Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 4.2MPI ] Cieknie zacisk tył. Regeneracja?

nikoa4
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 28 maja 2013, 12:00
Lokalizacja: Uk

Post autor: nikoa4 » 09 lis 2013, 13:32

robilem wszystko przy pomocy testera,ktory obsluguje funkcje hamulca elektrycznego.ale nie vcds.juz wczesniej go uzywalem przy zmianie klockow i bylo wszystko ok.
po zamontowaniu ,zamknelem zaciski,ustawilem grubosc klockow[13mm]i zrobilem podstawowe ustawienia ukladu,trzy krotnie zaciski sie zamknely i otworzyly.ale problem nie znikl.
hamulec jest na obu kolach.wiazka[wtyczki]czysciutkie.przed operacja nie mialem zadnego problemu.
jedynie co mi przychodzi do glowy to napiecie aku,chociaz prostownik mialem podlaczony.
czyli hamulec sam sie podstawia,na zasadzie oporu silnika?robi sie test i same sie kalibruja,zeby na oba kola dzialaly z ta sama sila?
ale mi chodzi o ten mechanizm,mechaniczny,co wysowa tlok.czy jego sie nie ustawia?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 09 lis 2013, 22:03

Zamień silniczki stronami i zobacz jakie błędy pokaże.
Jeżeli będzie po drugiej stronie to znaczy że silniczek uszkodzony lub jego wiązka a jeżeli po tej samej stronie to znaczy że wiązka na samochodzie już nie kontaktuje poprawnie (ta co idzie od kostki do góry pod wykładzinę nadkola).

Silniczków się nie ustawia, ustawiają się same automatycznie - ustawiasz grubość klocka i po to jest później ten test aby się ustawiły i jednocześnie sprawdziły grubość klocka.
Jakbyś w sterowniku dla zużytych klocków wpisał 14mm bez ich wymiany to i tak bardzo szybko wywali ci błąd zużytych klocków bo on ich grubość zczytuje za każdym razem kiedy się zaciska.
A jeżeli jeździsz i nie używasz hamulca postojowego wogóle to po wyjściu z auta i uzbrojeniu alarmu sysytem sam wymusi zamknięcie i otworzenie silniczków celem zbadania grubości klocków ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

nikoa4
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 28 maja 2013, 12:00
Lokalizacja: Uk

Post autor: nikoa4 » 10 lis 2013, 11:06

ta audiola wiele zeczy robi sama :-D wracajac do tematu,problem rozwiazany,
Okazal sie banalny.po odpaleniu auta kontrolka znikla,i blad zmienil sie ze stalego na sporadyczny.wykasowalem i gitara.Nie podejrzewalem napiecia,bo prostownik mialem podlaczony z 2 h przed montazem.
co do samych zaciskow to,juz nie ciekna,regeneracja sie udala.
jak znajde chwile to zrobie male fotostoryw odpowiednim dziale.
dziekuje kolego FOSS za pomoc.
Ostatnio zmieniony 10 lis 2013, 11:55 przez nikoa4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 30 gru 2014, 20:23

Panowie HELP

Jestem w trasie na Niemcowni na parkingu zobaczyłem że cieknie troszeczke z lewej strony z tyłu poswieciłem latarka i obudowa jest peknieta troszke jak w poprzednich postach ale nie tak bardzo oraz cieknie saczy się plyn !!!


pytanie:

1 czy te obudowe mozna skleic czy kupic cały silniczek trzeba?

2 czy jak plyn cieknie to raczej zacisk do roboty?

3 jak można to naprawic są do tego jakies zestawy naprawcze?

Dajcie jak najszybciejk znac!!!

gdzie trzeba wejsc w vcds albo vag zeby to naprawic rozszerzyc itp

Proszę wytłumaczcie jak tłumokowi :P

zebym dał rade

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 30 gru 2014, 20:41

Obudowę można skleić ale oring w zacisku jest do wymiany . Musisz cały zacisk odkręcić rozebrać i wymienić ten durny mały oring . Ja ostatnio miałem dosyć i kupiłem drugi zacisk . Na forum kilka osób ma części do D3 to spróbuj może ktoś Ci sprzeda za małą kasę .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 02 sty 2015, 16:22

jak narazie nie uzywam ręcznego i wyciek jest znikomy , aby zrobic to dobrze to potrzebuje :

1 zestawu naprawczego czyli oring tłoczka plus tłoczek

2 oringu pomiędzy zaciskiem a silniczkiem[tylko z tego co pamietam to on nie wystepuje w zestawie naprawczym, jaki jest jego rozmiar

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 17 sty 2015, 08:44

Dajcie linka do takiego zestawu naprawczego bo i u mnie zaczyna sie cos dziać

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 21 sty 2015, 06:43


tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 21 sty 2015, 09:56

Tylko na aukcji jest napisane przód.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 21 sty 2015, 09:59

A jakaś filozofia jest z wymianą gumek.
tłoczek mam wypchac poprzez pompowanie pedału hamulca, czy w D3 jest inaczej.
w D2 regenerację robiłem 2 razy :-)

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 21 sty 2015, 20:03

Zestaw naprawczy to zwyczajny zestaw jak do D2.
Srednica tłoczka 43mm

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 22 sty 2015, 07:53

A ja mam pytanko.
Po wymianie uszczelnien jakim smaram zasmarować silniczek - ten mechanizm który widac po zdjęciu platikowej obudowy....???

nikoa4
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 249
Rejestracja: 28 maja 2013, 12:00
Lokalizacja: Uk

Post autor: nikoa4 » 23 sty 2015, 13:23

Zwyklym smarem (tawot)to nie lozysko w kole, nie kreci sie z taka predkoscia.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 03 lut 2015, 20:43

Panowie czy cieknący zacisk moze spowodować palenie się lewej lampy tylnej a dokladnie stopu ,juz po zapaleniu swiatel pozycyjnych?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 lut 2015, 03:00

dracus6662 pisze:Panowie czy cieknący zacisk moze spowodować palenie się lewej lampy tylnej a dokladnie stopu ,juz po zapaleniu swiatel pozycyjnych?
Nie.
Ale jeżeli wyciek z zacisku jest do silniczka hamulca postojowego to silniczek ten ulegnie uszkodzeniu na 100%

Niestety jak byłem w DE to nie jak się z tobą umówić na robotę :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl