![]() |
![]() |
![]() |
[D2 01 3.3TDI ] Problemów z klimatronikiem ciąg dalszy ...
[D2 01 3.3TDI ] Problemów z klimatronikiem ciąg dalszy ...
Witajcie. Znowu zaczęły mi się problemy z klimatronikiem. Otóż mam taki problem, że na postoju gdy działa dogrzewacz bez problemu leci ciepłe powietrze, lecz gdy zaczynam jechać i dogrzewacz się wyłącza to coś się zacina i niekiedy dzieje się tak, że dmuchawa działa na maksa, lecz z nawiewów nic nie leci, w ogóle nie wieje, a niekiedy nie chce w ogóle lecieć ciepłe powietrze. Bardzo często jest też tak że gdy jadę autkiem i mam ustawioną moc nawiewu na 1 kreskę, to co chwilę moc nawiewu samoczynnie zwiększa się o 1 kreskę aż nagle jest na 4 kreskach, niekiedy na 3, niekiedy na maxa dodam, że dzieje się to przy wyłączonym trybie auto . Udało mi się połączyć z klimatronikiem VAGiem, skasowałem wszystkie błędy i zrobiłem basic settings i grupa 001, wtedy robi się test i reset wszystkich klap i czytałem że we wszystkich okienkach powinno pojawić się 0, a u mnie 0 pojawia się tylko w jednym okienku, a błędy wracają takie:
3 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Mógłby jeszcze ktoś sprawdzić u siebie swoje kodowanie klimatronika? Bo nie wiem czy ja mam dobre 00083.
A najdziwniejsze jest jeszcze to, że gdy mam klimatronik ustawiony na maxa i znowu się coś zatnie przez co nie leci ani troszkę powietrza z nawiewów to gdy włączę spryskiwacze to tak jakby coś "pocisło" te powietrze i zaczyna lecieć normalnie ciepło z nawiewów, a gdy puszczę spryskiwacz to znowu przestaje lecieć powietrze.
3 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Mógłby jeszcze ktoś sprawdzić u siebie swoje kodowanie klimatronika? Bo nie wiem czy ja mam dobre 00083.
A najdziwniejsze jest jeszcze to, że gdy mam klimatronik ustawiony na maxa i znowu się coś zatnie przez co nie leci ani troszkę powietrza z nawiewów to gdy włączę spryskiwacze to tak jakby coś "pocisło" te powietrze i zaczyna lecieć normalnie ciepło z nawiewów, a gdy puszczę spryskiwacz to znowu przestaje lecieć powietrze.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Output test
U mnie też jest kodowanie 00083 i jest ok. Co do błędów to zobacz tutaj rozpiskę kolegi gtfan http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-sos-dla ... htm#127432

Dzisiaj podłączyłem VAG'a, wchodzę w output test i wyskakuje error coś tam not found, gdy kliknę start/dalej to wyskakuje output test completed i nie ma żadnego testu. Doszedłem dziś też do tych klap pod maską, patrząc od przodu samochodu to po prawej stronie tych klap jest silniczek który steruje właśnie tymi klapami (V71 z G113) i okazało się że jakiś geniusz przede mną już go rozbierał i połamał zębatki w tym silniczku dlatego te klapy nie działały. Pamiętam że kiedyś kupiłem właśnie taki sam silniczek za 10zł i go znalazłem w bagażniku, jutro go wymienię i zobaczę co dalej. Jeżeli wymienię ten silniczek i będzie wszystko git to znikną mi dwa błędy
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
I zostanie jeszcze błąd
00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Lecz nie wiem dlaczego ten błąd jest ponieważ nawiew na nogi kierowcy działa bez problemu. Zobaczymy jak będzie jutro
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
I zostanie jeszcze błąd
00731 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Footwell Flap (G139)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
Lecz nie wiem dlaczego ten błąd jest ponieważ nawiew na nogi kierowcy działa bez problemu. Zobaczymy jak będzie jutro

tu masz rozrysowane te silniczki
http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-sos-dla ... t11460.htm
http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-sos-dla ... t11460.htm
te 2błedy to masz od jednego silniczka i łatwy dostęp do niegoSamackA8 pisze:01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-00 - Blocked or No Voltage
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
gorzej z tymSamackA8 pisze:(G139)
Ostatnio zmieniony 28 sty 2014, 21:23 przez Ara$, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mediafire.com/file/j9b1pc963 ... owanie.pdfAra$ pisze:ma ktos rozpiske tego kodowaniaU mnie też jest kodowanie 00083
Ostatnio zmieniony 23 paź 2017, 23:13 przez gtfan, łącznie zmieniany 1 raz.
Four rings to rule them all
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Oznaczenie po ktorej stronie jest kierownica - U nas LHD - tak mysle chociaz
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044