się przeprogramować teraz moduł na inne średnice tarcz?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 26 wrz 2017, 15:50

colln pisze:Czy powinno się przeprogramować teraz moduł na inne średnice tarcz?
Tak, zmieniasz tylko kodowanie.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 10 paź 2017, 11:12

Panowie mam zaciski dwutłoczkowe i tarcze 360 do podmiany zamiast jednotłoczkowych. Okazało się że w jednym z kupionych zacisków brakuje śruby trzymającej jarzmo. W moich te śruby są krótsze o jakiś centymetr. Chciałem kupić w hurtowniach to wszędzie jak sprawdzają to mają krótsze niż ta którą wymontowałem (i ponoć niezależnie od wersji są krótsze) - o co chodzi? Poniżej fotka śruby - jeśli ktoś ma jakiś zacisk pod ręką i mógłby sprawdzić to bym był bardzo wdzięczny. Przymierzałem zaciski do auta mocowanie pasuje - czy możliwe że to nie są od A8 D3 (rok produkcji na nich 02 w tym roku były D2 i D3) - Ewentualnie jak ktoś ma na zbyciu taką srubę to też
(zdjęcia powiększą się po kliknięciu)
Obrazek

Z takich zacisków:
Obrazek

o Tę szpilkę chodzi
Obrazek

no i wygląd zacisku - chyba od D3 - tak?
Obrazek
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 paź 2017, 11:55

Zaciski wyglądają jak od D3.
Tej tulejki prowadzącej nie posiadam ale można kupić to w ASO.
Komplet tulejek prowadzących to jakieś 66pln netto detal.
Jak chcesz mogę ci to ogarnąć ale jak masz jakieś ASO gdzieś w swojej okolicy to spokojnie sam to załatwisz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 paź 2017, 12:02

321 i 323 mają tuleje 4D0698647

360 i 385 mają tuleje 4E0698647

Istnieje więc szansa, że są różne :) Ale z drugiej strony numery niemal identyczne a początkiem od modelu jakby się różniły :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 10 paź 2017, 12:04

drago_o pisze:321 i 323 mają tuleje 4D0698647

360 i 385 mają tuleje 4E0698647

Istnieje więc szansa, że są różne :) Ale z drugiej strony numery niemal identyczne a początkiem od modelu jakby się różniły :P
4D0 - czyli od D2, czyli prościej mówiąc w D3 zastosowano tuleje od D2
4E0 - tylko od D3

Jak mają różne numery, a widać że mają, to należy traktować że są inne :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 10 paź 2017, 12:45

drago_o pisze:
360 i 385 mają tuleje 4E0698647
Czy aby dobrze sprawdziłeś?
Bo jak wklepałem w net to pokazało że pod tym numerem są same gumki? A chodzi o trzpień
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 10 paź 2017, 12:50

https://ifinterface.com/page/page3.php => klikasz CarProg2 => Wybierasz Audi => Dalej kod A8Q => Grupa 6 => rys 615-45 => element nr 15 - podpisane "komplet tulejek prowadzących"
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl