części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 99 4.2PB ] Wymiana tulejek z tyłu

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

[D2 99 4.2PB ] Wymiana tulejek z tyłu

Post autor: grzybek86 » 23 lut 2013, 15:28

Witam. Panowie otóż zaczeło mi sie strasznie trzskac tylne zawieszenie i po sprawdzeniu na szarpakach okazało sie ze niektóre tulejki do wymiany. Moje pytanie brzmi czy jest sens wymieniać wszsytkie elementy czyli 16tulejek i 4 łączniki czy najpiew rozebrac i sprawdzic co jest do roboty. Ewentualnie czy ktos przerabiał taki temat i wie które najcześciej sie wyrabiają w tych wahaczach. Cały zestaw do tyłu znalazłem za 1350zł wszsytko Lemforder tylko łączniki Febi, wiec mysle ze jesli i tak zrobic by cały tył to i tak cena dobra, serwis za same tulejki zazyczył sobie 2200. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 22:38 przez grzybek86, łącznie zmieniany 2 razy.

Gość

Post autor: Gość » 23 lut 2013, 15:32

Troche tam dłubania jest z tyłu i jak masz kilka pozycji do wymiany to wg.mnie lepiej wymienić całość.Lemforder dobra marka i na jakis czas spokoj będzie.

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 23 lut 2013, 15:41

no włąśnie napewno sa wywalone łączniki plus kilka tulejek z dolnych wahaczy wiec tez tak sadze zeby zrobic to za jedną robotą i miec spokoj na dlugi czas znów. choc nie wiem czy nie pszukać lączników tez LMI zeby był komplet, bo nie wiem jak z tym Febi jest...

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 23 lut 2013, 16:46

Zazwyczaj pada większość tulejek na dolnych wahaczach. Mimo, że na skręconym zawieszeniu wyglądają jeszcze możliwie, to po wyjęciu wahacza rozpadają się w rękach - zwłaszcza "połówki". Przerabiane u mnie i u brata.
W górnych wahaczach wybita była u mnie lewa zewnętrza, a pozostałe wg mojego mechanika znośne, ale wolałem wymienić za jedną robotą wszystko.
Sprawdź przy okazji poduszki tylnej ławy, bo też mogą się wyrobić.

Gdzie znalazłeś ten zestaw za 1350?
Four rings to rule them all

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 23 lut 2013, 19:45

na allegro gość ma wystawione aukcje tulejek LMI i poprosiłem zeby zrobił mi wycene całego zawieszenia całość kosztowała 1500zł i dał mi rabat 10% czyli wychodzi 1350zł. jak ktos potrzebuje moge dać namiary.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 23 lut 2013, 20:53

Jeśli ten sprzedawca to "Motowermar", to polecam ;-) To mój mechanik. 4 tys. km. temu robił mi całe tylne zawieszenie na dokładnie tych tulejkach, które wystawia na allegro i jak na razie wszystko trzyma się świetnie ;-)
Four rings to rule them all

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 23 lut 2013, 23:43

no dokladnie to ten gosc

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 24 lut 2013, 11:44

Ja kupiłem ori w aso za 1200,same tulejki do wachaczy,bez łączników.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 24 lut 2013, 15:21

Wszystkie 16 sztuk? W ASO Lublin w detalu wychodzi 2200zł za komplet.
Four rings to rule them all

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 24 lut 2013, 18:17

Powiem szczerze za 1200 za wszystko w ASO to bym tez kupił ale Aso Katowice Spiewa 2200 ale za łaczniki to nie wiem bo nawet nie zapytalem. bede jednak kupował ten zestaw co pisałem i ktory zakłądal tez kolega powyzej.

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 25 lut 2013, 12:38

Nie pamiętam ile tego było,ale chyba 12,8 tych połówek i 4 całe o ile się nie mylę,piszę o tulejach do samych wachaczy

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 25 lut 2013, 12:43

no to cena dośc atrakcyjna ja juz kupiłem ten cały zestaw z łącznikami za 1350 i mysle ze bedzie ok i długo bedzie słuzył.

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 25 lut 2013, 13:29

Ja do poprzedniej w ASO po rabatach za dolnej tulejki płaciłem coś niecałe 700 zł

grzybek86
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 637
Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
Lokalizacja: Tychy

Post autor: grzybek86 » 18 mar 2013, 20:39

no i jestem po wymianie całego tylnego zawieszenia, po oodebraniu auta rewelacja idealna cisza jest, w jednym czasie robiłem tył i przód i mam nadzieje ze na długo bedzie spokoj wszsytko robilem na Lemfordera cześciach. Jedynie zostały delikatne stuki na krótkich pionowych nierównosciach i do kompletu jeszcze wymienie gumy stabilizatora i poduszki amorów z przodu i mysle ze bedzie ok.

Gość

Post autor: Gość » 18 mar 2013, 20:48

Ile CIe to kosztowało?? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl