części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Klubowicz z lubuskiego ??

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
blastx
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Klubowicz z lubuskiego ??

Post autor: blastx » 11 kwie 2016, 20:06

Witam.

Niebawem chciałbym dokonać zakupu A8, ale jestem praktycznie zielony jeśli chodzi o wiedzę, dlatego szukam kogoś z lubuskiego (np. Żary, Zielona Góra, Lubin) kto posiada VAGa i miernik lakieru, oraz sporą dawkę wiedzy, która będzie bardzo pomocna podczas oględzin.

Zatem, czy jest ktoś z klubowiczów, kto byłby w stanie pojechać ze mną na oględziny, sprawdzić samochód i pomóc dokonać wyboru? Z tego co wiem, to samochód znajduje się w miejscowości Szprotawa w lubuskiem.

Pozdro!
--== A8 4EVER ==--

Awatar użytkownika
bartas204
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: bartas204 » 11 kwie 2016, 23:12

Napisz do użytkownika Pszendza <papa>

blastx
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: blastx » 12 kwie 2016, 09:56

Teraz się w ogóle zastanawiam czy jest sens. Gość z Allegro sprawdził mi historię w ASO, ten podstawowy pakiet za 22 zł, wyszło, że samochód został wyprodukowany w maju 2007, a pół roku później przy przebiegu 18 tys. już była kolizja w tył, wymieniane światła tylne, listwa chromowana, malowany zderzak;/

W dalszych latach wymieniana była szyba przednia...ale nie wiadomo czemu? Może jakiś odprysk, pęknięcie .....albo coś poważniejszego?

Przebieg autentyczny przy ostatniej wizycie w ASO 2 lata temu 195 tys. km
Teraz ma przebieg 230 tys.

Sam nie wiem....
--== A8 4EVER ==--

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM

Post autor: dice111 » 12 kwie 2016, 11:25