[A8 D3] Pneumatyka - Basic Setting No or Incor. 01437 :(
[A8 D3] Pneumatyka - Basic Setting No or Incor. 01437 :(
Witam panowie, ostatnio podczas poziomowania VCDS-em zabrakło mi prądu, bateria w laptopie była niestety niesprawna.
Po wyjściu z VCDS-a w aucie zapaliła się żółta kontrolka ze strzałkami.
Rozumie, że coś popierniczyło w ustawieniach sterownika? O ile rozumie to brak wartości przyuczonych.
Mój kompresor już wyziewał ducha i nie wiem czy nie padł teraz do tego już całkiem, ponieważ jak wchodzę ponownie w kalibracje, załącza się kompresor, i nic nie podniesie auta, nie mogę podac wartości odczytu danego koła bo pojawia się error w okienku który wskazuje dane koło.
Podczas kolejnego odczytania błędu, dochodzi do wymienionego wyżej 1583 - Leak in System Detected.
Podejrzewam ze właśnie od kompresora. Szczelność była przeglądana wcześniej, uchodziło powietrze przy wejściu przewodu do lewego przedniego miecha, problem został usunięty.
Drodzy forumowicze, proszę o pomoc, bo wiem, że jak sam, problemu nie rozwiąże to rzeszowskie serwisy będą się uczyć na moim przypadku.
Mam dostęp do VCDS ale poza poziomowaniem i podstawowymi rzeczami nie znam go za bardzo.
Teraz po odpaleniu samochodu od razu zapala się kontrolka żółta, auto stoi nisko, kompresor się nie włącza, w menu nie mam możliwości podnieść auta ani zmiany ustawień.
Po wyjściu z VCDS-a w aucie zapaliła się żółta kontrolka ze strzałkami.
Rozumie, że coś popierniczyło w ustawieniach sterownika? O ile rozumie to brak wartości przyuczonych.
Mój kompresor już wyziewał ducha i nie wiem czy nie padł teraz do tego już całkiem, ponieważ jak wchodzę ponownie w kalibracje, załącza się kompresor, i nic nie podniesie auta, nie mogę podac wartości odczytu danego koła bo pojawia się error w okienku który wskazuje dane koło.
Podczas kolejnego odczytania błędu, dochodzi do wymienionego wyżej 1583 - Leak in System Detected.
Podejrzewam ze właśnie od kompresora. Szczelność była przeglądana wcześniej, uchodziło powietrze przy wejściu przewodu do lewego przedniego miecha, problem został usunięty.
Drodzy forumowicze, proszę o pomoc, bo wiem, że jak sam, problemu nie rozwiąże to rzeszowskie serwisy będą się uczyć na moim przypadku.
Mam dostęp do VCDS ale poza poziomowaniem i podstawowymi rzeczami nie znam go za bardzo.
Teraz po odpaleniu samochodu od razu zapala się kontrolka żółta, auto stoi nisko, kompresor się nie włącza, w menu nie mam możliwości podnieść auta ani zmiany ustawień.
Jeśli załącza się kompresor a nie idzie do góry to gdzieś musi być wyciek. Im szybciej go zlokalizujesz tym szybciej się z tym uporasz. Każdorazowa próba kalibracji i jej niedokończenie = błąd zawieszenia i poziomowania świateł(świecą na maksa w ziemię). Dopiero jak ją poprawnie dokończysz to błędy znikną. Zacznij od diagnozowania wycieku. Czy któreś z kół wyraźnie jest najniżej? Auto opada po czasie? Czy cokolwiek się podnosi po załączeniu kompresora?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dziękuję za zainteresowanie tematem.
Nic nie jest niżej, autko opadało wcześniej ale już uporałem się z wyciekiem i jest szczelne. Mimo to, kompresor pracuje po wejściu w poziomowanie VCDS ale nie jest w stanie podnieść ani milimetra i stąd nie jestem chyba w stanie wypoziomować. Próbować podmienić kompresor jeśli nie zobaczę od spodu żadnego wycieku? Czy VCDS może wyrzucać błąd wycieku jesli kompresor pracuje a nie robi ciśnienia?
Nic nie jest niżej, autko opadało wcześniej ale już uporałem się z wyciekiem i jest szczelne. Mimo to, kompresor pracuje po wejściu w poziomowanie VCDS ale nie jest w stanie podnieść ani milimetra i stąd nie jestem chyba w stanie wypoziomować. Próbować podmienić kompresor jeśli nie zobaczę od spodu żadnego wycieku? Czy VCDS może wyrzucać błąd wycieku jesli kompresor pracuje a nie robi ciśnienia?
Odłącz rurkę kompresora z rozdzielacza i zobacz czy dmucha. Najprościej. Jeśli dmucha to po kolei zatykaj pozostałe rurki i zobacz gdzie biegnie przewód. Jeśli to nic nie zmieni i nigdzie nie ucieka może rozdzielacz nie otwiera? Są raczej solidne i mało się psują. Sprawdź wtyczkę... są tanie więc możesz pokusić się na początek o podmianę na używkę. No jest co testować.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ogólnie podnieś koło przednie lewe, zdemontuj nadkole przednie i tylne, załóż koło o na lifcie już możesz coś tam grzebać na ziemi.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Zablokuj zawieszenie i podnoś najlepiej na dwa lewarki... Jeden normalnie za uchwyt do podnoszenia a drugim pod wahacz aby się amor nie wysuwał. Zrzucisz koło, nadkola, założysz koło i rękę jakoś tam wciśniesz do grzebania
P.S. To jeszcze nie taka gleba
P.S.2. Ładne tarcze pod kolor zacisków
P.S. To jeszcze nie taka gleba
P.S.2. Ładne tarcze pod kolor zacisków
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No palcem to średnio bo on nabija do 17bar. Po prostu czy dmucha a później zaginaj poszczególne koła i zbiornik i zobacz czy zareaguje na dmuchanie po zagięciu któregoś z innych przewodów.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dopiero jak sprawdzisz czy działa będziesz mógł coś dalej szukać. Nie od razu Rzym zbudowano przecież. Problem nie z przewodem ale elementem do którego idzie raczej gdyby już wystąpił
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Czyli nie dmuchał Teraz musisz wykonać poprawnie całą adaptacje aby błędy zniknęły.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dziękuje koledze za pomoc.
Więc wymieniłem kompresor, z pomiarem kół miałem problem bo wyświetlał sie komunikat power management-u o słabym akumulatorze, więc prze-klikałem wartości wyuczone i poznikały błędy. Jutro zrobie kalibrację. Był mikro wyciek przy przednim lewym miechu, wymieniłem oring, uszczelniłem gwint pastą i dokręciłem, auto momentalnie się podniosło, na VCDS-ie brak błędów o nieszczelności. Sprawdzę jutro.
P.S. na mojej glebie bardziej mi się podobało
Więc wymieniłem kompresor, z pomiarem kół miałem problem bo wyświetlał sie komunikat power management-u o słabym akumulatorze, więc prze-klikałem wartości wyuczone i poznikały błędy. Jutro zrobie kalibrację. Był mikro wyciek przy przednim lewym miechu, wymieniłem oring, uszczelniłem gwint pastą i dokręciłem, auto momentalnie się podniosło, na VCDS-ie brak błędów o nieszczelności. Sprawdzę jutro.
P.S. na mojej glebie bardziej mi się podobało