[D3 ALL ] Gdzie znajduje się gniazdo vag?
[D3 ALL ] Gdzie znajduje się gniazdo vag?
Pytanie jak w temacie oraz drugie moje pytanie:czy interfejs z D2 będzie pasował do D3 (używałem chyba vag 409 com) czy trzeba zakupić coś innego?
D3 nie ma czasem tak jak w d2 , pod popielniczką , no chyba że gdzieś pod kierownicą , może tak jak w A6 c5 :?: :?:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Kolegi Foss musiał byś się zapytać , widać że kolega dobrze obcykany , może żebym miał więcej do czynienia z D3 (niż oglądanie na drodze) to na pewno znalazł bym gniazdo , w D2 nic nie wiedząc o niej gniazdo do Vaga znalazłem w ciągu godziny (ja muszę wszystko dotknąć , w dusić , nacisnąć , przekręcić) :mrgreen:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
to tak samo jak w A6c5 o ile dobrze pamiętam :mrgreen:DarioG pisze:Gniazdo diagnostyczne w D3 znajduje się pod kierownicą po lewej stronie (nad nogami kierowcy - przynajmniej tak jest w D3 W12 z 2005)
a co do interfejsu to raczej będzie pasował
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Koledzy nie wprowadzajmy kolegi greg26 w błąd gdyż VAG COM 409 nie będzie poprawnie współpracował z autem wyprodukowanym od 2003 roku. Do roku 2002 (linia modelowa 2003) Sterowniki komunikują się między sobą po lini K, od tej daty wykorzystują już magistralę CAN, więc nie ma technicznej możliwości, aby VAG COM 409 współpracował z Audi D3. Do tego auta minimum to VAG COM 704.
nawet jeśli ma tam opcje łączenia z Can i bez Can ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
To może ja dopiszę kilka słów bo diagnostyką się trochę już pobawiłem ;-)
Mam na kompie jeszcze z poprzednich lat VAG-COM 409.1... do tego posiadam ori kabel diagnostyczny i ori VCDS...
kabel ten pomimo tego, że oryginalny z licencją w połączeniu z programem VAG-COM 409.1 w mojej D3 niestety już nie spełnia swojego zadania - program nie komunikuje się z wieloma sterownikami, w niektórych nie ma możliwości wejścia w ustawienia podstawowe, nie można wykonać adaptacji nie wspominając już o zmianie kodowania... co więcej posiadany przeze mnie VAG-COM pomimo wzorowej komunikacji z kablem nie jest w stanie nawet przeskanować wszystkich sterowników i sprawdzić błędów więc z pełną odpowiedzialnością mogę potwierdzić, że VAG-COM w wersji 409.1 może się sprawdzać w A8 D2 czy A6 C5 (oraz rocznikowo starszych modelach Audi) ale do A8 D3 czy A6 C6 (i wszystkich podobnych i młodszych rocznikowo Audi) już się raczej nie przyda.
Jeżeli dalej ma być VAG-COM to na pewno w zdecydowanie nowszej wersji... albo już pod nową nazwą czyli VCDS ;-)
Na stronie Adako jest też dostępny VCDS 11.3.0 ale to dopiero wersja Beta :roll:
Mam na kompie jeszcze z poprzednich lat VAG-COM 409.1... do tego posiadam ori kabel diagnostyczny i ori VCDS...
kabel ten pomimo tego, że oryginalny z licencją w połączeniu z programem VAG-COM 409.1 w mojej D3 niestety już nie spełnia swojego zadania - program nie komunikuje się z wieloma sterownikami, w niektórych nie ma możliwości wejścia w ustawienia podstawowe, nie można wykonać adaptacji nie wspominając już o zmianie kodowania... co więcej posiadany przeze mnie VAG-COM pomimo wzorowej komunikacji z kablem nie jest w stanie nawet przeskanować wszystkich sterowników i sprawdzić błędów więc z pełną odpowiedzialnością mogę potwierdzić, że VAG-COM w wersji 409.1 może się sprawdzać w A8 D2 czy A6 C5 (oraz rocznikowo starszych modelach Audi) ale do A8 D3 czy A6 C6 (i wszystkich podobnych i młodszych rocznikowo Audi) już się raczej nie przyda.
Jeżeli dalej ma być VAG-COM to na pewno w zdecydowanie nowszej wersji... albo już pod nową nazwą czyli VCDS ;-)
VCDS 10.7 ??... myślałem, że aktualna wersja na dziś to 10.6.5 :shock:DarioG pisze:... dlatego do D3 W12 kuzyna używam VCDS 10.7
Na stronie Adako jest też dostępny VCDS 11.3.0 ale to dopiero wersja Beta :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Panowie co do programu to już jestem o wiele mądrzejszy,a tak dla ścisłości kabelek i wtyczka od d2 pasują do d3?
Wystarczy wgrać np.VCDS10.7 i będzie śmigał ta tym kablu czy trzeba do D3 zakupić inny kabel,który będzie obsługiwał ten program?
FOSS pisze:kabel ten pomimo tego, że oryginalny z licencją w połączeniu z programem VAG-COM 409.1 w mojej D3 niestety już nie spełnia swojego zadania
Wystarczy wgrać np.VCDS10.7 i będzie śmigał ta tym kablu czy trzeba do D3 zakupić inny kabel,który będzie obsługiwał ten program?