[D3 ALL ] Montaż podgrzewania foteli A8 D3
[D3 ALL ] Montaż podgrzewania foteli A8 D3
Witam. Koledzy prosze o porade mam A8 2003r w wersji bez podgrzewania przednich foteli czy ktos może mi doradzic czy jest sens motowac , koszty ztym zwiazane i problemy z położeniem instalacji elekt. łącznie z włacznikami ?
Z góry dziekuje i czekam za podpowiedzią
Z góry dziekuje i czekam za podpowiedzią
Ostatnio zmieniony 02 sty 2012, 09:19 przez Mariano_Poezja, łącznie zmieniany 1 raz.
Witaj, z tymi słowami zapraszam tutaj:A8WIATER pisze:Witam. Koledzy prosze o porade mam A8 2003r...
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Przy okazji... patrząc na Twój profil oraz ten temat zrodziło się we mnie pytanie: czyżbyś stał się właścicielem tego auta: http://otomoto.pl/audi-a8-instalacja-ga ... 41780.html :?:
Co do montażu ogrzewania foteli to moim zdaniem w grę wchodzi zmiana foteli (podejrzewam, że masz te standardowe więc najfajniej zmianić od razu na te komfortowe ale to wymusiłoby kilka innych przeróbek), zmiana panela klimatronika (nie wiem czy wymiana jednego przełącznika jest wogóle możliwa), prawdopodobnie zmiana kodowania sterownika klimatronika... noi nie wiem jak z okablowaniem bo nie mam pewności, że ono już jest w pełnej wersji.A8WIATER pisze:mam A8 2003r w wersji bez podgrzewania przednich foteli czy ktos może mi doradzic czy jest sens motowac , koszty ztym zwiazane i problemy z położeniem instalacji elekt. łącznie z włacznikami ?
Co do kosztów to ciężko to ująć... są tu koledzy którzy zmieniali w swoich autach już całe środki (fotele, dekory i prawie cała tapicerka) i nie dyskutowali nad kosztami oraz ilością pracy ale są też tacy którzy uważają, że zabawa w przerabianie fabrycznej konfiguracji jest niefajna i raczej tego nie robią (koszty oraz ilość pracy nie są tego warte).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Petent...nie jest bo samochód jeszcze nie sprzedany :-/FOSS pisze:Przy okazji... patrząc na Twój profil oraz ten temat zrodziło się we mnie pytanie: czyżbyś stał się właścicielem tego auta: http://otomoto.pl/audi-a8...-C22041780.html :?:
hmm . tak patrzałem ale w D2 raczej wystarczy wstawić fotele i przyciski regulacji ogrzewania foteli , w D3 to raczej dojdzie chyba wymiana panelu od klimy , chociaż mogę się mylić ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
sebos17, ciekawe , miałem opla Senatora , tam miałem instalacje pociągniętą , wystarczyło dać włącznik grzania "dup" i fotele i było oki , miałem takie z omegi B , skóry :mrgreen: Nawet bezpieczniki były od foteli , i tu moje zdziwienie że w A8 nie ma instalki do grzania "dup"
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Nie ma ponieważ sam przez to przechodziłem w swojej ex A8. Audi nie dawało nic za darmo, jak nie było sterownika komfortu to i nie było kabli do niego, tak samo z grzaniem pupek. Na 100% czytałem o tym samym na AKP w innych modelach audi.
Wracając do tematu D3, zajrzyj pod fotel i zobacz czy masz jakieś wolne wtyczki.
Wracając do tematu D3, zajrzyj pod fotel i zobacz czy masz jakieś wolne wtyczki.
W D2 na pewno nie ma pełnego okablowania bo przecież nie raz ktoś tu od nas kupował np. tylną roletę razem z wiązką elektryczną... albo inny kolega zmieniał tylną kanapę na taką z grzanymi tyłkami i także sztukował całą wiązkę do ogrzewania (sam jednemu koledze robiłem fotki kostek/okablowania pod te tylne grzane tyłki).
W D3 kolega zanjac zmieniał sobie cały środek i przy okazji dokładał właśnie np. roletę tylną - z tego co pamiętam to komplikacji było sporo (do głupiej tylnej rolety trzeba było przekodować kilka różnych sterowników) a pomoc odnalazł dopiero na innym forum Audi.
W D3 kolega zanjac zmieniał sobie cały środek i przy okazji dokładał właśnie np. roletę tylną - z tego co pamiętam to komplikacji było sporo (do głupiej tylnej rolety trzeba było przekodować kilka różnych sterowników) a pomoc odnalazł dopiero na innym forum Audi.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2012, 19:41 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Z tą elektryką w Audi tak jest jak FOSS pisze. Nawet kawałka więcej kabla nie włożyli który był nie wykorzystany. FOSS dla mnie robił tą dokumentację grzania tylnej kanapy bo wszystko u siebie musiałem zrobić. Całą instalację zrobiłem, fotele grzeją, a nawet raz tego nie użyłem :-( , ale by drażniło mnie, że jest coś co do końca jest nie sprawne. Tak jest i z innymi rzeczami, jeśli z fabryki auto wyjechało bez jakiegoś wyposażenia, to jak chcemy to dołożyć, to musimy całą elektryką dorabiać lub przeszczepiać z innego auta.
Wtyczki łączące samochód ....z fotelem są zawsze wszystkie...problem tkwi w samych pinach a raczej ich braku w poszczególnych wtyczkach.sebos17 pisze:Wracając do tematu D3, zajrzyj pod fotel i zobacz czy masz jakieś wolne wtyczki
W modelu D3 nie wyposażonym w grzanie pupy jest do wymiany cały panel klimatronika ze względu na brak fizyczny włączników.......z tyłu są cztery kostki ABCD i tam trzeba wiedzieć którym pinem klimatronika połączyć który pin siedzenia a potem który pin modułu komfortu połączyć który pin fotela i na końcu kodowanie klimatronika aby widział fotele przez moduł komfortu.
Tak więc nie jest to aż tak skomplikowane ale potrzebne sa schematy elektryczne , vag do kodowania i determinacja :-P .
jedyny wyjątek jaki widziałem to wiązka w V8ce (modelu) do tylnej rolety własnie, była zawszeFOSS pisze:W D2 na pewno nie ma pełnego okablowania bo przecież nie raz ktoś tu od nas kupował np. tylną roletę razem z wiązką elektryczną...
co pięknie upraszczało montaż
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
no i pozostaje jestcze wizyta w ASO bo ochrony komponentu sam nie zdejmie VCDS`emzanjac pisze:Tak więc nie jest to aż tak skomplikowane ale potrzebne sa schematy elektryczne , vag do kodowania i determinacja .
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
właśnie co do ochrony to nie jestem pewien , czy podłaczenie dodatkowych pinów pod moduł siedzenia będzie skutkował jakąś blokadą....myślę ,że nie gdyż same sterowniki i moduły się nie zmieniają i VIN pozostaje ten sam...... a tylko zmieniamy ich kodowanie :-/wolek pisze:bo ochrony komponentu sam nie zdejmie VCDS`em
no a sterownik klimy? przecież trzeba go wymienic na taki z podgrzewaniem foteli
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.