![]() |
![]() |
[S8 D2 02 LPG ] prawidłowa wartość MAF'a
[S8 D2 02 LPG ] prawidłowa wartość MAF'a
czy ktoś mógłby podać zmierzone wartości dla MAFa w audi s8 d2 FL 360 KM.
Staram się zweryfikować czy MAF podaje prawidłowe wartości.
Zrobiłem logi z grupy 002:
http://vaglog.pl/log_221448.html
najwyższe wartości to:
RPM MAF
6960 251.33
6560 245.69
6960 245.89
1. pierwsze dziwna rzecz, dla RPM 6560 i 6960 ta sama wartość g/s.
2. ogólnie na stronie ross-techa podany jest przelicznik dla MAFa równy 80% mocy w koniach.
czyli dla S8 D2 FL:
360 HP *0,8 -> 288 g/s
pytanie tylko czy to ma być wartość dokładna czy mniej więcej?
Bo u mnie jednak do 288g/s trochę brakuje.
Natomiast licząc w drugą stronę:
245 / 0,8 -> 306 HP
251 / 0,8 -> 314 HP
czyli także trochę brakuje.
Dlatego czy ktoś może wykonać logi lub ma zmierzone wartości MAFa dla w/w auta?
Staram się zweryfikować czy MAF podaje prawidłowe wartości.
Zrobiłem logi z grupy 002:
http://vaglog.pl/log_221448.html
najwyższe wartości to:
RPM MAF
6960 251.33
6560 245.69
6960 245.89
1. pierwsze dziwna rzecz, dla RPM 6560 i 6960 ta sama wartość g/s.
2. ogólnie na stronie ross-techa podany jest przelicznik dla MAFa równy 80% mocy w koniach.
czyli dla S8 D2 FL:
360 HP *0,8 -> 288 g/s
pytanie tylko czy to ma być wartość dokładna czy mniej więcej?
Bo u mnie jednak do 288g/s trochę brakuje.
Natomiast licząc w drugą stronę:
245 / 0,8 -> 306 HP
251 / 0,8 -> 314 HP
czyli także trochę brakuje.
Dlatego czy ktoś może wykonać logi lub ma zmierzone wartości MAFa dla w/w auta?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sprawdz proszę stan filtra powietrza i szczelność układu dolotowego
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Gdyby przepływomierz był tańszy to sugerowałbym zakup nowego ale w tym wypadku widać ze troche mu brakuje do pełnej mocy . Zlogouj może jeszcze prace nastawników wałków .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Twoje obliczenia co do prawidłowej wartości są dobre , masz jakieś niepokojące objawy przy przyspieszaniu na wyższych obrotach ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
czyszczenie niestety nie pomogło. wartości nadal takie same. Brak jakichkolwiek dziwnych objawów przy przyśpieszaniu. Jedynie na wolnych silnik drga dość mocno.
logi z kanału 002 zrobione po wymianie kolektora dolotowego (poprzedni uszkodzili gazownicy)
1drv.ms/1SFy2UD
znacznik czasowy
od 104-113 - bieg 2
od 113-121 - bieg 3
dziwne, że pomimo zwiększania obrotów wartość MAF praktycznie podobna.
1.Czy może być tak, że MAF podaje złe wartości tylko dla większych przepływów?
2. Jakie macie wartości przepływki dla wolnych obrotów? (u mnie około 6g/s)
3. Czy ktoś mógłby wrzucić loga z grupy 002 dla biegu 2 i 3.
logi z kanału 002 zrobione po wymianie kolektora dolotowego (poprzedni uszkodzili gazownicy)
1drv.ms/1SFy2UD
znacznik czasowy
od 104-113 - bieg 2
od 113-121 - bieg 3
dziwne, że pomimo zwiększania obrotów wartość MAF praktycznie podobna.
1.Czy może być tak, że MAF podaje złe wartości tylko dla większych przepływów?
2. Jakie macie wartości przepływki dla wolnych obrotów? (u mnie około 6g/s)
3. Czy ktoś mógłby wrzucić loga z grupy 002 dla biegu 2 i 3.
TPS sprawdzałeś ?
Weź pod uwagę że tyle powietrza przepłynie przez przepływke na ile otworzy się przepustnica. U Ciebie chyba już jest elektronicznie sterowana. Czasami się wydaje że masz nogę w podłodze i że przepustnice otwarte są na maxa a w rzeczywistości może być inaczej. Lub może też być jakiś luz na nich i nie pracują prawidłowo.
Weź pod uwagę że tyle powietrza przepłynie przez przepływke na ile otworzy się przepustnica. U Ciebie chyba już jest elektronicznie sterowana. Czasami się wydaje że masz nogę w podłodze i że przepustnice otwarte są na maxa a w rzeczywistości może być inaczej. Lub może też być jakiś luz na nich i nie pracują prawidłowo.