części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 3.0 TDI] troszkę mocniejszy (wykres)

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
IRONH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
Lokalizacja: Śląsk

[D3 3.0 TDI] troszkę mocniejszy (wykres)

Post autor: IRONH » 12 maja 2013, 13:15

Cieszę się samochodem po raz drugi :-)
Ali jak zwykle świetna robota, moc nie spada do 4200obortów.

Obrazek

Awatar użytkownika
RafiPl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 03 sty 2013, 22:06
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: RafiPl » 14 maja 2013, 13:49

65 koni po sofcie ?! i 120 nm ?! Coś jeszcze było robione ? czy tylko program ?
..::LONGEEEEER::..

IRONH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: IRONH » 14 maja 2013, 18:38

Tylko program, ale była to wersja na Belgie, w której programowo obniżono moc z 233 na 211km. W zdrowych sztukach moment wychodzi na takim poziomie. Program jest całkowicie bezpieczny, dymienie na tym samym poziomie (auto nie posiada DPF:)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 maja 2013, 22:30

Ciekawi mnie jak to jeździ na żywo.... tak w porównaniu do wolnossącej benzynowej 4.2V8
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

IRONH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: IRONH » 15 maja 2013, 05:52

przesiadłem się z 4.2 lpg i jakoś nie narzekam. Momentu jest na prawdę sporo, jedyne czego mi brakuje to dźwięku V8, chociaż w TDI o dziwo jest ciszej.
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 maja 2013, 09:55

IRONH pisze:przesiadłem się z 4.2 lpg i jakoś nie narzekam. Momentu jest na prawdę sporo, jedyne czego mi brakuje to dźwięku V8, chociaż w TDI o dziwo jest ciszej.
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-)
Możemy się sprawdzić.... jak dostanę baty to trudno :-P

Wpadnij w sobotę 25-05-2013 tutaj: http://www.a8team.pl/majovwka-24-26-maj ... vt9596.htm

Będzie kawałek lotniska i obsługa pomiarowa na ¼ mili więc warunki w sam raz :lol:

Noi będzie kilku kolegów z A8/S8 więc towarzystwo doborowe ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 15 maja 2013, 10:55

FOSS pisze:
IRONH pisze:przesiadłem się z 4.2 lpg i jakoś nie narzekam. Momentu jest na prawdę sporo, jedyne czego mi brakuje to dźwięku V8, chociaż w TDI o dziwo jest ciszej.
Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-)
Możemy się sprawdzić.... jak dostanę baty to trudno :-P

Wpadnij w sobotę 25-05-2013 tutaj: http://www.a8team.pl/majovwka-24-26-maj ... vt9596.htm

Będzie kawałek lotniska i obsługa pomiarowa na ¼ mili więc warunki w sam raz :lol:

Noi będzie kilku kolegów z A8/S8 więc towarzystwo doborowe ;-)
Jak już będziecie mieli okazję porównać te dwa autka ( 3.0 TDI + chip vs 4.2 MPI + LPG )to może niech ktoś nagra to :-P
Sam jestem ciekawy rezultatu .
Na starcie TDI może być lepszy , ale jak Foss dobrze ruszy to może być bardzo ciekawie :mrgreen:

blady99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 sty 2013, 09:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 15 maja 2013, 12:27

mdamian pisze: Jak już będziecie mieli okazję porównać te dwa autka ( 3.0 TDI + chip vs 4.2 MPI + LPG )to może niech ktoś nagra to :-P
Sam jestem ciekawy rezultatu .
Na starcie TDI może być lepszy , ale jak Foss dobrze ruszy to może być bardzo ciekawie :mrgreen:
Możemy my się porównać w 3miescie... :)

blady99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 sty 2013, 09:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: blady99 » 15 maja 2013, 12:38

wykres nie zły.. z A6 3,0tdi 224km udało mi się 276KM wycisnąć więc podobnie.

IRONH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: IRONH » 15 maja 2013, 13:33

Panowie, może ktoś ze śląska/zagłębia chce się zmierzyć ? :-)

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 15 maja 2013, 14:41

IRONH pisze:Panowie, może ktoś ze śląska/zagłębia chce się zmierzyć ? :-)
Bywam na Śląsku, możemy się zmierzyć :-P :lol:

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 15 maja 2013, 15:25

blady99 pisze:
mdamian pisze: Jak już będziecie mieli okazję porównać te dwa autka ( 3.0 TDI + chip vs 4.2 MPI + LPG )to może niech ktoś nagra to :-P
Sam jestem ciekawy rezultatu .
Na starcie TDI może być lepszy , ale jak Foss dobrze ruszy to może być bardzo ciekawie :mrgreen:
Możemy my się porównać w 3miescie... :)
dzisiaj daję autko do mechanika na uszczelnienie głowic , jak odbiorę to możemy gdzieś się zgadać :mrgreen:

IRONH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: IRONH » 15 maja 2013, 17:57

labas pisze:
IRONH pisze:Panowie, może ktoś ze śląska/zagłębia chce się zmierzyć ? :-)
Bywam na Śląsku, możemy się zmierzyć :-P :lol:
z 4.2 tdi nie mam szans,ale stanąć mogę :)

greg26
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 423
Rejestracja: 11 lut 2010, 22:06
Lokalizacja: GA

Post autor: greg26 » 15 maja 2013, 21:08

FOSS pisze:Ciekawi mnie jak to jeździ na żywo.... tak w porównaniu do wolnossącej benzynowej 4.2V8
IRONH pisze:Chętnie sprawdzę się z jakąś 4.2 :-)
Jakiś tydzień temu próbowałem się z A6 C6 Avant 3.0tdi -auto wyglądało na świeże rocznikowo,więc miało zapewne 240 PS w serii- nie mam pojęcia czy było zawirusowane,ale gość dostał podwójne lanie :mrgreen: Najpierw nie dał się wyprzedzić,więc redukcja i łyknąłem go bez problemu.Potem jechałem sobie z 40km/h i wrzuciłem kierunek,żeby próbował i jak spróbował to docisnąłem na maxa i momentalnie go odjechałem.Kiedyś D2 4.2 AQF też objechałem 3.0tdi,ale było o wiele ciężej niż obecną 4.2 BFM.Ja próbowałem się na mieście z 3.0tdi od prędkości 40-60 km/h i skoro z takich nie dało rady to tym bardziej przy wyższych,gdzie spuchnie bardziej.
Jak kupię 911 to chętnie się popróbuje,ale raczej już nie z 3.0tdi ;-)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 15 maja 2013, 21:21

IRONH pisze:z 4.2 tdi nie mam szans,ale stanąć mogę :)
Dokładnie , powiem panowie że ganiałem się z 4.2 TDI ale Q7 , i chłop tym "busem" nie mógł mnie dogonić :mrgreen:
Trochę dziwne , ale banana na twarzy miałem :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl