Mamy nowy model Audi A8 L 6.3 W12 Quattro Tiptronic
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Mamy nowy model Audi A8 L 6.3 W12 Quattro Tiptronic
Jak wam się podoba to autko.
Wersja:
D3
Rok produkcji:
2011
Skrzynia biegów:
automatyczna
Moc:
500 KM (368 kW)
Pojemność skokowa:
6299 cm³
Wersja:
D3
Rok produkcji:
2011
Skrzynia biegów:
automatyczna
Moc:
500 KM (368 kW)
Pojemność skokowa:
6299 cm³
Ostatnio zmieniony 24 paź 2011, 19:58 przez tutenhamon, łącznie zmieniany 3 razy.
to jest D4 :-P
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
na żywo wygląda zdecydowanie lepiej! po Łodzi kręci się już kilka sztuk na blachach PO (nie mylić z gangiem Donalda T.) :mrgreen: i powiem tak... dla mnie to auto jest "za nowe" nie wiem... jakoś mam zawsze syndrom "nowego auta" nie chciałbym mieć go w tej chwili... z uwagi że jak na razie nie ma jeszcze dla mnie duszy... za nowy i wogóle pasuje raczej do pana takiego "po 50-tce który w kieszeni marynarki nosi prostamol" ;-) i nie ważne czy to nowe a8 czy bmw 7 poprostu wcześniejsze modele bardziej mi leżą...
D3 ma duszę... D2 ma dwie... :mrgreen: a d4 nie ma jej jeszcze.
D3 ma duszę... D2 ma dwie... :mrgreen: a d4 nie ma jej jeszcze.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
to z pojemności 6.0 nie mogli wyciągnąć tych 500km :?: :?:tutenhamon pisze: motorek 6,3 . 500 kucy
musieli go rozwiercić do 6.3 :?: :?:
szczerze :?: :?: zaleta tego silnika , że to silnik wolno ssący , ale wolał bym 4.2 bi-turbo :-P
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- PitBullRedNos
- Forum Audi A8
- Posty: 70
- Rejestracja: 20 paź 2010, 20:43
- Lokalizacja: Zabrze
mi się nowe auta jakoś wcale nie podobają bo np: A8 i A4 są prawie identyczne nie biorąc pod uwagę gabarytów auta oraz wyposażenia... w stajni bmw to samo dajmy na to przykład serii 7 czy 5 lub nawet 3 przód ma prawie identyczny i trzeba się przyjrzeć aby zobaczyć co to za model...
A nie po to się przecież kupuje limuzynę danej marki żeby ją mylono z niższymi modelami... :wpale:
tylko nie zrozumcie mej opinii iż chodzi mi o szpan ale moim zdaniem starsze auta są lepiej trwalej wykonane i nie zacierały się różnice pomiędzy poszczególnymi modelami...
Z kilometra było widać co jest co...
A nie po to się przecież kupuje limuzynę danej marki żeby ją mylono z niższymi modelami... :wpale:
tylko nie zrozumcie mej opinii iż chodzi mi o szpan ale moim zdaniem starsze auta są lepiej trwalej wykonane i nie zacierały się różnice pomiędzy poszczególnymi modelami...
Z kilometra było widać co jest co...
Jak i dla mnie to cena zaporowa, ale gdybym miał taką kasę na zbyciu, to bym chyba szybciej to zainwestował niż wydawał na nowe A8. A dlaczego?
Ponieważ:
Ponieważ:
Oraz:PitBullRedNos pisze:mi się nowe auta jakoś wcale nie podobają bo np: A8 i A4 są prawie identyczne nie biorąc pod uwagę gabarytów auta oraz wyposażenia... w stajni bmw to samo dajmy na to przykład serii 7 czy 5 lub nawet 3 przód ma prawie identyczny i trzeba się przyjrzeć aby zobaczyć co to za model...
A nie po to się przecież kupuje limuzynę danej marki żeby ją mylono z niższymi modelami... :wpale:
tylko nie zrozumcie mej opinii iż chodzi mi o szpan ale moim zdaniem starsze auta są lepiej trwalej wykonane i nie zacierały się różnice pomiędzy poszczególnymi modelami...
Z kilometra było widać co jest co...
Panowie, całkowicie zgadzam się z Waszą opinią. Chyba nie trzeba nic więcej dopowiadać. Żal tylko, że styliści z Audi schodzą na psy...AMSTAFF pisze:na żywo wygląda zdecydowanie lepiej! po Łodzi kręci się już kilka sztuk na blachach PO (nie mylić z gangiem Donalda T.) :mrgreen: i powiem tak... dla mnie to auto jest "za nowe" nie wiem... jakoś mam zawsze syndrom "nowego auta" nie chciałbym mieć go w tej chwili... z uwagi że jak na razie nie ma jeszcze dla mnie duszy... za nowy i wogóle pasuje raczej do pana takiego "po 50-tce który w kieszeni marynarki nosi prostamol" ;-) i nie ważne czy to nowe a8 czy bmw 7 poprostu wcześniejsze modele bardziej mi leżą...
D3 ma duszę... D2 ma dwie... :mrgreen: a d4 nie ma jej jeszcze.
Bądź dobry jak chleb.
Masz dużo racji. Osobiście widziałem już dwa A8 ze strzelonymi miechami, jedno Q7 i jdno A6 allroad. Wszystkie miały mniej niż 10Tkm przebiegu !!zanjac pisze:jak jeszcze będzie jeździło................"bo świat w tandetę idzie"....sylwekr pisze: i wtedy go kupie
A serwis nieczęsto uznaje reklamację.
Coś im z tą zawiechą nie wyszło :roll:
Ale auto jest całkiem ładne. U mnie w mieścinie jeźdzą już 4 takie mimo iż mamy tylko 20t mieszkańcow :mrgreen:
Dokładnie, często trzeba być znawcą modelu aby rozpoznać lub patrzeć na oznaczenia. Z zewnątrz taka sama stylistyka i kształty. Może dla właściciela modelu niższego to plus że wygląda jak topowa limuzyna, ale jak by mnie było stać na auto za 500 tys wolałbym żeby to nie był napompowany niższy model z dodatkowymi bajerami (może i dobrze że nie mam wolnych 500tys :mrgreen: )PitBullRedNos pisze:mi się nowe auta jakoś wcale nie podobają bo np: A8 i A4 są prawie identyczne nie biorąc pod uwagę gabarytów auta oraz wyposażenia... w stajni bmw to samo dajmy na to przykład serii 7 czy 5 lub nawet 3 przód ma prawie identyczny i trzeba się przyjrzeć aby zobaczyć co to za model...