części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 04 3.0MPI/LPG ] Signal from Leve control pressure sens

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

[D3 04 3.0MPI/LPG ] Signal from Leve control pressure sens

Post autor: PITER82 » 06 paź 2016, 20:06

jak w temacie nie potrafie sobie poradzic

008- Implausible signal - Intermittent

nie wiem co zrobic ?? <hmm>

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 06 paź 2016, 20:49

skasuj?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 06 paź 2016, 21:28

blad pojawia sie po jakims czasem ponownie

[ Dodano: 2016-10-06, 21:28 ]
tak samo nie moge kalibracij zawieszenia zrobic <hmm> wydaje mi sie ze moze to przez sensor poziomowania albo przez ten blad

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 06 paź 2016, 22:14

a czym robisz kalibrację zawieszenia?

Awatar użytkownika
VanDyke
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 996
Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VanDyke » 06 paź 2016, 22:32

Miałem ten błąd i jeździłem z nim 1,5 roku. Czasami pojawiał się po 2 dniach, czasami po 2 miesiącach.
Trudno jednoznacznie stwierdzić co jest przyczyną. Teoretycznie błąd dotyczy bloku zaworów pneumatyki gdyż tam jest ten czujnik. Jeden kolega z forum, który miał taki błąd, wymienił ten blok na nowy a błąd się dalej pojawiał. Na forum A6 sugerują, że jest to związane ze słabym ciśnieniem z kompresora i faktycznie po jego wymianie błąd już się nie pojawiał. Czytałem tam o dwóch takich przypadkach. U mnie ten błąd nie miał wpływu na działanie zawieszenia. Zauważyłem jednak, że pojawiał częściej w chłodniejsze dni. W okresie letnim błedu nie rejestrowałem.

Żeby zrobić to porządnie to trzeba by było moim zdaniem wymienić kompresor i blok zaworów.

Jeżeli robisz kalibrację jakimś słabym klonem VCDS to może się ona nie udać.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 07:40

Wymieniałem kompresor w jednej A8. Miał ten błąd między innymi, kompresor padł całkiem ale błąd już długo się utrzymywał w sterowniku. Po wymianie i ponownym skanowaniu jakiś miesiąc później nie było żadnego błędu.

Podsumowując bardzo prawdopodobne jest to co napisał VanDyke, że dotyczy on już niskiej sprawności kompresora :)

A to co napisał panton prawdopodobnie dotyczy tego czy używasz klona czy jakiegoś dobrego urządzenia bo one potrafią różne głupie rzeczy robić i czasem pokazywać(sprawdzałem auto klonem VCDS i ori VASem na zakładzie - o dziwo pojawiły się różnice w kilku błędach i VAS pokazał ich o 2 więcej). Podobnie może być z kalibracją i innymi rzeczami przy tańszych odpowiednikach urządzeń :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6027
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 07 paź 2016, 08:54

Pneumatyka generalnie potrafi zaczynać głupieć w chłodne dni a tym bardziej podczas mrozów (tym bardziej jeśli są jakieś nawet niewielkie nieszczelności i to tuz przy kompresorze) - więc jeśli jest jakikolwiek problem, to te objawy nasilą się w zimne miesiące.
Nawet w instrukcji obsługi D3 jest informacja o tym, by samochodu nie zostawiać na mrozie blisko wyższych krawężników, bo może opaść i połamiemy osłony lub dolne części np zderzaka.
Pomijam już kwestię błędów "Intermittent" w D3, których po takim czasie użytkowania może być całkiem sporo (był już tu jeden na forum, co rozbierał pół samochodu i psikał kontaktem ;))
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 paź 2016, 10:47

Ja urwałem zderzak w pierwszym miesiacu posiadania :) Nie polecam wjeżdżać przodem nad krawężnik :D
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl