![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 2.8PB/LPG ] Wachacze firmy SRLine opinie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 309
- Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:23
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 2001
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: WLKP
[D2 97 2.8PB/LPG ] Wachacze firmy SRLine opinie
Witam:)jak w temacie co sądzicie o tych wachaczach:)CENA 675zł za komplet:)trochę tanio:)ma ktoś może założone u siebie i wypowie się na ten temat
Ostatnio zmieniony 16 sty 2014, 12:34 przez bartez83, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Mysle ze może 10tyś km wytrzymaja , warto troszke dołożyc i cos firmowego kupic
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Święte słowamichalwruszak pisze:Mysle ze może 10tyś km wytrzymaja , warto troszke dołożyc i cos firmowego kupic

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
A co jeśli założysz i się okaże po dwóch miesiącach że zaczną skrzypieć? czy w takim wypadku jest jakaś gwarancja na produkt tej firmy? Szczerze to powiem tak:
Na zespól koła składają się 4 wahacze, łącznik i końcówka. Założenie jednego kiepskiego elementu nie wpłynie specjalnie na układ zawieszenia bo będzie się trzymał na podstawie tych dobrych. Ale jak wsadzisz kiepskiej marki zawias to mogą się zrobić kłopoty. Wytrzymają albo nie. Może i ktoś pisze że ma takie w passacie czy w A4 ale weź pod uwagę to że masa auta swoje robi. Może i 2.8 nie daje takiego ciężaru ale do 4.2 nigdy bym tego nie wsadził. Następną sprawą jest dolny prosty, one najbardziej dostają po tyłku bo na nich wspiera się cała kolumna. Twoje ryzyko i Twoje pieniądze ale ja jestem zdania że lepiej troszkę dołożyć i mieć z głowy niż żyć w niewiedzy i obawie oczekując aż się rozlecą. A wymiana nie jest niestety darmowa. Mi już raz pękł wahacz właśnie prosty dolny w A4 i dzięki komuś tam nie jechałem szybko a dzień wcześniej prułem 140 przez las. Ja dziękuje za taką oszczędność bo życie jest cenniejsze.
Na zespól koła składają się 4 wahacze, łącznik i końcówka. Założenie jednego kiepskiego elementu nie wpłynie specjalnie na układ zawieszenia bo będzie się trzymał na podstawie tych dobrych. Ale jak wsadzisz kiepskiej marki zawias to mogą się zrobić kłopoty. Wytrzymają albo nie. Może i ktoś pisze że ma takie w passacie czy w A4 ale weź pod uwagę to że masa auta swoje robi. Może i 2.8 nie daje takiego ciężaru ale do 4.2 nigdy bym tego nie wsadził. Następną sprawą jest dolny prosty, one najbardziej dostają po tyłku bo na nich wspiera się cała kolumna. Twoje ryzyko i Twoje pieniądze ale ja jestem zdania że lepiej troszkę dołożyć i mieć z głowy niż żyć w niewiedzy i obawie oczekując aż się rozlecą. A wymiana nie jest niestety darmowa. Mi już raz pękł wahacz właśnie prosty dolny w A4 i dzięki komuś tam nie jechałem szybko a dzień wcześniej prułem 140 przez las. Ja dziękuje za taką oszczędność bo życie jest cenniejsze.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź