Spróbuj z tym podciśnieniem, czasami bywa problem z samoczynnym odpowietrzaniem się układu i trzeba mu pomóc ...spuszczać płynu nie musisz.Tomek_Iran pisze:Myslisz ze powinienem teraz jeszcze raz spuscic płyn i od nowa zalewać wykonując wszystkie kroki prawidłowo?
[D2 FL ALL ] Po wymianie pompa wyje a płyn w zbiorniczku b
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 wrz 2015, 12:04
- Lokalizacja: Olsztyn
danishow, mozesz mi wyjaśnić jak to zrobić tak krok po kroku?
Pozbyłem sie problemu ze świszczącym i nadmiernie buzującym płynem w zbiorniku.
Na końcu węża idącego do powrotu w zbiorniczku jest zatopiona metalowa rurka która chyba ma na celu zwiekszyć cisnienie na wyjsciu z tego własnie węza i przez to też w układzie przed nią. I ruszając nałożonym juz węzem w tamtym własnie miejscu swist cichł. Zmieniłem więc wąż na taki bez tego elementu i cisza. Zastanawiam się tylko jaką rolę pełniła tamta własnie rurka czy jak to inaczej nazwac Słychać jeszcze tylko tak mechanicznie pompę jak kręcę wajhą w miejscu.
Pozbyłem sie problemu ze świszczącym i nadmiernie buzującym płynem w zbiorniku.
Na końcu węża idącego do powrotu w zbiorniczku jest zatopiona metalowa rurka która chyba ma na celu zwiekszyć cisnienie na wyjsciu z tego własnie węza i przez to też w układzie przed nią. I ruszając nałożonym juz węzem w tamtym własnie miejscu swist cichł. Zmieniłem więc wąż na taki bez tego elementu i cisza. Zastanawiam się tylko jaką rolę pełniła tamta własnie rurka czy jak to inaczej nazwac Słychać jeszcze tylko tak mechanicznie pompę jak kręcę wajhą w miejscu.
Ta metalowa zwężka ma za zadanie zmniejszenia przepływu i jednocześnie zwiększenie ciśnienia co za tym idzie lżejsze machanie kierą.
Jak już pisałem, ściągasz wężyk ze zbiorniczka (ten cienki, który idzie z magla czy tam z chłodniczki). Pozostałe puste podłączenie zaślepiasz bo inaczej dolewany do zbiorniczka płyn będzie uciekać.
Do odpiętego węża podpinasz jakąś pompkę do podciśnienia (taką np. do odsysania płynów) i robisz podciśnienie obserwując stan płynu hydraulicznego w zbiorniczku by nie zabrakło ...inaczej zaciągnie powietrze i cała procedura na nic.
Przepompuj/wyssij tak z litra i musi być gitara
Jak już pisałem, ściągasz wężyk ze zbiorniczka (ten cienki, który idzie z magla czy tam z chłodniczki). Pozostałe puste podłączenie zaślepiasz bo inaczej dolewany do zbiorniczka płyn będzie uciekać.
Do odpiętego węża podpinasz jakąś pompkę do podciśnienia (taką np. do odsysania płynów) i robisz podciśnienie obserwując stan płynu hydraulicznego w zbiorniczku by nie zabrakło ...inaczej zaciągnie powietrze i cała procedura na nic.
Przepompuj/wyssij tak z litra i musi być gitara
-
- Forum Audi A8
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 wrz 2015, 12:04
- Lokalizacja: Olsztyn
Pewnie masz rację ale po zmianie tego przewodu wspomaganie w prawo wróciło(odpukać...) no i kiera chodzi znacznie lżej. I ten irytujący świst ucichł. Mam wrażenie że w jakiś sposob musiałem uszkodzić mechanicznie tą redukcję w przewodzie od powrotu i płyn pod cisnieniem powodował taki własnie dzwięk.
W razie co to mam stary oryginalny przewód i zamontuje go spowrotem.
Powiem Wam szczerze że juz któryś samochód z kolei z którym odstawiam jakieś voodoo ze wspomaganiem. Nie rozumiem pewnie do konca zasady pobierania powietrza przez układ podczas napełniania płynem.
Narazie został problem z głosniejsza pracą pompy niż wczesniej.
Będe próbował jeszcze z podcisnieniem i odpisze jak poszło.
W razie co to mam stary oryginalny przewód i zamontuje go spowrotem.
Powiem Wam szczerze że juz któryś samochód z kolei z którym odstawiam jakieś voodoo ze wspomaganiem. Nie rozumiem pewnie do konca zasady pobierania powietrza przez układ podczas napełniania płynem.
Narazie został problem z głosniejsza pracą pompy niż wczesniej.
Będe próbował jeszcze z podcisnieniem i odpisze jak poszło.