Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Dziwny błąd na silniku

Smoli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 02 paź 2009, 07:03
Lokalizacja: Trojmiasto

[D2 99 4.2PB/LPG ] Dziwny błąd na silniku

Post autor: Smoli » 26 wrz 2010, 08:22

Witam.Po podlaczeniu VAG do auta i sprawdzeniu bledow na silniku wyskoczyl mi dziwny blad 17549 - obliczenie mocy,wartosc nieprawdopodobna.Moze ktos sie juz z takim bledem spotkal?Nadmieniam ze mam ostatnio problemy z uruchamianiem zimnego silnika (falujace obroty).Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 mar 2011, 08:12 przez Smoli, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 26 wrz 2010, 09:05

Sprawdź silniczek krokowy. To dość częsta przyczyna wolnych obrotów. A dzieje ci się to tylko na zimnym czy i na ciepłym. Bo jeśli tylko na zimnym to może to też być czujnik temperatury zewnętrznej. Jeśli masz możliwość podmianki krokowca od innego autka to można to tak też sprawdzić.
Dążenie do doskonałości.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 26 wrz 2010, 09:25

IAT można łatwo wyeliminować - wystarczy go odpiąć wogóle
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 wrz 2010, 09:57

Smoli pisze:(...)Po podlaczeniu VAG do auta i sprawdzeniu bledow na silniku wyskoczyl mi dziwny blad 17549 - obliczenie mocy,wartosc nieprawdopodobna.
Oj Smoli, zakończ zabawy w podnoszenie mocy silnika bo po prostu już przesadziłeś :lol:


Wybacz mój komentarz... tak mi się skojarzyło bo wpadłem w wir modyfikacji swojej eSy a do tego jeszcze ostatni spot w Tczewie poświęcony był właśnie tematyce przeróbek naszych aut i prezentacją ich mocy :mrgreen:
pozdro 8-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Smoli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 02 paź 2009, 07:03
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: Smoli » 30 wrz 2010, 06:54

FOSS komentarz bardzo mi sie spodobal!!! Uwazam ze masz racje, koniec kombinacji z moca bo juz nie ogarniam predkosci.
A tak na powaznie to doszedlem co bylo przyczyna bledu i falujacych obrotow na zimnym silniku. Calkowicie zapiekly sie klapy w kolektorze ssacym.Zdemontowalem je i wyczyscilem, ae teraz ma kopa!!!!Przy okazji wyczyscilem przepustnice (choc nie byla zasyfiona) i przeczyscilem odmy.

Polecam wszystkim posprawdzac te dzwigienki od podcisnienia, ktore znajduja sie z przodu silnika. U mnie nie moglem ich ruszyc recznie, masakra.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 30 wrz 2010, 21:00

A które to dźwigienki i po czym je poznać? Może jakieś foto.

Majki
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 71
Rejestracja: 31 paź 2010, 12:51
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Majki » 12 lut 2011, 21:06

Koledzy nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi jak te klapki mają działac-czy po odpaleniu na wolnych obrotach powinno zaciągnąc dwie dzwignie?
Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl