[D3 06 4.2FSI ] WAUZZZ4EX7N008284 - Janki
[D3 06 4.2FSI ] WAUZZZ4EX7N008284 - Janki
Witam serdecznie,
Chciałbym kupić swoje wymarzone i wyśnione Audi A8, ale żeby się nie nadziać proszę was o opinię i radę co myślicie o tych egzemplarzach:
Na co zwracać uwagę i czy warto jechać je oglądać, czy może są wam znane?
Pozdrawiam
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a8-4 ... Dk2nn.html
Chciałbym kupić swoje wymarzone i wyśnione Audi A8, ale żeby się nie nadziać proszę was o opinię i radę co myślicie o tych egzemplarzach:
Na co zwracać uwagę i czy warto jechać je oglądać, czy może są wam znane?
Pozdrawiam
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a8-4 ... Dk2nn.html
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tedi87 z prośbą usunięty, łącznie zmieniany 2 razy.
Patrząc po zdjęciach i numerze VIN to golas.
Może nie mega golas bo ma chociaż skórę i xenony ale tak poza tym to golas.
Patrząc natomiast na zdjęcia to nic szczególnego nie widać.
Auto stoi niedaleko mnie więc jakbyś chciał go jednak kupować to mogę go dla ciebie wnikliwie sprawdzić.
Może nie mega golas bo ma chociaż skórę i xenony ale tak poza tym to golas.
Patrząc natomiast na zdjęcia to nic szczególnego nie widać.
Auto stoi niedaleko mnie więc jakbyś chciał go jednak kupować to mogę go dla ciebie wnikliwie sprawdzić.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Mam takiego samego golasa z fotelami wołgowymi już prawie 9 lat i nigdy nie czułem jakiegoś dyskomfortu,że nie mam kilku zbędnych bajerów. Quattro,pneumatyka,mocne V8,automat,klima,wygodne fotele,duży,ciężki wóz.Potrzeba czegoś więcej do komfortowego i bezpiecznego podróżowania?FOSS pisze:Patrząc po zdjęciach i numerze VIN to golas.
Dla porównania mam w posiadaniu od blisko 4 lat S8 D4 wersję "prawie full" i jakoś nie czuję wielkiej różnicy w podróżowaniu pomiędzy golasem i fullem na tych samych trasach.
Większość (nie wszystkie) bajerów jest zbędna i ludzie zamiast skupiać się żeby kupić auto w dobrym stanie technicznym wolą kupić szrota na "fullu"- przykre.No bo co "somsiad" powie,że nie mam domyku w drzwiach...
Najważniejsze kupić zdrowe auto. Doposażyć można wszystko
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
w teorii tak a w praktyce jest to nie opłacalne (zrobić zgodnie ze sztuką tak jak fabryka)drago_o pisze:Doposażyć można wszystko
greg26, Soft Close nie bierze się dla sąsiada bo tego nie widać tylko dla własnej wygody bo jeżeli człowiek z takich udogodnień korzystał to wsiadając w inne auto bez tego po prostu nie domyka drzwi bo nie jest nauczony trzaskać... B&O też się bierze nie dla sąsiada tylko dla jakości... ja np. lubię słuchać muzyki w aucie dlatego w D3 takie BOSE (a czasami i tego nie ma) to przepaść w stosunku do Banga... grzana przednia szyba to też nie dla sąsiada bajer ale dla własnej wygody szczególnie przy naszym wspaniałym klimacie podobnie jak webasto
tutaj w D3 są fotele tzw. wołgi więc nie staraj się przekonać, że do komfortowych łamanych (D3) czy do sportowych, komfortowych, pompowanych, wentylowanych z masażem w S8 D4 "nie czuję wielkiej różnicy w podróżowaniu" bo pęknę ze śmiechu... a o wyciszeniu takiej S8D4 do D4 w TDI (a co dopiero D3) nawet nie wspominam bo jest wyraźna na korzyść S8D4
Podsumowując - każdy może wciskać swój kit ale po co dorabiać do tego filozofię (?) to nie widzę sensu
Bo to jest golas i tutaj Damiano ma 100% racji! ale jak już trafi w forumowe ręce to będzie "prawie full"FOSS pisze:Patrząc po zdjęciach i numerze VIN to golas.
No w teori tak, nie jest to proste ale kumpel kupił gołe D3 z 2002 roku a ma teraz praktycznie fulla i zrobionego zgodnie ze sztukąpanton pisze:w teorii tak a w praktyce jest to nie opłacalne (zrobić zgodnie ze sztuką tak jak fabryka)
[ Dodano: 2020-10-01, 06:08 ]
Przepraszam ale takie usprawiedliwianie na siłę, że to wszystko niepotrzebne bajery w aucie to dla mnie śmieszne jest...greg26 pisze:Większość (nie wszystkie) bajerów jest zbędna i ludzie zamiast skupiać się żeby kupić auto w dobrym stanie technicznym wolą kupić szrota na "fullu"- przykre.No bo co "somsiad" powie,że nie mam domyku w drzwiach...
Druga sprawa, że miałem okazje i na stołkach i na komfortach i na sportach jeździć i w żadnym wypadku nikt mi nie powie, że te stołki posiadają jakikolwiek komfort. Może w porównaniu z tymi kubełkami z C6 całkiem wygodnie się na tym siadało ale na pewno nie w porównaniu z komfortami lub sportami.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
panton pisze:Podsumowując - każdy może wciskać swój kit ale po co dorabiać do tego filozofię
Generalnie dla mnie to śmieszne jest jak ludzie szukając takie stare wozy (gdzie koszty napraw sięgają często 30-100% wartości zakupu) skupiają się na wyposażeniu zamiast postawić na stan techniczny.Miesiąc góra trzy po zakupie "laleczka" ląduje na portalu ogłoszeniowym,bo szczęśliwego nabywcę nie stać na naprawę...Znam takie przypadki.drago_o pisze:Przepraszam ale takie usprawiedliwianie na siłę, że to wszystko niepotrzebne bajery w aucie to dla mnie śmieszne jest...
Drago ja nie napisałem,że wszystkie bajery są be,tylko,że dla mnie niektóre są zbędne i nie mające większego znaczenia.
Swoim D3 wiele razy pokonywałem trasy po 300-700km na wołgowych fotelach i wysiadałem z tych podróży niezmęczony.Dla mnie golas D3 jest ok,dla Was nie musi być...
Reasumując:jak dla mnie to auto z ogłoszenia jest ok i ja bym je kupił,gdyby było w dobrym stanie.
Na tym forum jest jakaś chora mania "full opcji". Nie każdy chce mieć full opcję!!!Zrozumcie to wreszcie - dla większości ludzi auto służy do przemieszczania się z punktu A do punktu B.Niektórzy chcą mieć fajne auto do jeżdżenia i bajery są im zbędne.
Dlatego większość ludzi nie jeździ autami z segmentu F tylko kompaktem z segmentu C lub czymś większym z segmentu D.greg26 pisze:Nie każdy chce mieć full opcję!!!Zrozumcie to wreszcie - dla większości ludzi auto służy do przemieszczania się z punktu A do punktu B.Niektórzy chcą mieć fajne auto do jeżdżenia i bajery są im zbędne.
To jest forum miłośników Audi A8/S8 więc zrozumiałe jest, że ta grupa oczekuje od auta czegoś więcej niż przemieszczenie się z punktu A do B.
Zupełnie naturalnym jest, że większość oczekuje tych bajerów i możliwości jakie daje segment F a to, że oczekiwania niektórych przerastają możliwości finansowe jest zupełnie oddzielnym tematem.
I nie można znaleźć na rynku auta, które jest dobrze wyposażone i utrzymane.(?) Czy jedno drugie wyklucza - więc nie rozumiem Twojej filozofii.
Meritum jest takie,że komentujący ogłoszenia przekreślają jakieś auto na podstawie braku kilku bajerów pomimo,że może ono być w dobrym stanie technicznym.panton pisze:I nie można znaleźć na rynku auta, które jest dobrze wyposażone i utrzymane.(?) Czy jedno drugie wyklucza - więc nie rozumiem Twojej filozofii.
Tak,rozumiem to,ale wg mnie nawet golas z segmentu F daje dużo więcej w standardzie niż auta z segmentu C czy D.Większość osób,które jeździły czymś gorszym taki golas D3 zadowoli w 100 %. Mnie jako miłośnika audi,a szczególnie modelu A8 taki golas zadowala.Dla przykładu wolę mieć biedę D3 niż full opcję D2 (wizualnie D2 to piękne auto),gdyż D3 ma pneumatykę i bije na głowę D2 pod każdym względem jeśli chodzi o prowadzenie,trakcję czy komfort za kierownicą.Dla mnie jako kierowcy to liczy się najbardziej,ale ktoś może mieć odmienne zdanie i ok.panton pisze:To jest forum miłośników Audi A8/S8 więc zrozumiałe jest, że ta grupa oczekuje od auta czegoś więcej niż przemieszczenie się z punktu A do B.