![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI ] Cieknie zacisk tył. Regeneracja?
robilem wszystko przy pomocy testera,ktory obsluguje funkcje hamulca elektrycznego.ale nie vcds.juz wczesniej go uzywalem przy zmianie klockow i bylo wszystko ok.
po zamontowaniu ,zamknelem zaciski,ustawilem grubosc klockow[13mm]i zrobilem podstawowe ustawienia ukladu,trzy krotnie zaciski sie zamknely i otworzyly.ale problem nie znikl.
hamulec jest na obu kolach.wiazka[wtyczki]czysciutkie.przed operacja nie mialem zadnego problemu.
jedynie co mi przychodzi do glowy to napiecie aku,chociaz prostownik mialem podlaczony.
czyli hamulec sam sie podstawia,na zasadzie oporu silnika?robi sie test i same sie kalibruja,zeby na oba kola dzialaly z ta sama sila?
ale mi chodzi o ten mechanizm,mechaniczny,co wysowa tlok.czy jego sie nie ustawia?
po zamontowaniu ,zamknelem zaciski,ustawilem grubosc klockow[13mm]i zrobilem podstawowe ustawienia ukladu,trzy krotnie zaciski sie zamknely i otworzyly.ale problem nie znikl.
hamulec jest na obu kolach.wiazka[wtyczki]czysciutkie.przed operacja nie mialem zadnego problemu.
jedynie co mi przychodzi do glowy to napiecie aku,chociaz prostownik mialem podlaczony.
czyli hamulec sam sie podstawia,na zasadzie oporu silnika?robi sie test i same sie kalibruja,zeby na oba kola dzialaly z ta sama sila?
ale mi chodzi o ten mechanizm,mechaniczny,co wysowa tlok.czy jego sie nie ustawia?
Zamień silniczki stronami i zobacz jakie błędy pokaże.
Jeżeli będzie po drugiej stronie to znaczy że silniczek uszkodzony lub jego wiązka a jeżeli po tej samej stronie to znaczy że wiązka na samochodzie już nie kontaktuje poprawnie (ta co idzie od kostki do góry pod wykładzinę nadkola).
Silniczków się nie ustawia, ustawiają się same automatycznie - ustawiasz grubość klocka i po to jest później ten test aby się ustawiły i jednocześnie sprawdziły grubość klocka.
Jakbyś w sterowniku dla zużytych klocków wpisał 14mm bez ich wymiany to i tak bardzo szybko wywali ci błąd zużytych klocków bo on ich grubość zczytuje za każdym razem kiedy się zaciska.
A jeżeli jeździsz i nie używasz hamulca postojowego wogóle to po wyjściu z auta i uzbrojeniu alarmu sysytem sam wymusi zamknięcie i otworzenie silniczków celem zbadania grubości klocków ;-)
Jeżeli będzie po drugiej stronie to znaczy że silniczek uszkodzony lub jego wiązka a jeżeli po tej samej stronie to znaczy że wiązka na samochodzie już nie kontaktuje poprawnie (ta co idzie od kostki do góry pod wykładzinę nadkola).
Silniczków się nie ustawia, ustawiają się same automatycznie - ustawiasz grubość klocka i po to jest później ten test aby się ustawiły i jednocześnie sprawdziły grubość klocka.
Jakbyś w sterowniku dla zużytych klocków wpisał 14mm bez ich wymiany to i tak bardzo szybko wywali ci błąd zużytych klocków bo on ich grubość zczytuje za każdym razem kiedy się zaciska.
A jeżeli jeździsz i nie używasz hamulca postojowego wogóle to po wyjściu z auta i uzbrojeniu alarmu sysytem sam wymusi zamknięcie i otworzenie silniczków celem zbadania grubości klocków ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
ta audiola wiele zeczy robi sama :-D wracajac do tematu,problem rozwiazany,
Okazal sie banalny.po odpaleniu auta kontrolka znikla,i blad zmienil sie ze stalego na sporadyczny.wykasowalem i gitara.Nie podejrzewalem napiecia,bo prostownik mialem podlaczony z 2 h przed montazem.
co do samych zaciskow to,juz nie ciekna,regeneracja sie udala.
jak znajde chwile to zrobie male fotostoryw odpowiednim dziale.
dziekuje kolego FOSS za pomoc.
Okazal sie banalny.po odpaleniu auta kontrolka znikla,i blad zmienil sie ze stalego na sporadyczny.wykasowalem i gitara.Nie podejrzewalem napiecia,bo prostownik mialem podlaczony z 2 h przed montazem.
co do samych zaciskow to,juz nie ciekna,regeneracja sie udala.
jak znajde chwile to zrobie male fotostoryw odpowiednim dziale.
dziekuje kolego FOSS za pomoc.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2013, 11:55 przez nikoa4, łącznie zmieniany 1 raz.
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Panowie HELP
Jestem w trasie na Niemcowni na parkingu zobaczyłem że cieknie troszeczke z lewej strony z tyłu poswieciłem latarka i obudowa jest peknieta troszke jak w poprzednich postach ale nie tak bardzo oraz cieknie saczy się plyn !!!
pytanie:
1 czy te obudowe mozna skleic czy kupic cały silniczek trzeba?
2 czy jak plyn cieknie to raczej zacisk do roboty?
3 jak można to naprawic są do tego jakies zestawy naprawcze?
Dajcie jak najszybciejk znac!!!
gdzie trzeba wejsc w vcds albo vag zeby to naprawic rozszerzyc itp
Proszę wytłumaczcie jak tłumokowi
zebym dał rade
Jestem w trasie na Niemcowni na parkingu zobaczyłem że cieknie troszeczke z lewej strony z tyłu poswieciłem latarka i obudowa jest peknieta troszke jak w poprzednich postach ale nie tak bardzo oraz cieknie saczy się plyn !!!
pytanie:
1 czy te obudowe mozna skleic czy kupic cały silniczek trzeba?
2 czy jak plyn cieknie to raczej zacisk do roboty?
3 jak można to naprawic są do tego jakies zestawy naprawcze?
Dajcie jak najszybciejk znac!!!
gdzie trzeba wejsc w vcds albo vag zeby to naprawic rozszerzyc itp
Proszę wytłumaczcie jak tłumokowi

zebym dał rade
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Obudowę można skleić ale oring w zacisku jest do wymiany . Musisz cały zacisk odkręcić rozebrać i wymienić ten durny mały oring . Ja ostatnio miałem dosyć i kupiłem drugi zacisk . Na forum kilka osób ma części do D3 to spróbuj może ktoś Ci sprzeda za małą kasę .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
jak narazie nie uzywam ręcznego i wyciek jest znikomy , aby zrobic to dobrze to potrzebuje :
1 zestawu naprawczego czyli oring tłoczka plus tłoczek
2 oringu pomiędzy zaciskiem a silniczkiem[tylko z tego co pamietam to on nie wystepuje w zestawie naprawczym, jaki jest jego rozmiar
1 zestawu naprawczego czyli oring tłoczka plus tłoczek
2 oringu pomiędzy zaciskiem a silniczkiem[tylko z tego co pamietam to on nie wystepuje w zestawie naprawczym, jaki jest jego rozmiar
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Panowie czy cieknący zacisk moze spowodować palenie się lewej lampy tylnej a dokladnie stopu ,juz po zapaleniu swiatel pozycyjnych?
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Nie.dracus6662 pisze:Panowie czy cieknący zacisk moze spowodować palenie się lewej lampy tylnej a dokladnie stopu ,juz po zapaleniu swiatel pozycyjnych?
Ale jeżeli wyciek z zacisku jest do silniczka hamulca postojowego to silniczek ten ulegnie uszkodzeniu na 100%
Niestety jak byłem w DE to nie jak się z tobą umówić na robotę

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-