

![]() |
![]() |
![]() |
Wielkie dzięki za infopioter pisze:Ustaw koła na wprost , tak żeby kierownica była też idealnie prosto . Polecam odkręcić klemę minusową na aku . Po bokach kierownicy masz dwie zaślepki które trzeba podważyć małym wkrętakiem i wyciągnąć . Pod nimi masz śruby na torxy ( nie pamiętam teraz jaki rozmiar ) , odkręcasz i masz poduszkę wolną . Odpinasz wtyczki i odkręcasz dużą śrubę która trzyma kierownicę . Zanim zdejmiesz zrób jakiś mały znaczek na kierownicy i frezie żebyś mógł tak samo włożyć . Tyle .
Gdzie będziesz obszywał ?
dracus6662 pisze:do zdjęcia kiery potrzebyjesz klucz nasadke SPLINE !
Aby odkrecic poduche trzeba podwazyc zaslepki nastepnie na odbokowanej kierze odkrecic torxy , nie wyjda do konca tak ma byc
kiere odkrecasz w lewo normalnie pamietaj o zwijaku ..zeby nim nie ruszac bo pozniej mozna zerwac
kiedy poduche poluzujesz wlaczasz blokade kiery idziesz do bagazu odkrecasz kleme pradowa
wracasz do auta i wlaczasz swiatla na mijania aby wysbyc sie resztek pradu w instalacji mogacych wywolac wystrzal
odciagasz poduche i odczepiasz tasme
wkladasz spline klucz i odkrecasz
wylko nie zatrzasnij sobie klucxza w bagazu bo pradu juz nie masz![]()
No ja tutaj mam po drodze akurat to dwa dni wytrzymamdanishow pisze:W Białymstoku robią w kilka godzin, rano oddajesz i popołudniu odbieraszradek_d3 pisze:dwa dni robocze