Witam,
Dziś zauważyłem czarny smar koło swożnia wahacza dolnego, do którego montowany jest amorek, okazuje się że pękła guma, nie wiem jak to jest możliwe, wahacze TRW ze znaczkami Audi bo wymieniane w niemieckim serwisie niecałe 30tyś temu, zdenerwowało mnie to i teraz pytanie czy jest szansa na wymianę samej gumy jeśli nie dostał się jeszcze brud do środka i nie zniszczył samego jabłka? Próbował ktoś takiej operacji?
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Pęknięta guma swożnia wahacza wolnego
Samemu da się wymienić tą gumę, czy ona nie jest aby jakoś sprasowana ? Wymieniałem ostatnio jeszcze oryginalne końcówki drążków i są w nich świetne gumy i jutro będę patrzył średnicę może będą pasować:) Ale jestem w szoku żeby w wahaczach TRW kupowanych w serwisie audi były tak tandetne gumy które pękają po 30 tysiącach... rozumiem żeby to się stało w kraftach albo master sportach ale tutaj.... Ogólnie jeśli wyrobi się swożeń to również można dawać do regeneracji, bo wiem że to robią ale pytanie czy jest to bezpieczne...?
Kojarzę te opaski, spróbuje jutro w sklepie ogarnąć miejmy na dzieje że uda się uratować bo oryginał ponad 500zł i trochę by zabolało... ale już od nie jednej osoby słyszałem że trw to jest jakieś szałowe i się teraz potwierdza ale myślałem że już dla serwisów audi i to za zachodnią granicą gdzie za taki komplet wahaczy płacą na prawdę nie małą kasę to robią już coś konkretnego, w oryginalnych końcówkach drążka lemfordera mam takie grube gumy że jeszcze takich nie widziałem a tutaj takie nic konkretnego, zreszto identycznie z moogiem którego końcówki założyłem bo lemforder jeden ponad 200zł a moog 60zł ale ta guma także bez porównania cieńsza... Niestety dziś już wszystko jest robione na sztukę.