[D2 ALL ] Elektryczne zagłówki - naprawa
Koledzy, tak dla jasności... w fotelach Recaro aby dobrać się do mechanizmów zagłówka trzeba najpierw zdemontować "plecy"... dokładniej rzecz ujmując chodzi mi o środkową część oparcia o którą opieramy się plecami (nie z tyłu fotela ale z przodu)...
po zdemontowaniu środkowej części oparcia mamy wszystko na wyciągnięcie ręki łącznie z blokadami zagłówków które nie pozwalają ich całkowicie wyciągnąć ;-)
po zdemontowaniu środkowej części oparcia mamy wszystko na wyciągnięcie ręki łącznie z blokadami zagłówków które nie pozwalają ich całkowicie wyciągnąć ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Szkoda że nie mogę kliknąć POMÓGŁ, Wielkie dzięki za tą informację.FOSS pisze:Koledzy, tak dla jasności... w fotelach Recaro aby dobrać się do mechanizmów zagłówka trzeba najpierw zdemontować "plecy"... dokładniej rzecz ujmując chodzi mi o środkową część oparcia o którą opieramy się plecami (nie z tyłu fotela ale z przodu)...
po zdemontowaniu środkowej części oparcia mamy wszystko na wyciągnięcie ręki łącznie z blokadami zagłówków które nie pozwalają ich całkowicie wyciągnąć ;-)
Jutro zabieram się do roboty
Yo Pany, mam plan zabrać się za te zagłówki i chce się dobrze przygotować do roboty gdyż będę to robił na działce bez dostępu do ewentualnych sklepów ...
Z opisu rozumiem, że zostawiam 1,25 inch czyli jakieś 3,17 cm przewodu, następnie odcinam 1/3 inch czyli jakieś 0.85 cm , naciągam przewód paliwowy 5/16 TH -i tu pytanie, jaka jest jego średnica , bo nie mogę tego rozszyfrować ? Czy można zastąpić go jakiś innym przewodem o tej samej średnicy nie wiem powiedzmy kupionym w jakiejś castoramie czy musi być konkretnie paliwowy - bo musi być specjalnie wzmocniony ???
Z opisu rozumiem, że zostawiam 1,25 inch czyli jakieś 3,17 cm przewodu, następnie odcinam 1/3 inch czyli jakieś 0.85 cm , naciągam przewód paliwowy 5/16 TH -i tu pytanie, jaka jest jego średnica , bo nie mogę tego rozszyfrować ? Czy można zastąpić go jakiś innym przewodem o tej samej średnicy nie wiem powiedzmy kupionym w jakiejś castoramie czy musi być konkretnie paliwowy - bo musi być specjalnie wzmocniony ???
będzie Ci potrzebny przewod 8mm jakies 10 cm, cztery opaski i najlepiej jakas szmata albo papier zeby wszystkiego nie upierdzielicJudo pisze:Yo Pany, mam plan zabrać się za te zagłówki i chce się dobrze przygotować do roboty gdyż będę to robił na działce bez dostępu do ewentualnych sklepów ...
Z opisu rozumiem, że zostawiam 1,25 inch czyli jakieś 3,17 cm przewodu, następnie odcinam 1/3 inch czyli jakieś 0.85 cm , naciągam przewód paliwowy 5/16 TH -i tu pytanie, jaka jest jego średnica , bo nie mogę tego rozszyfrować ? Czy można zastąpić go jakiś innym przewodem o tej samej średnicy nie wiem powiedzmy kupionym w jakiejś castoramie czy musi być konkretnie paliwowy - bo musi być specjalnie wzmocniony ???
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć DIESLEM !!