części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Elektryczne zagłówki - naprawa

Awatar użytkownika
scenic_17
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 16 lis 2011, 15:18
Lokalizacja: Stargard

Post autor: scenic_17 » 21 wrz 2012, 10:13

posiadam zwykle kanapy.. chcialem tylko powiedziec ze dobrze opisany poradnik i mysle ze zwykly laik powinien sobie z tym poradzic
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2292
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 24 wrz 2012, 19:44

Znalazłem filmik , może będzie łatwiej
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 24 wrz 2012, 21:23

pioter pisze:Znalazłem filmik , może będzie łatwiej
Ten filmik był podany na stronie pierwszej i nie dotyczy RECARO.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 wrz 2012, 21:27

Koledzy, tak dla jasności... w fotelach Recaro aby dobrać się do mechanizmów zagłówka trzeba najpierw zdemontować "plecy"... dokładniej rzecz ujmując chodzi mi o środkową część oparcia o którą opieramy się plecami (nie z tyłu fotela ale z przodu)...
po zdemontowaniu środkowej części oparcia mamy wszystko na wyciągnięcie ręki łącznie z blokadami zagłówków które nie pozwalają ich całkowicie wyciągnąć ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 24 wrz 2012, 22:12

FOSS pisze:Koledzy, tak dla jasności... w fotelach Recaro aby dobrać się do mechanizmów zagłówka trzeba najpierw zdemontować "plecy"... dokładniej rzecz ujmując chodzi mi o środkową część oparcia o którą opieramy się plecami (nie z tyłu fotela ale z przodu)...
po zdemontowaniu środkowej części oparcia mamy wszystko na wyciągnięcie ręki łącznie z blokadami zagłówków które nie pozwalają ich całkowicie wyciągnąć ;-)
Szkoda że nie mogę kliknąć POMÓGŁ, Wielkie dzięki za tą informację.
Jutro zabieram się do roboty :)

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 05 paź 2012, 13:41

Yo Pany, mam plan zabrać się za te zagłówki i chce się dobrze przygotować do roboty gdyż będę to robił na działce bez dostępu do ewentualnych sklepów ...

Z opisu rozumiem, że zostawiam 1,25 inch czyli jakieś 3,17 cm przewodu, następnie odcinam 1/3 inch czyli jakieś 0.85 cm , naciągam przewód paliwowy 5/16 TH -i tu pytanie, jaka jest jego średnica , bo nie mogę tego rozszyfrować ? Czy można zastąpić go jakiś innym przewodem o tej samej średnicy nie wiem powiedzmy kupionym w jakiejś castoramie czy musi być konkretnie paliwowy - bo musi być specjalnie wzmocniony ???

Awatar użytkownika
scenic_17
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 16 lis 2011, 15:18
Lokalizacja: Stargard

Post autor: scenic_17 » 05 paź 2012, 14:21

Judo pisze:Yo Pany, mam plan zabrać się za te zagłówki i chce się dobrze przygotować do roboty gdyż będę to robił na działce bez dostępu do ewentualnych sklepów ...

Z opisu rozumiem, że zostawiam 1,25 inch czyli jakieś 3,17 cm przewodu, następnie odcinam 1/3 inch czyli jakieś 0.85 cm , naciągam przewód paliwowy 5/16 TH -i tu pytanie, jaka jest jego średnica , bo nie mogę tego rozszyfrować ? Czy można zastąpić go jakiś innym przewodem o tej samej średnicy nie wiem powiedzmy kupionym w jakiejś castoramie czy musi być konkretnie paliwowy - bo musi być specjalnie wzmocniony ???
będzie Ci potrzebny przewod 8mm jakies 10 cm, cztery opaski i najlepiej jakas szmata albo papier zeby wszystkiego nie upierdzielic
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 05 paź 2012, 14:44

Tak coś podejrzewałem że to jest 8 mm , ale dzięki :)
Powiedz jeszcze czy ten przewód może być elastyczny czy lepie aby był bardziej sztywny ??? Ze zdjęć wygląda jakby był sztywny...

Awatar użytkownika
scenic_17
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 16 lis 2011, 15:18
Lokalizacja: Stargard

Post autor: scenic_17 » 05 paź 2012, 15:20

ja uzylem zwyklego zbrojonego paliwowego weza (taki mialem pod reka) ale spokojnie mozesz uzyc sztywnego kawalka..
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!

Awatar użytkownika
pudloc86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 09 sty 2011, 09:06
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: pudloc86 » 01 maja 2013, 22:56

Dołącze się do tematu czy tylnie zagłowki tez podobny sposob trzeba zrobic
pudloc86
Audi A8 4.2 V8

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 02 maja 2013, 19:50

pudloc86 pisze:Dołącze się do tematu czy tylnie zagłowki tez podobny sposob trzeba zrobic
dokładnie tak samo kolego, jest tam taki sam mechanizm

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 15 wrz 2013, 14:33

tu macie tutorial PL tez mnie to czeka
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
Dynka13
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 04 lip 2013, 00:38
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dynka13 » 31 paź 2013, 20:38

no i zrobione :) w sumie nic trudnego, jak i fotel pasażera tak i fotel kierowcy zrobiony, 40 min roboty :)

Gość

Post autor: Gość » 01 lis 2013, 11:43

A ja się tak zastanawiam bo obecnie juz mam te elektryczne zagłówki i to działające-one sie psuja od nieuzywania czy wrecz przeciwnie? Pytam z ciekawości bo jak znam swoje zycie tego elementu regulacji raczej nie ruszam latami i pewnie jak mi padna kiedys to nie zauwaze nawet :)

Awatar użytkownika
Marecki
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 614
Rejestracja: 27 lip 2012, 21:05
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Marecki » 01 lis 2013, 14:40

Apophis pisze:one sie psuja od nieuzywania czy wrecz przeciwnie?
One się psują z upływem lat.Pancerz od linki się wydłuża z upływem czasu i linka nie ma wystarczającej długości.Tak mnie zdaje się :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl