Z gory dzieki za pomoc.
Ps.Nie interesuje mnie regeneracja.

![]() |
![]() |
Oj, nie jest to prawda - one nie pękają same z siebie ale przez niewłaściwą obsługę serwisową.dice111 pisze:Nowy i tak w końcu pęknie (specjalnie są tak robione)...
I to jest właśnie owa "niewłaściwa obsługa serwisowa".Fixu pisze:Moj pekl w taki sposob ze raczej nie do odratowania. Gdyż przy mocowaniu sruby jednej i tak na prawde za nim sie gapnołem to kawalek tego plastiki co akurat wkladasz srube nie ma. Przy wymianie klockow mechanik sie gapną, chciał dokrecić druga zeby chociaz na jednej sie lepiej trzymał i uwalił z drugiej strony. Takze teraz trzyma sie tylko i wylacznie na trytytkach bo nie ma w jaki sposob przymocować![]()
Pękają bo są z plastyku. I nie zdarzyło mi się żeby pękły w miejscu mocowania.FOSS pisze:Oj, nie jest to prawda - one nie pękają same z siebie ale przez niewłaściwą obsługę serwisową.dice111 pisze:Nowy i tak w końcu pęknie (specjalnie są tak robione)...
Wszystko to to moim zdaniem zaniedbania serwisowe.dice111 pisze:Pękają bo są z plastyku. I nie zdarzyło mi się żeby pękły w miejscu mocowania.
ciekawa teoria... chciałbym zobaczyć taki zregenerowany, który dłużej wytrzyma od nowegodice111 pisze:Po co płacić za nowy (i to głównie dostępny z kompletnym zaciskiem, bo ciężko dorwać go osobno), jak można zregenerować na nowych częściach. Nowy i tak w końcu pęknie (specjalnie są tak robione), a stary jak dobrze pokleisz wytrzyma dłużej).
na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi....wszystko zależy co dla Ciebie jest priorytetemFixu pisze:Czyli raczej nie ma sensu bawić sie w rzeźbienie ?
Padają te które były regenerowane u rzeźników, na używanych częściach. Z reszta o czym mowa - będzie tym kolejne 12 lat jeździł, wątpię, prędzej się to D3 zesypie.panton pisze:ciekawa teoria... chciałbym zobaczyć taki zregenerowany, który dłużej wytrzyma od nowegodice111 pisze:Po co płacić za nowy (i to głównie dostępny z kompletnym zaciskiem, bo ciężko dorwać go osobno), jak można zregenerować na nowych częściach. Nowy i tak w końcu pęknie (specjalnie są tak robione), a stary jak dobrze pokleisz wytrzyma dłużej).
Od tego masz zestawy naprawcze zacisków. Myślisz, że nowy zacisk jest nowy ? Równie dobrze możesz dostać regenerowany. I czym się to rożni ? Że Ci to fabrycznie pomalują na nowo, to se i sam możesz zrobić. Wszystko dostępne, tłoczki, gumki itd.panton pisze:dostępny jest cały zacisk co jest w sumie plusem bo tłoczek z wiekiem też może ulec zapieczeniu czy jego praca pogorszy się co wpłynie na życie silniczka i całego mechanizmu (to nie lampa ori od S8/W12 gdzie kosztuje jedna 8-9k zł)
Wyślij do regeneracji, jak chcesz namiar, wal na PW. Dadzą Ci nową obudowę jak z Twojej faktycznie nic się zrobić nie da i wszystko w środku również będziesz miał nowe.Fixu pisze:Czyli raczej nie ma sensu bawić sie w rzeźbienie ?
I tutaj jest problem z regeneracją ponieważ nie do wszystkiego są zestawy naprawcze czy elementy/części którymi można dany element zregenerować. Większość to regeneracja na jakiś chińskich odpowiednikach lub używanych elementach ale sprawnych wyciągniętych np. z innego zacisku.dice111 pisze:Padają te które były regenerowane u rzeźników, na używanych częściach.
zestawy naprawcze to zacisków są ale już do tylnego zacisku nie słyszałem o zestawie naprawczym chyba, że coś się ostatnio w tym temacie zmieniłoOd tego masz zestawy naprawcze zacisków. Myślisz, że nowy zacisk jest nowy ?
to podaj numer takiego zestawu naprawczego fabrycznego do tylnego zacisku w A8 D3 (?)dice111 pisze:Wszystko dostępne, tłoczki, gumki itd.
Bo ludzie chcą tanio. Niektórzy tu polecający kogoś również się przejechali.panton pisze:I tutaj jest problem z regeneracją ponieważ nie do wszystkiego są zestawy naprawcze czy elementy/części którymi można dany element zregenerować. Większość to regeneracja na jakiś chińskich odpowiednikach lub używanych elementach ale sprawnych wyciągniętych np. z innego zacisku.dice111 pisze:Padają te które były regenerowane u rzeźników, na używanych częściach.
Większość firm co zajmuje się regeneracją skupuje używki nawet nie sprawne... po co? po to, że takie używki traktują jako dawce części / elementów, które później są wykorzystywane do "regeneracji"
To, że nie słyszałeś to nie znaczy, że nie ma.panton pisze:zestawy naprawcze to zacisków są ale już do tylnego zacisku nie słyszałem o zestawie naprawczym chyba, że coś się ostatnio w tym temacie zmieniło
Np. 3D0 698 671 (bez tłoczka), autofren D42257C z tłoczkiem, D41631 gumki, D025543 tłoczek. Frenkit też robipanton pisze:to podaj numer takiego zestawu naprawczego fabrycznego do tylnego zacisku w A8 D3 (?)dice111 pisze:Wszystko dostępne, tłoczki, gumki itd.