części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] Łożysko Przód ?

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

[D2 95 4.2PB/LPG ] Łożysko Przód ?

Post autor: robsonik4 » 11 kwie 2015, 23:31

Witajcie

Od zeszłego roku mam problem z warczącym kołem - lewy przód.

Przed wymiana "zawiasów" warczało jak jechałem prosto oraz przy skręcie w prawo natomiast w lewo cisza.
Po wymianie " zawiasów" oraz geometrii jak jadę prosto cisza, lewo cisza, ale w prawo warczy.
Im większa prędkość tym głośniej warczy - dźwięk podobny do ocierania bieżnika o jakiś wystający element. Oczywiście przenosi się to na budę.

Jak jadę z pochyłem na lewą stronę to warczy nawet przy jeździe na wprost.

Czy może to być łożysko ?

PS na oponie zero śladów zużycia, ząbków itp, itd.



Pamiętaj o TAGach.
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2015, 23:33 przez robsonik4, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 11 kwie 2015, 23:37

Tak moze byc,jak warczy to juz zle wrozy. ale sprawdz tez przeguby.

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 12 kwie 2015, 01:21

Przeguby wymieniałem około października bo miałem "chlupanie" i terkotanie przy skręcie.
Oczywiście komplet - wew. i zew.

W poniedziałek założę zapas i zobaczę bo może to opona - mniejszy koszt wymiany niz łożyska <hmm>

adrian949

Post autor: adrian949 » 12 kwie 2015, 06:56

Ja obstawiam na 100% łożysko.

Gość

Post autor: Gość » 12 kwie 2015, 12:53

Łożyska dwubieżne potrafią: miałczeć,buczeć,chrobotać,terkotać, szumieć a do tego modulacja zmienia się przy obciążeniu w zależności która cześć jak bardzo juz się zużyła.

speedanad
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 85
Rejestracja: 01 lut 2015, 11:29
Lokalizacja: Stegna

Post autor: speedanad » 12 kwie 2015, 13:22

przełóż koło z tyłu na przód i zobacz co się dzieje, jak będzie dalej tak samo, to znaczy że łożysko, jak inaczej to znaczy że opona.

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 12 kwie 2015, 13:27

W prawym wymieniałem 3 lata temu - stukało podczas jazdy.

Jak wyczytałem przypadkowo na necie podczas poszukiwań tematu klocków hamulcowych to powinno wymianę łożysk robić się w obu kołach jednocześnie bo i tak za jakiś czas poleci drugie, ale dlaczego to ??

Z tego co pamiętam to jak miałem MB 123 to zawsze wymieniałem parami bez względu na zużycie - wymiana w tylnych kołach to była wyższa szkoła jazdy <jezu>

Gość

Post autor: Gość » 12 kwie 2015, 13:30

Nigdy nie wymieniałem parami i bywało tak że jedna strona padła a druga zyła jeszcze wiele tyśkm. W ciagu dwóch lat wymieniałemw A8 lewe przednie dwa razy. Stare zaczeło miałczeć a nowe po 3 tys zaraz to samo. Kupiłem z górnej półki i cisza.

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 12 kwie 2015, 13:41

FAG to chyba górna półka ?

SKF to już Chiny, Malezja, Indonezja :/

Gość

Post autor: Gość » 12 kwie 2015, 13:48

Jak dobrze kojarze to mechanik kupił SKF i sie zaraz wykupkało a FAG od Michała śmiga juz ładnych 9tyś.

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 12 kwie 2015, 13:57

Możecie podać numer tego łożyska bo na necie mam 2 rodzaje - z "uszami" i bez a nie pamiętam co kupowałem poprzednio <niewiem>

Gość

Post autor: Gość » 12 kwie 2015, 14:02

Z Uszami to jest chyba do Lifta. Jesli masz na myśli miejsce na śruby :)

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 12 kwie 2015, 16:20

4 śruby + 1 duża

Gość

Post autor: Gość » 12 kwie 2015, 18:23

W przedlifcie nie ma na śruby chyba że masz liftowe zwrotnice.

robsonik4
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 589
Rejestracja: 09 lip 2010, 21:19
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robsonik4 » 12 kwie 2015, 20:49

Mam na 99% bez śrub tylko zmylił mnie opis na Alledrogo.

Znalazłem na necie FAG za 300 zł i jakieś STS za 87 zł oraz jakieś CX za 54

Drogo za FAG-a ;(

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl