Przy Max skreconych kołach w lewo lub prawo i dodaniem gazu (nie jakoś szczególnie mocno) czuć drgania Na kierownicy.
To samo miałem w c5 quattro. Ale nie zdążyłem tego ogarnąć.(czy to akurat jest normalne?)
[ Dodano: 2019-02-11, 07:07 ]
Opony nowe nexeny. Skrzynia sprawdzana przez skrzyniarza z nią niby wszystko ok. Ale skrzynia masz na myśli dosłownie skrzynie czy może konwerter. Bo czasami mam taki problem jak tu: https://www.a8team.pl/d2-00-42pb-dziwne ... t27240.htm oraz wczoraj zauważyłem usłyszałem że jak zmieniam z N na cokolwiek innego to towarzyszy temu takie syczenie jakby i na każdym biegu poza N na postoju wyczuwalne są delikatne drgania. Bardzo delikatne.CINEK pisze:a kupiłeś nowe czy używane? Zimówki zawsze będą głośniejsze, ale używane zimowe tym bardziej.Wariatkarateka pisze:nie ukrywam że mam zimówki z korei. (żałuje zakupu ze względu że strasznie hałasują(wręcz świszczą),
Ja mam koreańskie nexeny i jestem zadowolony. Oczywiści koła, opony również mogą powodować drgania nadwozia.
Niestety jest to najgorsze co może sie przytrafić w aucie...drgania...można "pół auta" wymienić, mnóstwo kasy wydać, a dalej drgać może...
Przy drganiach zawsze powinno się zacząć od kół, opon, dystansów, luzów w zawieszeniu (górne wahacze, końcówki, drążki, banany - bicie przy hamowaniu), później piasta, tarcze, przeguby wewnętrzne, flasze, półośki, wał (podpora, przeguby) maglownice, po tylny dyfer i jego zawieszenie, oraz samą skrzynie
A no i błąd jest jeden odnośnie poduszki silnika.
[ Dodano: 2019-02-11, 14:33 ]
Dodam jeszcze że te drgania przy max skręconej kierownicy nie mają miejsca po nocnym postoju choćbym skręcił kołami i gaz wcisną do deski.
Natomiast jak już się pojeździ to wtedy skręcone koła i niewielkie wciśniecie gazu powodują drgania.