części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 FL ALL ] Wąż od Pompy wspomagania

Kedo6666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 17 kwie 2018, 18:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

[D2 FL ALL ] Wąż od Pompy wspomagania

Post autor: Kedo6666 » 12 paź 2018, 17:52

Witam robiłem dość duży serwis auto i generalnie po odbiorze auta dziwny dzwięk świst powietrza albo miauczenie rośnie to razem z obrotami i wcześniej tego nie było dodam że od razu zgłosiłem to mechanikowi i dowiedziałem się że dorabiał wąż do wspomagania bo tamten był w bardzo kiepskim stanie i nie było tego wodzika i było bardzo głośno więc pojechał do innej firmy i dał stary wąż dorobili wąż nowy z tym wodzikiem lecz dźwięk ustał trochę ale nadal go słychać i już nie wiem czy to od tego węża czy gdzieś jakieś lewe powietrzę tracę pomysły .

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 paź 2018, 17:56

O jakim wodziku piszesz? <hmm> u mnie tak wyło i wymieniłem oba węże od wspomagania na inne używki ale w bdb stanie i nastała cisza.
to nie jest zwykły napęd...to

Kedo6666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 17 kwie 2018, 18:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kedo6666 » 12 paź 2018, 18:11

CINEK pisze:O jakim wodziku piszesz? <hmm> u mnie tak wyło i wymieniłem oba węże od wspomagania na inne używki ale w bdb stanie i nastała cisza.
ten wąż co ma w środku ma zwężkę i idzie z zbiornika wspomagania .

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 paź 2018, 18:16

No najsensowniej było by dorwać uzywany waz bez zadnych przerobek i wtedy zobaczyc.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to

Kedo6666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 17 kwie 2018, 18:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kedo6666 » 12 paź 2018, 18:32

CINEK pisze:No jasensowniej było by dorwać uzywany waz bez zadnych przerobek i wtedy zobaczyc.
chyba będzie trzeba chociaż wymiana po raz 3 tego węża to już trochę irytująca sprawa plus to że nie mam pewności bo wymieniałem praktycznie cały osprzęt i wiele innych rzeczy .

Chodzi mi po głowie wymieniona rolka osprzętu słyszałem że czasem ludziom potrafiły się wysypać po wymianie od razu ...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 paź 2018, 18:42

Witam robiłem dość duży serwis auto i
A z ciekawosci to co tam zrobiłeś?
to nie jest zwykły napęd...to

Kedo6666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 17 kwie 2018, 18:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kedo6666 » 12 paź 2018, 19:47

CINEK pisze:
Witam robiłem dość duży serwis auto i
A z ciekawosci to co tam zrobiłeś?
całe zestaw wahaczy i drążków , komplet hamulców tył wszystkie filtry oleje , cały osprzęt alternator wisko napinacz rolka nowe opony i inne jakieś pierdoły np konwerter i olej w skrzyni generalnie impreza kosztowała koło 12k ale jeszcze jest z 6-8k wsadzenia ale wtedy będzie igła mechaniczna :D

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 12 paź 2018, 20:15

Black Cars Matters

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 paź 2018, 20:41

albo przewód na 95% albo sama pompa.

Generalnie przewody do wymiany najlepiej oba, chyba ze nie ma takiej potrzeby, natomiast pompa ori zf regenerowana ok. 500zł i problem z głowy na lata ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Kedo6666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 17 kwie 2018, 18:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kedo6666 » 12 paź 2018, 21:17

CINEK pisze:albo przewód na 95% albo sama pompa.

Generalnie przewody do wymiany najlepiej oba, chyba ze nie ma takiej potrzeby, natomiast pompa ori zf regenerowana ok. 500zł i problem z głowy na lata ;)
jutro robię jeden prosty manewr ściągam pasek osprzętu albo jest dalej albo znika jeśli dalej to wymieniam węże ;) a wieczorkiem na mały zlocik D2 w Bydgoszczy jak coś Zapraszam ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 paź 2018, 22:05

no przeguby kupiłeś pierwsza klasa <boisie>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 12 paź 2018, 22:08

pepi pisze:no przeguby kupiłeś pierwsza klasa <boisie>
Ale ze co?? Ja kupilem te przguby zaraz po kupnie D2 w 2012r i sprzedalem auto z nimi po 6 latach. Zero problemow ;)
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 paź 2018, 15:46

no to u mnie w lubelskim padają po 2 tygodniach <boisie>
Pewnie powietrze takie i dlatego .,,
Poważnie piszę zakładałem gościowi do terenówki i jeden pykał po 2 tygodnia drugi po 2 miesiącach .
Przeguby to tylko lobro czy akos tak a potem to takie mniej lub bardziej gumowe .
O dziwo zakładałem NTY produkt tani ale nawet daje rade na tle innych gumowych producentów

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 13 paź 2018, 20:34

pepi pisze:Poważnie piszę zakładałem gościowi do terenówki i jeden pykał po 2 tygodnia drugi po 2 miesiącach .
a no widzisz to tak jak z wahaczami Master Sport. Kilka osób tu chwali że robi dziesiątki tys.km a mi banany nie wytrzymały 3 dni <bezradny>
Podobnie kupiłem pompe paliwa QAP za 180zł i chodziła 6 lat i z nią sprzedałem auto....

Ale na gsp ja akurat narzekać nie mogę ;)

Co do węży, to przy ich wymianie najlepiej od razu wymienić zaworek zwrotny na tym wężu co jest zwężka, czasem lubi wydobywać się takie wkur...jące syczenie.. zaworek w aso akurat tani, i jest dostępny
to nie jest zwykły napęd...to

Kedo6666
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 62
Rejestracja: 17 kwie 2018, 18:36
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kedo6666 » 14 paź 2018, 20:31

CINEK pisze:a no widzisz to tak jak z wahaczami Master Sport. Kilka osób tu chwali że robi dziesiątki tys.km a mi banany nie wytrzymały 3 dni <bezradny>
Podobnie kupiłem pompe paliwa QAP za 180zł i chodziła 6 lat i z nią sprzedałem auto....

Ale na gsp ja akurat narzekać nie mogę ;)

Co do węży, to przy ich wymianie najlepiej od razu wymienić zaworek zwrotny na tym wężu co jest zwężka, czasem lubi wydobywać się takie wkur...jące syczenie.. zaworek w aso akurat tani, i jest dostępny
każdy kupuje to co mu się wcześniej sprawdzało , mój kumple ma 3 d2jki i każda na tych przegubach lata i jest git ja też nie narzekam co do zaworka jutro się zamówi i trzeba się za to brać bo wkurza mnie to strasznie i po woli inne rzeczy też następnym tematem będzie dmuchawa bo hałasuje jak diabli szkoda że nie ma nowych :/ dzięki za pomoc panowie ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl