![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB ] Głośna pompa wspomagania
-
kojot
- Forum Audi A8

- Posty: 50
- Rejestracja: 14 wrz 2009, 21:37
- Lokalizacja: Słupca
[D2 95 4.2PB ] Głośna pompa wspomagania
Witajcie.Mam problem ze wspomaganiem.Przy skrecaniu słychać pompę,ale to jeszcze nic bo gdy jadę i skręcam w prawą stronę czuję opór kierownicy,który po chwili mija.W lewą stronę tego nie ma.Czyżby kiera była z PiSu?Ponadto gdy jadę szybko czuję jak kiera sztywnieje.Czy te modele miały już taki bajer?Inne objawy pompy to gdy skręcam na maxa słychać takie bzzzz,bzzzz,Zauważyłem,że mam wlany czerwony olej,a z tego co czytałem to powinien być zielony.Teraz nie wiem,czy zmienić olej,czy zmienić pompę.Proszę o rady.

Ostatnio zmieniony 27 kwie 2012, 14:08 przez kojot, łącznie zmieniany 1 raz.
-
giwera44
- Forum Audi A8

- Posty: 65
- Rejestracja: 13 paź 2009, 22:11
- Lokalizacja: Olszyna
siema,ja mam takie objawy.jak toi to nawet jest ok,chociaz mysle ze i tak za ciezko chodzi, a gdy jade to chodzi juz ciezej(te autka juz maja taki bajer) ale czuje ze za ciezko chodzi bo moglbym jezdzic do okola osi bo kierownica sam nie weoci na swoje miejsce.takze ma wlany inny niz powinien plyn do wspomagania a mechanik powiedzial ze jak wymienie plyn to na 99%padnie pompa, co o tym myslicie? pozdrawiam
giwera44
- dice111
- Moderator

- Posty: 6074
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Co do serva - tak ma działać (jeśli chodzi o opór (parking-trasa)).
Pewnie pompa już siada, a wymiana płynu faktycznie może by początkiem jej końca.
Jak tam jest coś czerwonego, pewnie lany jakiś dexron (czasem leją to samo co do skrzyń).
Zalany ma być http://www.a8team.pl/topics15/583.htm#4231 tak jak tam pisałem.
Przy zmianie teraz - zapewne pompe rozszczelni i pójdzie się paść.
Pewnie pompa już siada, a wymiana płynu faktycznie może by początkiem jej końca.
Jak tam jest coś czerwonego, pewnie lany jakiś dexron (czasem leją to samo co do skrzyń).
Zalany ma być http://www.a8team.pl/topics15/583.htm#4231 tak jak tam pisałem.
Przy zmianie teraz - zapewne pompe rozszczelni i pójdzie się paść.
Black Cars Matters
-
maciu
- Super Klubowicz

- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
-
joker55
- Forum Audi A8

- Posty: 14
- Rejestracja: 06 maja 2017, 13:49
- Lokalizacja: Puławy
Głośne dźwięki przy kręceniu kierownicą
Dziś rano gdy odpaliłem swoje A8 D2 zaczęły dochodzić dziwne dzięki w okolicy prawego koła (tu gdzie pasek wieloklinowy od strony kierowcy), Myślałem, że to może rolka, ale to inny był odgłos. Jadąc coraz szybciej dźwięk się nasilał aż do momentu zagłuszenie go przez pracę silnika.
Przejechałem tak około 100km. Gdy dojechałem do domu i zacząłem bardziej skręcać kierownicę (jazda po mieście i parkingu) dźwięk bardzo się nasilał i przechodził w swoisty pisk. Zatrzymałem auto i pod autem zauważyłem dużą plamę. Zawieszenie było również pochlapane. Sprawdziłem stan płynu w zbiorniczku od wspomagania i jest na maksa.
Czy mogą to być objawy uszkodzenia maglownicy wspomagania?
Przejechałem tak około 100km. Gdy dojechałem do domu i zacząłem bardziej skręcać kierownicę (jazda po mieście i parkingu) dźwięk bardzo się nasilał i przechodził w swoisty pisk. Zatrzymałem auto i pod autem zauważyłem dużą plamę. Zawieszenie było również pochlapane. Sprawdziłem stan płynu w zbiorniczku od wspomagania i jest na maksa.
Czy mogą to być objawy uszkodzenia maglownicy wspomagania?
-
ernesto
-
VAGowner
- Super Klubowicz

- Posty: 607
- Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Może podpasujesz od Audi 100 C4 - porada ze wschodu 
http://vwts.ru/forum/235227.html
P.S. To tylko tak dla informacji
http://vwts.ru/forum/235227.html
P.S. To tylko tak dla informacji
-
Szabrownick
- Forum Audi A8

- Posty: 1
- Rejestracja: 24 cze 2018, 12:40
- Lokalizacja: Kraków
Hej dopisuje się do tematu. Mam takie same objawy. Dodatkowo taki metaliczny podźwięk przy skręcaniu w prawo więcej niż 360 stopni kierownicą. Mechanik wstepnie stwierdził, że najlepiej wymienić. W moim przypadku czuje luz w kierownicy, raz sie usztywnia raz nie, nawet przy srednich 40km/h. Co się może uszkodzić jesli nie wymienię? Czy kupować tylko takie powyżej 700z? czy jest coś bezpiecznego około 300? Czy w ogóle tego nie tykać? Czy koło popmy wspomaania tez zawsze trzeba wymieniac z pompą? PAsek od niej też? Mam w wymianie jeszcze zawieszenie, tarcze, troche elektroniki.







