![]() |
![]() |
![]() |
[D3 preFL ALL ] temperaratury -7/-15 i problemy z pneumaty
Prawa niżej bo zawiecha jest tak zrobiona, że auto się nie przechyla znacząco a cały tył ląduje znacznie niżej.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
u mnie wygląda to tak, rano, odplam auto, wychodzę, pali się kontrolka zielona ze jest opuszczone , mimo ze było ustawione na auto, dźwięk taki jak na filmiku, kiedy dźwięk ustaje od razu zapala się żółta kontrolka od zawieszenia.chlebi pisze:Również przy tych mrozach mi się to zdarza, wystarczy że gdy błąd zawiechy się zapali, wyłączysz i włączysz auto i jest git, ja zauważyłem że jak odrazu odpalę z rańca auto to kompresor chyba tak dziwnie skrzeczy, nie może podnieść auta to wywala ten błąd, ponowne uruchomienie auta to likwiduje.... czekam na plusowe temp :d
No i stało się, auto stało 3 dni z zerowym napięciem, padł aku tak że nie mogłem otworzyć pilotem, pogmyrałem w zamku, zapodałem świeży prąd i git auto odpaliło, ale w tym czasie opadło że szurałem aż nadkolami o felgi (dalej 19" letnie a co :p), pojeździłem chwilę, każde błoto z pod kół innych aut brałem zderzakiem, po chwili auto się uniosło na lifta a w mmi brak regulacji zawieszeniem
jakieś spostrzeżenia ? bo już nie wiem ....

Dlatego po rozkodowaniu VIN masz tam napisane na jaki rynek i klimat jest przewidzianeGunner pisze:Taa u mnie też jak były mrozy w nocy po -15 działy się cuda, ogólnie ruskim tego samochodu bym nie polecał

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG