Czy koledzy nie uważają, że A8 jest ogólnie jak na limuzynę nieco za twarde?
Mam standardowe zawieszenie (1BM - Standard suspension/shock absorption), a zachowanie auta przypomina mi posiadane kiedyś BMW na sprężynach EIBACH. O ile długie garby, pofalowania drogi samochód połyka bez przenoszenia czegokolwiek na karoserię, to na zwykłych dziurach tłucze jak furmanka. Samochód stoi wysoko i nie wydaje mi się, żeby ktoś kombinował przy zawieszeniu.
Czy u Was jest podobnie? Przedtem miałem głównie BMW, ostatnio e39 i e46 i tam pochłanianie nierówności jest zdecydowanie lepsze, ba nawet A6 C5 daje większy komfort na dziurach.
Ogólny komfort jest w A8 na wysokim poziomie (poziom hałasu, wrażenie luksusu itp.) jednak z tym zawieszeniem trochę im nie wyszło.
[D2 ALL ] Tył twardy jak skała
Widzę, że przypadłość nie dotyczy tylko mojej Audi. Sprawdziłem; mam sprężyny firmy EIBACH. Z tego co wiem są to sprężyny sportowe. Szukam od jakiegoś czasu zwykłych używek, ale bezskuteczne.
Może koledzy podpowiedzą mi gdzie je kupić, a może ktoś się zamieni. Dam EIBACH'a za zwykłe, fabryczne, które sprawią, że autko nie będzie siedzieć tak nisko i będzie bardziej komfortowe.
Może koledzy podpowiedzą mi gdzie je kupić, a może ktoś się zamieni. Dam EIBACH'a za zwykłe, fabryczne, które sprawią, że autko nie będzie siedzieć tak nisko i będzie bardziej komfortowe.
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
moja ma zawiechę 1BE fajnie jest na prostej drodze w trasie... ale jak już po dziurach nierównościach itp. to jest masakra! plomby mogą w zub-ach powypadać mnie już wypadła górna "czwórka" i "piątka" :mrgreen: :mrgreen:
a tak poważnie zawieszenie to właśnie jedyna rzecz która mi się nie podoba w A8 może mieszkając w Niemczech byłbym zachwycony...
niestety Szwaby nie przewidziały że te auta będą jeździć kiedyś po krajach i drogach "trzeciego" Świata ;-)
a tak poważnie zawieszenie to właśnie jedyna rzecz która mi się nie podoba w A8 może mieszkając w Niemczech byłbym zachwycony...
niestety Szwaby nie przewidziały że te auta będą jeździć kiedyś po krajach i drogach "trzeciego" Świata ;-)
koledzy u mnie tył jest też tragicznie twardy i wcale mi się to nie podoba...amory niedawno sprawdzane mają 74-69%,ostatnio robiłem remont w mieszkaniu,8 worków zaprawy i pełna butla gazu w bagażniku dały mi trochę odetchnąć :-) mam małe dziecko i muszę coś z tym zrobić,jeżeli ktoś z was ma miękkie sprężyny do mojej a8 chętnie odkupię a te które mam teraz oddam w gratisie,nie wiem jaki mają kolor wiem tylko że są ZA TWARDE! może ktoś zna specyfikacje kolorów od miękkich do twardych wtedy będzie łatwiej coś znaleźć
Jeden z kolegów wrzucał gdzieś na forum rozpiskę wszystkich oznaczeń - użyj szukajki ;-)smyk1974 pisze:(...) może ktoś zna specyfikacje kolorów od miękkich do twardych wtedy będzie łatwiej coś znaleźć
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Stronę wcześniej był podawany link http://www.a8team.pl/topics15/1429.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI