Które 7-er objeżdża A8/S8? ;-)smoczek pisze:bmw 7-er nawet nie ma jakis wersji sportowych limuzyny przecierz, i w dobrej wersjii objedzie "sportowe S8".
Nie wszyscy kupują A8 po to aby mieć KOMFORTOWĄ limuzynę tak jak nie wszyscy kupują Subaru Imprezę aby ze wszystkimi się ścigać i latać bokami... zresztą producenci aut już dawno to zauważyli i właśnie dlatego pojawiają się różne odmiany cywilnych aut w wersjach usportowionych tak jak AMG w Mercedesie, M-sport w BMW czy S i RS w Audi.smoczek pisze:Twoje argumenty by do mnie trafialy w 100%, gdyby ten samochod latal tylko po torze, i bylby tam transportowany na lawecie.
Stereotyp powtarzany bez sensu przez tych którzy uważają to za odpowiedni argument.smoczek pisze:i co do oszczedzania zawieszenia na felgach 20" ....
przecierz na wiekszym kole, szybciej pada zawias,
nawet bez extremum, tylko wybierajac zwykle nierownosci.
Równie dobrze można się przyczepić że jeździmy autem z silnikiem 4.2 litra auto pali bardzo dużo i jest to zupełnie nie ekonomiczne.
Jeżeli ktoś chce jeździć A8 z silnikiem 4.2 na kołach 20" to pewnikiem ma w nosie że auto pali 20 litrów po mieście i że na krawężniki musi wjeżdżać powoli.
Od kilku lat jeżdżę na 20" i jakoś nie zauważyłem nadmiernego zużywania się mojego auta... pomimo tych tragicznych dróg koło mojego osiedla ;-)
poza tym, przynajmniej w mojej ocenie, zawias w A8/S8 jest rewelacyjny... kilka lat temu miałem Omegę... jeżdżąc na kołach 17" (235/45ZR17) zawias robiłem co roku na wiosnę... w ani jednym swoim A8/S8 nie robiłem jeszcze kompletnego zawiasu bo nie było i wciąż ma takiej potrzeby.
Nie prawda... wlepka wlepką ale A8/S8 D2 wyjeżdżało fabrycznie na kołach 19" i 20" i jak bardzo chcesz to specjalnie dla Ciebie odnajdę listę wyposażenia takiego auta żeby nie było że zmyślam.smoczek pisze:moze ja mam inna naklejke na klapce wlewu,
ale te 18x8" i 245/45 to jest MAX, co zaprojektowali inzynierowie do tego auta.
Poza tym, tak jak S8 ma inne zawieszenie niż A8 tak każde D2 z fabrycznymi kołami 20" ma inny zawias w stosunku do auta które wyjechało na fabrycznych 17" czy 18"
No właśnie dlatego jeździmy na 20" bo tak nam się podoba... abyśmy byli w pełni zadowoleni z auta które mamy... bo to samochód jest dla naszej wygody i zadowolenia a nie my dla wygody i zadowolenia auta... jak się popsuje to naprawiamy i jeździmy dalej ;-)smoczek pisze:dlatego nie rozumiem Was,
czemu trwacie/dazycie do pogorszenia urzytecznosci tego auta/ wzgledem naszych drog.
Ale powodzenia,
niech kazdemu sie jezdzi dobrze i bezawaryjnie,
i on sam niech bedzie zadowolony z tego co ma, bo o to chodzi.