[D2 FL ALL ] wnętrze z D3 do D2
ja mam dokładnie tak samo. Siedziałem w recaro i nie mógł bym w tym jeździć. Lubie jeździć "rozwalony" na siedzeniu a recaro to uniemożliwia (chodzi o trzymanie boczne uda)MONZA pisze:Mnie osobiście wydaje się że na zwykłych wołgach w d2 było mi wygodniej niż teraz w recaro
za to siedziałem w sportowych fotelach w D3 i jak FOSS pisze, są szersze wygodniejsze, no i co najważniejsze, abstrahując od całej masy funkcji to są o wiele lepiej dostępne niż te z D2.
Chciałem typowe komforty z D2 (często występowały w wersji Long), ale trafić na takie jeszcze w kolorze graniczy z cudem. A dawać do tapicerowania mija się z celem jak za o wiele mniejsze pieniądze można mieć fotele z D3
pozostaje tylko kwestia montażu oraz podłączenia
to nie jest zwykły napęd...to
Odgrzewam kotleta.... Nie chcę popełnić samobójstwa, więc najpierw jeszcze zapytam...Pepek pisze:Elektrycznie podłączyć kanapę z D3 do D2 to banał, bo sterowanie jest praktycznie identyczne. Za to pojedyncze fotele to łooo paaanie. Tu proponuję dwie opcje:
1. wyciąć z dawcy z całą wiązką tyłu + moduły
2. jeśli nie ma się powyższego od razu se palnąć w łeb
1. Czy mechanicznie kanapa tylna pasuje z D3 do D2?
2. Czy poza masażami i wentylacją, regulacja elektryczna foteli przednich wymaga modułów sterujących, czy wystarczy podłączyć zasilanie i działa "pstryczkologicznie"?
Temat jest ciekawy, ale ciągnięcie wiązki z modułami odpada.
Pozdrawiam
Przednie fotele muszą mieć swoje sterowniki - te duże, zamocowane pod siedziskiem. Do nich wystarczy podpiąć zasilanie i regulacje będą działać (w tych co mam wprawdzie nie działa łamanie oparcia i wysuwanie podudzia, ale sterowniki kupowałem oddzielnie i mogą nie być poprawnie zakodowane).wordeck pisze: 2. Czy poza masażami i wentylacją, regulacja elektryczna foteli przednich wymaga modułów sterujących, czy wystarczy podłączyć zasilanie i działa "pstryczkologicznie"?
Four rings to rule them all
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Mocowania nie. Co do projektu wrzucania foteli z D3 do D2, RUS już to opanowali, nie jeden samochód widziałem, kanapę z tyłu zostawiali jednak starą. Na upartego możesz iść dalej i wrzucić na tył pojedyncze fotele z D3, jeśli nie wozisz 5 os. Tylne fotele mają jeden wspólny moduł, a nie tak jak przednie, dwa osobne.
Co do kodowania: https://www.a8team.pl/d3-prefl-all-pami ... htm#288772
Co do kodowania: https://www.a8team.pl/d3-prefl-all-pami ... htm#288772
Black Cars Matters
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
W tylnych pojedynczych fotelach z D3 są trzy moduły: jeden dla sterowania pozycjami i dwa bodaj dla ogrzewania/wentylacji osobno dla każdego i ZTCP awaryjne w uj, więc zakup używek to loteria.
@wordeck, widzę że szrota masz z 1997r. Odpuść sobie zabawę z D3 i poszukaj poliftowych komfortów z D2, chyba że bardzo zależy Ci na łamaniu oparcia z przodu, bo jedynie to jest ciekawa opcja.
@wordeck, widzę że szrota masz z 1997r. Odpuść sobie zabawę z D3 i poszukaj poliftowych komfortów z D2, chyba że bardzo zależy Ci na łamaniu oparcia z przodu, bo jedynie to jest ciekawa opcja.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.