[D3 03 4.2MPI ] Demontaż boczka drzwi i zamka drzwi przód.
[D3 03 4.2MPI ] Demontaż boczka drzwi i zamka drzwi przód.
Witam, czy mógłby ktoś mi pomóc, jak zdjąć tapicerkę drzwi przednich i dostać sie do zamka drzwi i go wymontować ? Nigdy tego nie robiłem i nie chciałbym czegoś pourywać. Drzwi bez dociągu
Tapicerka drzwi... pod listwą ozdobną jakieś śrubki a poza tym chyba wszystko na spinkach.
Listwa ozdobna na wcisk na kołkach.
Szybę odkręcić od prowadnicy z dołu i wyciągnąć - śrubki dostępne tylko poprzez otwory technologiczne i tylko we właściwej pozycji szyby.
Jeżeli to drzwi kierowcy to po zdjęciu boczka zaczyna się głupia zabawa w podpinanie go na krótko aby opuścić/podnieść szybę we właściwą pozycję - przy drzwiach pasażera jest łatwiej bo sterowanie szybą masz również z drzwi kierowcy.
Po zdemontowaniu szyby klamka dostępna z wnętrza drzwi.
Listwa ozdobna na wcisk na kołkach.
Szybę odkręcić od prowadnicy z dołu i wyciągnąć - śrubki dostępne tylko poprzez otwory technologiczne i tylko we właściwej pozycji szyby.
Jeżeli to drzwi kierowcy to po zdjęciu boczka zaczyna się głupia zabawa w podpinanie go na krótko aby opuścić/podnieść szybę we właściwą pozycję - przy drzwiach pasażera jest łatwiej bo sterowanie szybą masz również z drzwi kierowcy.
Po zdemontowaniu szyby klamka dostępna z wnętrza drzwi.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Masz rację, zapomniałem o niej.... mam nadzieję, że kolega nie rwał na siłę :roll:JIMM pisze:jeszcze jedna śrubka na klucz 10 w głębi schowka drzwiowego....około połowy długości schowka.FOSS pisze:Tapicerka drzwi... pod listwą ozdobną jakieś śrubki a poza tym chyba wszystko na spinkach.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
heheh na szczęście jeszcze nie urwałem jutro się biorę za demontaż za wymianę tego zamka. Ale dzięki za cenne info ze jeszcze jedna śrubka w schowku
[ Dodano: 2013-07-12, 09:31 ]
Cześć, już po wymianie wszystko na swoim miejscu nic nie porwane tak jak pisaliście 2 śrubki jedna pod listwą druga w schowku reszta na kołki a z szybą tez nie było problemu standardowo jak w VW żeby ja wyciągnąć Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-07-12, 09:31 ]
Cześć, już po wymianie wszystko na swoim miejscu nic nie porwane tak jak pisaliście 2 śrubki jedna pod listwą druga w schowku reszta na kołki a z szybą tez nie było problemu standardowo jak w VW żeby ja wyciągnąć Pozdrawiam
Przednie drzwi mają śrubki za listwami ozdobnymi tak bodajrze jest 4 albo 5 ale jak ściągniesz listwe to nie sposób przeoczyć. A potem jeszcze są 2 sztuki głęboko w schowku.
Tylne drzwi tak samo tylko jest jeszcze śrubka chyba obok wysoko tonowego głośniczka jak ściągniesz maskownice.
Tylne drzwi tak samo tylko jest jeszcze śrubka chyba obok wysoko tonowego głośniczka jak ściągniesz maskownice.
Quattro ponad wszystko!!!
Podepnę tu bo też muszę chyba to demontować
Nie działa mi jakiś stycznik otwarcia drzwi kierowcy. Jak otwieram nie zapala się lampka w drzwiach, w desce nie ma informacji o otwarciu drzwi.
Chciałem dojść jakoś po kablach gdzieś w okolice zamka drzwi, zdjąłem tapicerkę a tam dalej jest jeszcze po całości dość szczelnie przymocowana blacha aluminiowa na chyba z 10 torxów. Je można odkręcić ale nadal nie schodzi, są też jakieś nity, z braku czasu zaniechałem dalszego bebeszenia.
Podpowiedzcie jak się obejść z tą blachą żeby nic nie urwać i dostać się głębiej ?
Nie działa mi jakiś stycznik otwarcia drzwi kierowcy. Jak otwieram nie zapala się lampka w drzwiach, w desce nie ma informacji o otwarciu drzwi.
Chciałem dojść jakoś po kablach gdzieś w okolice zamka drzwi, zdjąłem tapicerkę a tam dalej jest jeszcze po całości dość szczelnie przymocowana blacha aluminiowa na chyba z 10 torxów. Je można odkręcić ale nadal nie schodzi, są też jakieś nity, z braku czasu zaniechałem dalszego bebeszenia.
Podpowiedzcie jak się obejść z tą blachą żeby nic nie urwać i dostać się głębiej ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
Są takie dwie gumowe zaślepki w górnej części blachy, okrągłe ok 8cm średnicy. Pod nimi masz dwie śruby od prowadnicy szyby (musisz opuścić szybę ok 10cm aż będzie widać te śruby w tych otworach) i je trzeba odkręcić, szybę najlepiej podnieść do góry ręcznie i przykleić taśmą do ramki drzwi żeby nie opadła. Jak to zrobisz i odkrecisz wszystkie śrubki blachy to odejdzie, może lekko trzymać uszczelka, więc trzeba czymś delikatnie podważyć.colln pisze:Podepnę tu bo też muszę chyba to demontować
Nie działa mi jakiś stycznik otwarcia drzwi kierowcy. Jak otwieram nie zapala się lampka w drzwiach, w desce nie ma informacji o otwarciu drzwi.
Chciałem dojść jakoś po kablach gdzieś w okolice zamka drzwi, zdjąłem tapicerkę a tam dalej jest jeszcze po całości dość szczelnie przymocowana blacha aluminiowa na chyba z 10 torxów. Je można odkręcić ale nadal nie schodzi, są też jakieś nity, z braku czasu zaniechałem dalszego bebeszenia.
Podpowiedzcie jak się obejść z tą blachą żeby dostać się głębiej ?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Mikrostyki do wymiany: http://www.a8team.pl/d3-all-wymiana-mik ... t19970.htmcolln pisze:Chciałem dojść jakoś po kablach gdzieś w okolice zamka drzwi,
Black Cars Matters
Pozwolę sobie odgrzać kotleta zamiast zakładać nowy.
Potrzebuję dostać się do panelu sterowania szybami, bo nie mogę wyłączyć trybu passiv.
Ściągnąłem plastik, odkrecilem dwie śruby i teoretycznie powinienem rwać, ale.. Z której strony? Dość mocno coś trzyma, a nie chce używać za dużo siły żeby czegoś nie połamać. Pytam głównie tych, co już tę czynność wykonali, od której strony zaczeliście rwanie boczku? Z góry próbowałem i nie chciało nic puszczać.
Potrzebuję dostać się do panelu sterowania szybami, bo nie mogę wyłączyć trybu passiv.
Ściągnąłem plastik, odkrecilem dwie śruby i teoretycznie powinienem rwać, ale.. Z której strony? Dość mocno coś trzyma, a nie chce używać za dużo siły żeby czegoś nie połamać. Pytam głównie tych, co już tę czynność wykonali, od której strony zaczeliście rwanie boczku? Z góry próbowałem i nie chciało nic puszczać.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Skąd masz taką fajną instrukcje ?Marcin2013 pisze:Boczek "rwiesz" z dołu, za chwile wrzucę instrukcję.
[url=https://images90.fotosik.pl/122/415a1a2d19779cac.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images89.fotosik.pl/122/13eb23cdd18b09db.jpg]Obrazek[/URL]