[A8 D3] Wymiana prawej poduszki silnika
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Witam, chciałem zabrać się za wymianę swojej prawej przedniej poduszki silnika gdyż była zerwana, przez co palił się błąd. Po zakupie nowej i włożeniu okazało się że jest jakieś 1,5 cm luzu... wydaje mi się że aż tyle nie powinno się podciągać na tej próbie poduszki. Podpowiedzcie co jest grane? według etka powinienem miec poduszke z końcówka s, a mam z J. Kupiłem taka jak była. Patrząc na zamienniki, J i S podają niby jako to samo. Ale jużsam nie wiem, czy tak ma byći dokręcać na hama?Pozdrawiam
chce zmienić 2 poduszki pod silnikiem. Chcę to wykonać w następujący sposób:
-auto stoi na kanale na kołach
-silnik podwieszam na belce
-luzuje poduszkę wspornika momentu obrotowego(na wszelki wypadek jak by silnik opadł lekko, żeby się nie zerwała)
-dodatkowo podstawiam podnośnik na łączeniu skrzynia silnik
-odkręcam stabilizator
-odkręcam belkę od poduszek
-demontuje poduszki i składam w odwrotnej kolejności
czy taka procedura jest prawidłowa i czy auto może stać na kołach , bo wydaje mi się że wahacze będą pchały sanki do budy i sanki nie powinny opadać
-auto stoi na kanale na kołach
-silnik podwieszam na belce
-luzuje poduszkę wspornika momentu obrotowego(na wszelki wypadek jak by silnik opadł lekko, żeby się nie zerwała)
-dodatkowo podstawiam podnośnik na łączeniu skrzynia silnik
-odkręcam stabilizator
-odkręcam belkę od poduszek
-demontuje poduszki i składam w odwrotnej kolejności
czy taka procedura jest prawidłowa i czy auto może stać na kołach , bo wydaje mi się że wahacze będą pchały sanki do budy i sanki nie powinny opadać
A8 D3 3.7 quattro -jest
A6 C5 2.8 quttro -jest
A6 C5 1.9. Tdi -jest
A6 C5 2.8 quttro -jest
A6 C5 1.9. Tdi -jest