Witam,
Pomagam koledze naszego Michała wykonać adaptacje zawieszenia. Pamietam, że ktoś z Was koledzy miał identyczna sytuację, że po wpisaniu wszystkich wartości kół nie można było w kanale 5 zapisać adaptacji i wyskakiwał error.
Czy może mi ta osoba napisać co dokładnie zrobiła aby to zadziałało?
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Brak możliwości zapisu adaptacji
[D3 ALL ] Brak możliwości zapisu adaptacji
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Brak błędów nawet jak adaptacja rozpoczęta i nie zakończona. Tylko to C5 jest, ale ktoś miał identycznie w D3. Robił adaptacje i nie mógł w kanale 5 zapisać. Pokazywali się error I n/a
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
odis online
i bedzie po temacie
[ Dodano: 2017-03-09, 21:35 ]
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _(4-Wheel)
i bedzie po temacie
[ Dodano: 2017-03-09, 21:35 ]
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _(4-Wheel)
No tak coś myślałem że ten viaken i VCDS lite mogą psuć robotę. Zwykłym VCDSem ale ori może jeszcze się uda spróbować.
P.s. A sam problem i powód adaptacji też jest ciekawy bo auto po nocy się podnosi na allroad zawsze
P.s. A sam problem i powód adaptacji też jest ciekawy bo auto po nocy się podnosi na allroad zawsze

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Karol
Sprawdz w sterowniku 34 blok 10 tam sa ujete odchylki wysokosci dla kazdego kola.
Jesli zaczniesz korygowac wartosci i nie beda korelowac z mierzonymi odchylkami to juz w kanalach 1-4 przy adaptacji poda ze wartosci nieakceptowalne i nie pozwoli zapisac ustawienia bazowego.
Generalnie uwolnienie zezwolenia na zapisania ustawien polega na pomyslnym zapisaniu wszystkich 4 kanalow (stron) .
W tle jest liczony bitcounter
1111 oznacza warunek na zapisanie spelniony.
0110 oznacza kolo LF i RH nie zapisane itd.
0000 zaden z kanalow nie zapisany
w VAS bit counter jest podawany dla kazdego kanalu adaptacyjnego i masz widok ktory zostal przyjety a ktory trzeba jeszcze raz wprowadzic
Sprawdz w sterowniku 34 blok 10 tam sa ujete odchylki wysokosci dla kazdego kola.
Jesli zaczniesz korygowac wartosci i nie beda korelowac z mierzonymi odchylkami to juz w kanalach 1-4 przy adaptacji poda ze wartosci nieakceptowalne i nie pozwoli zapisac ustawienia bazowego.
Generalnie uwolnienie zezwolenia na zapisania ustawien polega na pomyslnym zapisaniu wszystkich 4 kanalow (stron) .
W tle jest liczony bitcounter
1111 oznacza warunek na zapisanie spelniony.
0110 oznacza kolo LF i RH nie zapisane itd.
0000 zaden z kanalow nie zapisany
w VAS bit counter jest podawany dla kazdego kanalu adaptacyjnego i masz widok ktory zostal przyjety a ktory trzeba jeszcze raz wprowadzic
pozdrawiam
Michal
Michal
Nie wykonuje tego osobiście. Wykonywany jest viakenem i niby wszystkie koła mają wartości valid. Ale jak mówię, sam tego osobiście nie widzę a jedynie pomagam korespondencyjnie/teoefonicznie. Ostatnio udało się raz zapisać wartość. Ale problem nie zniknął. Po postoju auto przełącza się w najwyższy tryb zawieszenia i unosi.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG