Dominatror vs VAG-COM
Dominatror vs VAG-COM
Hej, tak się ostatnio zastanawiałem czy nie lepiej jest kupi urzdzenia typu Dominator(mdamian wiem że ma i sobie chwali).
Zastanawia mnie czym można więcej zrobić, prostota użytkowania - czyli opisana każda grupa itp - wiem że vag nie ma cezgoś takiego i trzeba się znać, wiedzieć co która grupa w różnych modułach znaczy.
Plusem dominatora jest to że mo żesz go trzymać w aucie, nie potrzebuje dodatkowego zródła prądu itp. Skolei minusem jest żeby zrobić jakiś log, szczytać jakiś błąd to musisz go ręcznie zapisać na kartce bo nie można tego wrzócić na kompa (nie mozna prawda?)
Co o tym Wy sądzicie ?
Zastanawia mnie czym można więcej zrobić, prostota użytkowania - czyli opisana każda grupa itp - wiem że vag nie ma cezgoś takiego i trzeba się znać, wiedzieć co która grupa w różnych modułach znaczy.
Plusem dominatora jest to że mo żesz go trzymać w aucie, nie potrzebuje dodatkowego zródła prądu itp. Skolei minusem jest żeby zrobić jakiś log, szczytać jakiś błąd to musisz go ręcznie zapisać na kartce bo nie można tego wrzócić na kompa (nie mozna prawda?)
Co o tym Wy sądzicie ?
Zastanawia mnie jedno , czy Dominator czasem nie zapisuje logów na karcie pamięci , bo od spodu mam otwór akurat na kartę pamięci SD
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Nie porozumienie , bo ????shaqal pisze:Ergonomia obsługi dominatora to nieporozumienie.
Odpowiem sam , bo :
-Za mały wyświetlacz ( nie to co komp )
-Żeby coś sprawdzić to trzeba po kolei lecieć w menu ( w kompie masz wszytko na wierzchu , wystarczy ruch myszką )
Ale co jest na plus ?????
i tu odpowiedź :
Właśnie , a w kompie jak bateria jest rozładowana , albo nie trzyma prądu ??Druss pisze: Plusem dominatora jest to że mo żesz go trzymać w aucie, nie potrzebuje dodatkowego zródła prądu itp
Albo przetwornica , albo przedłużacz z domu :mrgreen:
Laptopa raczej nie wozisz sobie zawsze w aucie , a ja Dominatora tak :mrgreen:
Jestem w każdej chwili sprawdzić co boli autko , z czytać błędy czy je wykasować .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Druss,
Każdą opcje masz osobno :
- Silnik
- Skrzynia biegów - klimatronik
- ABS
- Poduszka powietrzna
Itd .... tych opcji jest tam koło 60 .
Wchodzisz np w silnik i tam masz opcje :
- Z czytanie błędów
- Logowanie
- Kodowanie
- test urządzenia ( czy jakoś tak to się nazywa)
- Bloki pomiarowe
Itd .... Tak samo jak na kompie , tylko że na kompie klikasz myszką , a tutaj musisz zjechać strzałką w dół .
Całe menu jest po polsku , tak że filozofii nie ma ;-)
Każdą opcje masz osobno :
- Silnik
- Skrzynia biegów - klimatronik
- ABS
- Poduszka powietrzna
Itd .... tych opcji jest tam koło 60 .
Wchodzisz np w silnik i tam masz opcje :
- Z czytanie błędów
- Logowanie
- Kodowanie
- test urządzenia ( czy jakoś tak to się nazywa)
- Bloki pomiarowe
Itd .... Tak samo jak na kompie , tylko że na kompie klikasz myszką , a tutaj musisz zjechać strzałką w dół .
Całe menu jest po polsku , tak że filozofii nie ma ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Niestety nie ma takiego cuda , skanuje automatycznie jak łączysz się z jakimś modułem , np silnikiem .
Ale takie skany robisz pojedynczo , nie zrobi całego autka za pomocą 1 przycisku .
Ale mi się nie śpieszy , wiem że moje bez can łączy się tylko z kilkoma opcjami , może koledzy którzy mają instalacje can to mogą więcej się pobawić .
Ale takie skany robisz pojedynczo , nie zrobi całego autka za pomocą 1 przycisku .
Ale mi się nie śpieszy , wiem że moje bez can łączy się tylko z kilkoma opcjami , może koledzy którzy mają instalacje can to mogą więcej się pobawić .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.