części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wartość S8 D2 lift manual

Czy warto kupić to auto?... Znalazłem ciekawą ofertę! Opisy, porównania, porady przed zakupem, wróżenie ze zdjęć i z opisów. Dział dotyczy Audi A8/S8 a także innych modeli Audi oraz aut innych marek.
Dostęp dla zarejstrowanych.
Deck
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 28 lut 2016, 09:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Deck » 26 lip 2016, 10:21

Ja kupiłem swoje A8 stricte do zabawy, automat niestety jak tu wiele osób wspomniało.. mało się nadaje do świrowania.. człowiek chce polecieć między autami, zrobić dynamiczny manewr czy coś - to trzeba czekać godzinę aż skrzynia się namyśli. W tej landarze ASB nadaje się tylko do jechania do przodu, niestety. Ja planuje swojego automata wymienić możliwie szybko, bo primo - szkoda zdrowej skrzyni rozwalić kompresorem, po drugie - z założenia wole manual do tego typu aut. W automacie mam za to 270 konnego turbo Saaba, który przy masie 1400 kg przyspiesza zdecydowanie lepiej niż A8... i to jest miejski cruiser na korki :P

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 lip 2016, 10:24

Deck pisze:automat niestety jak tu wiele osób wspomniało.. mało się nadaje do świrowania.. człowiek chce polecieć między autami, zrobić dynamiczny manewr czy coś - to trzeba czekać godzinę aż skrzynia się namyśli.
no co Ty opowiadasz tu <faktycznie> ja mam tipa w kierownicy i zabawa jest przednia, bo sam zrzucasz bieg na nizszy kiedy chcesz, trzymasz go na obrotach, nawet redukcja biegu jest szybsza niż na automacie.

W każdym razie zabawa jest <hihi>
to nie jest zwykły napęd...to

Deck
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 28 lut 2016, 09:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Deck » 26 lip 2016, 10:33

No ja mam niestety przedlifta w automacie (ABZ) z tiptronic.. niby fajne, niby spoko.. ale jednak manual to manual.. poza tym, seryjna skrzynia (w pełni sprawna, nie szarpiąca) wytrzyma nagle +100-150~ KM z kompresora? Nie sądze <blee> Pewnie, że można redukować biegi z wyprzedzeniem, już nawet zdążyłem się tego "nauczyć".. ale zawsze te milisekundy lecą, a czasem jak lecisz slalomem na żyletki między autami to każda chwila jest bezcenna :P

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 26 lip 2016, 11:30

Albo ja nie potrafie pisać, albo Wy nie potraficie czytać ze zrozumieniem :)

123mielony - gdzie ja napisałem, że a8 nie da sie jezdzic po miescie? Napisałem że według mnie nie powinno byc to jego głównym zastosowaniem. Po prostu jest wiecej wad niż zalet jeżdżenia taką kolumbryną po miescie (no zale zawsze znajdzie sie jakiś preston, który twierdzi że jest inaczej - takie zycie i ludzka natura :) )

preston - gdzie ja pisałem cos o spalaniu? Gdzies mam spalanie, nie o nie chodzi. Chodzi o akcje typu szybkie włączenia się do ruchu. Ja chcę mieć kontrolę obrotów silnika zgodnie z moim życzeniem a nie zgodnie z życzeniem systemu który opracował jakiś szkop.

martin_rs4 - z tipem jest o tyle problem, że nie można sobie na nim wybierac biegów jakie chcesz bez przelatywania przez wszystkie po kolei. Np. lecę do ronda 70 na godzinę na 5 i widzę, że miga zielone dla pieszych (czyli mnie zapali się zaraz żółte). W manualu walę z 5 na 2 i pelnym ogniem wjezdzam na skrzyzowanie zdazajac przejechac. W tipie zanim sie przebije z 5 na 2 to już mam żółte i stoję. To jest dla mnie główny minus automatu - nie dostaję natychmiast tego czego potrzebuje.

Acha i żeby nie było - to jest tylko moje zdanie, mozna sie z nim nie zgadzać, nie zamierzam udowadniać komuś wyższości automata nad manualem albo na odwrót. Wszystko zalezy od potrzeb i od tego do czego kto auto wykorzystuje, jaki ma styl jazdy i jakie ma personalne upodobania. Dla mnie w związku z tym, ze manual zapewnia mi lepszą kontrole nad maszyną jestem w stanie za niego zaplacic dużo więcej - a o tym jest przecież ten temat.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 lip 2016, 11:45

Bugalon pisze:martin_rs4 - z tipem jest o tyle problem, że nie można sobie na nim wybierac biegów jakie chcesz bez przelatywania przez wszystkie po kolei. Np. lecę do ronda 70 na godzinę na 5 i widzę, że miga zielone dla pieszych (czyli mnie zapali się zaraz żółte). W manualu walę z 5 na 2 i pelnym ogniem wjezdzam na skrzyzowanie zdazajac przejechac. W tipie zanim sie przebije z 5 na 2 to już mam żółte i stoję. To jest dla mnie główny minus automatu - nie dostaję natychmiast tego czego potrzebuje.
Bugalon, po to też jest kick down ;) ale jak piszesz, każdy lata jak lubi <okok>
to nie jest zwykły napęd...to

Deck
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 28 lut 2016, 09:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Deck » 26 lip 2016, 14:06

Ale zanim kickdown wrzuci odpowiedni bieg, zdążę zapomnieć po co w ogóle chciałem przyspieszyć.

gryzzli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2013, 18:51
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: gryzzli » 26 lip 2016, 16:57

Panowie ale to jest wątek o wartości s8 manual a nie o wyższości jednej skrzyni nad drugą :-)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 26 lip 2016, 18:37

Deck pisze:Ale zanim kickdown wrzuci odpowiedni bieg, zdążę zapomnieć po co w ogóle chciałem przyspieszyć.
to moze juz skrzynia nie jest taka zdrowa :) moim zdaniem kick down wrzuci szybcij bieg niz by sie zredukowalo manualnie moze powinniscie zresecic skrzynie i zrobic jej adaptacje od zera
bądź sobą, wariatów też lubią

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 26 lip 2016, 18:47

Nie no dyskusja na temat przewagi automatu nad manualem lub na odwrót to jak dyskutować o przewadze lpg nad dieslem albo kto jest lepszy pis czy po :]
xyz

Deck
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 28 lut 2016, 09:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Deck » 26 lip 2016, 19:23

Skrzynia działa w miarę ok, niemniej nie mam punktu odniesienia do "w pełni sprawnej". Chodzi mi o sam fakt, że automat niestety za długo myśli. Osobiście jestem przyzwyczajony do jeżdżenia 300+ konnymi manualami, w których po prostu człowiek ma pełną kontrolę nad obrotami i momentem pod nogą. Automat to automat, dla starego dziadka na niemiecką autostradę zeby zapiać tempomat :)

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 26 lip 2016, 20:37

Deck pisze:Skrzynia działa w miarę ok, niemniej nie mam punktu odniesienia do "w pełni sprawnej". Chodzi mi o sam fakt, że automat niestety za długo myśli. Osobiście jestem przyzwyczajony do jeżdżenia 300+ konnymi manualami, w których po prostu człowiek ma pełną kontrolę nad obrotami i momentem pod nogą. Automat to automat, dla starego dziadka na niemiecką autostradę zeby zapiać tempomat :)
Kolego Audi A8/S8 nie jest autem wyścigowym tylko limuzyną z mocnym silnikiem do sprawnego i wygodnego przemieszczania.Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 lip 2016, 21:10

Ja jestem pewien, że mój automat szybciej zruci bieg z 5-ki na 2-kę i przy okazji nie połamie karku pasażerom. Niestety w manualu nie da się uniknąć nagłych redukcji bez szarpania budą. Dodam jeszcze, że mieszkam w terenie gdzie jest pełno górek i jeszcze więcej zakrętów, ostra jazda na Tiptronic-u to fajna zabawa a przede wszystkim płynna zmiana biegów i pełna kontrola auta bo mamy dwie ręce na kierownicy ...wiem, wiem, super profesjonalni kierowcy nie potrzebują dwóch rąk na kierze ;)

Deck
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 28 lut 2016, 09:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Deck » 26 lip 2016, 21:17

Oj tam, limuzyna jak limuzyna.. czemu od razu się godzić z kanapowym charakterem pojazdu, jak można go trochę odmulić i poprawić fabrykę. Saab też rajdówką nie jest, bo rzuca nim jak taczką g...wna, zwłaszcza na tylnej belce z tyłu.. ale lekka gleba -40 mm, sztywniejszy amorek, dwie rozpórki przód/tył + grubsze stabilizatory (25 mm zamiast 18 mm) i wszystko w poliuretanie.. i w końcu zawieszenie nadąża za mocą. Dla mnie A8 to nie limuzyna, tylko duży driftowóz z potencjałem. A jak to wyjdzie w praktyce, czas pokaże.. niestety tak czy inaczej, automat do upalania się nie nadaje :(

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 26 lip 2016, 21:32

123mielony pisze:Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł
W czasach kiedy konstruwoali, myślę, że przeszło im to przez głowę ;)
Deck pisze:Dla mnie A8 to nie limuzyna, tylko duży driftowóz z potencjałem
<hmm>

Deck
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 42
Rejestracja: 28 lut 2016, 09:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Deck » 26 lip 2016, 21:46

Lechu - moja A8 będzie lekko zmodyfikowana względem serii, stąd też takie podejście :)

Zablokowany

Wróć do „Zakup kontrolowany - kupujemy A8/S8”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl