części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wartość S8 D2 lift manual

Czy warto kupić to auto?... Znalazłem ciekawą ofertę! Opisy, porównania, porady przed zakupem, wróżenie ze zdjęć i z opisów. Dział dotyczy Audi A8/S8 a także innych modeli Audi oraz aut innych marek.
Dostęp dla zarejstrowanych.
Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 lip 2016, 22:48

123mielony pisze:Kolego Audi A8/S8 nie jest autem wyścigowym tylko limuzyną z mocnym silnikiem do sprawnego i wygodnego przemieszczania.Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł.
w zupelnosi popieram....
ostatnio sigal sie ze mna kolesw Rolls&Roycie Phntom'ie.... powiem Wam ze dziwnie to wygladalo jak taka limuzyna (a potezne to auto jest) chcialo sie scigac od swiatel do swiatel... <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 27 lip 2016, 08:23

Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby jednak taka limuzyna poscigac sie od swiatel do swiateł :) Wystarczy miec manuala zamiast automatu :) (chociaz tym automatem tez można 85% dupowozów objechac). Dlatego manual jest warty więcej. Zapewnia komfort jazdy porównywalny z automatem (cisza, spokoj, kultura pełna - tylko czasem lapy do zmiany biegu trzeba uzyc) i zostawia przy okazji sportowy pazur w rezerwie (gdyby się chciało naprawdę mocno pojechac).

Ciekawy jestem czy manualna skrzynia biegów w tamtych czasach wymagała dopłaty :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 27 lip 2016, 17:06

Jedno powiem. Jak wsiadłem w te auto swoje po swapie i sie przyzwyczaiłem do tego ułomnego pedału gazu to byłem w szoku jak to zapierdalac nagle potrafi. Poprawienie softa da mi więcej zabawy na "dolnym" zakresie pedału przyspieszenia tak jak ma u siebie Wojtek na lince. :) Więc mając punkt odniesienia do manualne S8 redukcja z leniwej jazdy z 5 na np 2 to wystrzał o wiele sprawniejszy niz jakakolwiek redukcja automata-to nie podlega dyskusji nawet.

Widze na codzień jak ktoś rozpędzony nagle dostaje dystans gdy mi sie znudzi jego siedzenia na zderzaku.

walker1235
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 22 lut 2016, 10:57
Lokalizacja: łuków

Post autor: walker1235 » 28 lip 2016, 00:13

ci co narzekają na manuale z pewnością nawet koło s8 manual nie stali a o czym mowa jechać. śmigałem wieloma automatami(również s8 i a8). dla mnie automat nie jedzie. ale nie o tym jest ten temat. jak kupowałem auto automaty nawet nie brałem pod uwagę, chociaż że były nawet o połowę tańsze. szkoda że d3 i d4 nie produkowali w manualu.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 lip 2016, 00:31

Z tematu wynika, że właśnie narzeka się na automaty a mi wydaje się że po prostu nie umiecie jeździć automatami :P
walker1235 pisze:ci co narzekają na manuale z pewnością nawet koło s8 manual nie stali a o czym mowa jechać
Nie wiem jak inni ale ja mam w firmie RS4 B6 w maunalu i RS4 B7 w automacie, dosyć często ujeżdżam oba i jedno jest pewne ...nigdy nie kupię auta z dużą mocą w manualu do codziennej jazdy, to jest krótko mówiąc męczące <blee>

Gość

Post autor: Gość » 28 lip 2016, 06:44

Ja 15 lat w automatach bo nie lubiałem manuali teraz lubie jedne i drugie ale serwisowanie automata mnie wqrwia

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 28 lip 2016, 14:18

danishow, nowe automaty to całkiem inna bajka... tu porównując w D2 manual do automatu to manual jest dużo szybszy i precyzyjniejszy :) w nowych samochodach nie wiadomo jaki szybki kierowca by był nowym automatom nie dorówna....
ale i tak nie ma to jak zapach przypalonego sprzęgła o poranku :P

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 28 lip 2016, 15:36

Myślę, że nie ma co męczyć buły wyższości automata nad manualem.

Wartość S w manualu będzie wyższa ze zwzględu na walory kolekcjonerskie, ich wychodziło mniej . I kierowcy wolący skrzynie manualne niż automaty są w stanie więcej wydać PLN by mieć tego manuala.

j3drek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 185
Rejestracja: 22 sty 2015, 18:15
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: j3drek » 28 lip 2016, 21:03

danishow pisze: Nie wiem jak inni ale ja mam w firmie RS4 B6
RS4 B6 nigdy nie powstało <blee> jak już to może macie tam S4 B6

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 28 lip 2016, 22:12

j3drek pisze: jak już to może macie tam S4 B6
Może?! A Ty co, zazdrosny? <faktycznie>
Poprawiam się, chodzi oczywiście o RS4 B7 w kombi. Zawsze mi się mylą te oznaczenia B5, B6 itd. ...w niemcowni używam nazwy RS4 8E <muzyka>

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 29 lip 2016, 11:08

W sumie jakby nie patrzeć B7 to taki lifting B6 właściwie.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 29 lip 2016, 11:27

nie czepiać się chłopaka <onienie> zauważcie że "6" na klawiaturze jest między "5" a "7".... każdemu się może kliknąć <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 29 lip 2016, 14:18

martin_rs4 pisze:nie czepiać się chłopaka <onienie> zauważcie że "6" na klawiaturze jest między "5" a "7".... każdemu się może kliknąć <faktycznie>
Z a wyjątkiem klawiatury numerycznej o ile takową posiada :P

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lip 2016, 19:43

A posiada <fujarka> ...wrzucam fotę RS-a, obok stoi auto FOSS-a ;)

wlodar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 07 kwie 2016, 00:20
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: wlodar » 30 lip 2016, 00:41

martin_rs4 pisze:
123mielony pisze:Kolego Audi A8/S8 nie jest autem wyścigowym tylko limuzyną z mocnym silnikiem do sprawnego i wygodnego przemieszczania.Konstruktorom nawet przez głowę nie przeszło że ktoś ósemką będzie się ścigał od świateł do świateł.
w zupelnosi popieram....
ostatnio sigal sie ze mna kolesw Rolls&Roycie Phntom'ie.... powiem Wam ze dziwnie to wygladalo jak taka limuzyna (a potezne to auto jest) chcialo sie scigac od swiatel do swiatel... <bezradny>
ja mam nieco inne zdanie, a8 to faktycznie limuzyna ale z sportowym zacięciem,przyrównując je z dajmy na to S klasą wypada bardziej sportowo (nie bez powodu są te twarde fotele recaro:)) tym bardziej s8. Może nie do ścigania się na światłach bo to wygląda dość komicznie takim autem ale do pokonywania szybciej zakrętów czy czasem wyskoczyć na tor- dlaczego nie? Fani sportowej jazdy na pewno wybrali by manual do tego auta bo poprostu ma się większą władze że tak powiem :) Np. do typowego dupowozu którym może być a8 albo S klasa nie wyobrażam sobie nic innego jak automat

Zablokowany

Wróć do „Zakup kontrolowany - kupujemy A8/S8”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl