Przebieg a konkretnie jego ustalenie.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
A powiedział jak ? W nowszych autach tak (ale i tak spryciarz może to zmienić, nawet jak jest zapisany w kilku miejscach, np. w becie 7 są to nawet lampy).
Mnie ciekawi inna sprawa - ponoć da się sprawdzić jaki komp był podpinany i z czym się dokładnie łączył (po tym także można dojść, że ktoś kombinował z licznikiem, ale ile zmienił - nie sprawdzisz)
Mnie ciekawi inna sprawa - ponoć da się sprawdzić jaki komp był podpinany i z czym się dokładnie łączył (po tym także można dojść, że ktoś kombinował z licznikiem, ale ile zmienił - nie sprawdzisz)
Black Cars Matters
aby uwiarygodnić przebieg wystarczy wyjąć konwenter... Na miernik i wychodzi zużycie. Wszystkie elektroniczne zapiski to tylko na 50% prawda
Konwenter ma zrobić w tipie 300-400tkm i paść - zalezy od uzytkowania.
Przy 100tkm - zuzycie powinno wynosic ~30%
Przy 200tkm ~ 50%
Przy 300tkm ~ 70%
Przy 400tkm ~ 90%
Są oczywiście wyjątki...
Konwenter ma zrobić w tipie 300-400tkm i paść - zalezy od uzytkowania.
Przy 100tkm - zuzycie powinno wynosic ~30%
Przy 200tkm ~ 50%
Przy 300tkm ~ 70%
Przy 400tkm ~ 90%
Są oczywiście wyjątki...
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
tak dokładnie ....................ale wyżej napisano ,że można przebieg samochodu określić procentowo np 50% to 200tys km...itd... :shock:maciu pisze:ee tam, mozna go rozebrać. zregenerować okładziny lockupa itp
potem zespawać, wyważyć 1500pln i ju :-P
ps I nie mogę po prostu zaskoczyć o co to chodzi?