Cześć wszystkim.
Panowie od jakiegos czasu mam A8 jednak przednie wachacze aż się proszą o wymianę, więc nie będę długo czekał tylko zrobię to jak najszybciej z tym że mam pytanie.
Jaka jest różnica w wahaczach np A4 B6 a właśnie w A8 mam 2003r.
Z tego co sie orientuje to różnica jest gdzieś na dole ale gdzie dokładnie ?
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 02 3.7MPI/LPG ] Wahacze przednie róznice.
Napewno nie. Ale jak tak twierdzą to zamów. (ALE powiedz im że jak nie będą pasować to mają wymienić na odpowiednie do a8 tej samej firmy i w tej samej ceniefitman pisze:W hurtowni po numerach seryjnych wychodzi że chyba 2 wahacze są inne a reszta ma ten sam numer.

łukasz88
A4 B6:
Wachacz nośny x2 - 4B3407151N
Góra przód lewy/prawy - 8E0407505C/8E0407506C
Góra tył lewy/prawy - 8E0407509C/8E0407510C
Drążek prowadzący lewy/prawy - 8E0407693AG/8E0407694AG
Łącznik stabilizatora lewy/prawy - 8D0411317/8D0411318
A8 D3:
Wachacz nośny x2 - 4E0407151L
Góra przód lewy/prawy - 4E0407505E/4E0407506E
Góra tył lewy/prawy - 4E0407509E/4E0407510E
Drążek prowadzący lewy/prawy - 4E0407693N/4E0407694N
Łącznik stabilizatora x2 - 4E0411317E
Osobiście nie widzę żadnych zgodności po numerach. A może porównali Ci z A6? Tam znajdą się zgodności z A4
Wachacz nośny x2 - 4B3407151N
Góra przód lewy/prawy - 8E0407505C/8E0407506C
Góra tył lewy/prawy - 8E0407509C/8E0407510C
Drążek prowadzący lewy/prawy - 8E0407693AG/8E0407694AG
Łącznik stabilizatora lewy/prawy - 8D0411317/8D0411318
A8 D3:
Wachacz nośny x2 - 4E0407151L
Góra przód lewy/prawy - 4E0407505E/4E0407506E
Góra tył lewy/prawy - 4E0407509E/4E0407510E
Drążek prowadzący lewy/prawy - 4E0407693N/4E0407694N
Łącznik stabilizatora x2 - 4E0411317E
Osobiście nie widzę żadnych zgodności po numerach. A może porównali Ci z A6? Tam znajdą się zgodności z A4

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
nie kombinuj kup do a8 i tyle i to najlepiej cały kpl bo kupisz 2 rozepniesz zawieszenie i okaże sie ze cos tam jeszcze jest do wymiany ponadprogramowao, a sztukowanie zawieszenia wychodzi drożej niż cały kpl. Wielo wahacz mozna najlepiej zdiagnozować poprzez jego rozpięcie inaczej jest tak napiety że małych luzów można nie wyczuć i tym sposobem zrobisz 2 wahacze i będziesz za miesiąc jechał robić następne. Wskazówka górne wahacze zazwyczaj wymienia sie parami gdyż istnieje tam standardowy problem tego zawieszenia czyli puchnąca śruba ściągająca górne wahacze i bez palnika często nie da sie tego zrobić .
Dzięki drago
W takim razie widze że nie warto polegac na nich 
Osobiście w żadnym swoim samochodzie nie wymieniałem pojedyńczych wachaczy zawsze lece kpl.
Raftor tak jak mówisz w A4 dostawałem białej gorączki przy wyciąganiu tej długie śruby spinającej 2 górne wachacze grzałem palnikiem i młot w ruch inaczej nie szło.
Dzięki wielkie wszystkim za pomoc, temat można zamknąć lub zostawić dla potomnych jak kto woli.


Osobiście w żadnym swoim samochodzie nie wymieniałem pojedyńczych wachaczy zawsze lece kpl.
Raftor tak jak mówisz w A4 dostawałem białej gorączki przy wyciąganiu tej długie śruby spinającej 2 górne wachacze grzałem palnikiem i młot w ruch inaczej nie szło.
Dzięki wielkie wszystkim za pomoc, temat można zamknąć lub zostawić dla potomnych jak kto woli.