![]() |
![]() |
[D3 05 4.2MPI ] Zawieszenie
Dzięks Damian, ale nie chciałem chłopakom przepisywać z zeszytu metodycznego tylko wytłumaczyć najprościej jak się da. W zeszycie jest dokładny opis całej "strategii" regulacji zawieszenia ze zmianami wysokości i twardości. Ale skoro to opisałeś, to też dobrze. Zatem wyjaśnione. Z resztą, podczas jazdy zmiany charakterystyki zawieszenia i jego twardości są odczuwalne.
Bądź dobry jak chleb.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Myślę, że się da. Wyłączają się tylko niektóre funkcje. W nocy nie polecam takiej jazdy bo xenon wali prosto w ziemie, auto może być krzywo a w ekstremalnych warunkach może mieć na którymś kole tylko kilka cm prześwitu. Całkiem na glebę wydaje mi się, że nie padnie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Mi wlasnei wczoraj chyba w koncu na dobre zgrzal sie kompresor i opadl przod bardzo ... jezdzis ie teraz jak na samych poduszkach - mega skacze auto i jest ostra gleba - ty o dziwo nizej ale jakby w trybie dynamic tylko wiec nie zglebowal sie calkiem ...
musze rpzekulac sie weekend - wiem ze nei powinienem ale czy zawiecha dostanie sotro po dupie ... obcieram prawie wszystkie hopki i szkoda mi auta - kompresor zamowiony - tylko czekam ale musze do pracy dojezdzac w miedzy czasie jakos ... nie duze dystanse bo ok 15km w jedna strone dziennie...
musze rpzekulac sie weekend - wiem ze nei powinienem ale czy zawiecha dostanie sotro po dupie ... obcieram prawie wszystkie hopki i szkoda mi auta - kompresor zamowiony - tylko czekam ale musze do pracy dojezdzac w miedzy czasie jakos ... nie duze dystanse bo ok 15km w jedna strone dziennie...
Marzenia sie spelniaja - Buell XB12s & A8 V8 ... Dwa z trzech juz sa ... Czas polowac na trzecie 
