[D2 98 4.2PB/LPG ] Opinie na temat silnika AKG
[D2 98 4.2PB/LPG ] Opinie na temat silnika AKG
witam,jestem nowym posiadaczem a8,4.2,pracuje w warsztacie ale nie mamy stycznosci z tymi autami-chyba sie nie psuja. Mam silnik AKG moze ktos cos na temat tego silnika napisac?? Jak narazie to bede wymienial tylko swiece na irydowe bo podobno dobre sa,a tak to dostalem encyklopedie do tego auta bo od 2007 servisowany w audi i jestem w szoku.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2013, 14:48 przez wojt1802, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem A8 z silnikiem AKG. Kupiłem w lutym 2010 z przebiegiem 213 tys km a sprzedałem 09.2013 z przebiegiem 235tys km. Auto z LPG, przez ten czas z silnikiem nic się nie działo. Jeździłem na świecach NGK, olej Castrol Magnatec 10W40. Silnik suchutki, minimalne dolewki oleju.
[ Dodano: 2013-12-27, 22:30 ]
Przy wymianie rozrządu nie ma potrzeby ściągać całego przodu czy nawet chłodnic, termostat jest na wierzchu i też nie ma potrzeby wymiany go razem z rozrządem. Wczasie kiedy go eksloatowałem nie miałem żadnych problemów z silnikiem a jedynie drobne z LPG.
[ Dodano: 2013-12-27, 22:30 ]
Przy wymianie rozrządu nie ma potrzeby ściągać całego przodu czy nawet chłodnic, termostat jest na wierzchu i też nie ma potrzeby wymiany go razem z rozrządem. Wczasie kiedy go eksloatowałem nie miałem żadnych problemów z silnikiem a jedynie drobne z LPG.
Szczerze współczuję tym którzy rozrząd w 4.2V8 robią kompletnie bez ruszania przodu - pomiędzy chłodnicami i silnikiem nie ma zbyt dużo miejsca na wiele rzeczy a jeżeli chcesz to zrobić zgodnie ze sztuką (momenty dokręceń, napinanie, blokady) to wg. mnie sumarycznie czas na grzebanie w tej ograniczonej przestrzeni = czas na komfortową robotę z odsunięciem przodu włącznie.jdz1 pisze:Przy wymianie rozrządu nie ma potrzeby ściągać całego przodu czy nawet chłodnic, termostat jest na wierzchu i też nie ma potrzeby wymiany go razem z rozrządem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Widziałem jak sprytnie to mechanik ogarną bez zdejmowania całego przodu i byłem pod wrażeniem. A uwierz mi że miejsca było tam pod dostatkiem na wszystkie czynności. A zdanie mechanika było takie że cały przód ściągają tylko Ci którzy chcą z klienta ściągną dodatkowe pieniążki. Dodam że mechanik był z polecenia i w nie pierwszej A8 to robił. Ale cóż każdy może miec swoje zdanie.