![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Po małym remoncie nie moża odpalić auta
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Niech zrobi ogłoszenie z gratami co ma na zbycie , chętni napewno się znajdą
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Michał...sam wiesz wystawianie ogłoszeń robienie fotek wysyłanie i pakowanie to zajmuje duzo czasu a zarobek z tego nikły. Jak ktoś ma tracić czas na wysyłanie pierdół i nie zarobic na lepszej pracy w tym samym czasie to chyba nie jest to dobrze. Szeryf nie dysponuje raczej przesadna ilościa czasu i warsztat tam funkcjonuje w trybie ciągłym.
Jak Krzysztof chce miec te auto i sie nim cieszyc to proponuje przynajmniej zaklepac sobie wszystko co się da z tamtej a nie wyprzedawac to co się za kilka kiechów może przydać.
Wiem że się wypompował z kasy ale to jest motywacja by sie rozliczyć z partaczami-niech teraz podjedzie tym autem do nich to już wystarczający dowód a reszta w tym temacie.
Jak Krzysztof chce miec te auto i sie nim cieszyc to proponuje przynajmniej zaklepac sobie wszystko co się da z tamtej a nie wyprzedawac to co się za kilka kiechów może przydać.
Wiem że się wypompował z kasy ale to jest motywacja by sie rozliczyć z partaczami-niech teraz podjedzie tym autem do nich to już wystarczający dowód a reszta w tym temacie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
- Lokalizacja: Śląskie
Podjadę napewno, niech zobaczą, a i muszę ich pozdrowić co tam na odpierdalali, a następna taka awaria to podpale to audi i nie będzie problemu....
... Dobrze, że w międzyczasie kupiłem se Seicento, przynajmniej było czym śmigać.
I powiem wam szczerze, przyjechałem nią wczoraj do domu, postawiłem i nigdzie nią już nie wyjechałem.
Po prostu boję się, że znowu się coś zepsuje, a już znowu turbo co było regenerowane (podobno) piszczeć zaczyna, nosz ku..A ile można.
Nie cieszy mnie to auto na chwilę obecną mam go dosyć

I powiem wam szczerze, przyjechałem nią wczoraj do domu, postawiłem i nigdzie nią już nie wyjechałem.
Po prostu boję się, że znowu się coś zepsuje, a już znowu turbo co było regenerowane (podobno) piszczeć zaczyna, nosz ku..A ile można.
Nie cieszy mnie to auto na chwilę obecną mam go dosyć
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Nie ma co roztrząsać. Dobrze, że miałeś "za co" sobie z tym poradzić. Uczymy się całe życie 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
- Lokalizacja: Śląskie
Dobra, tarcze zamówione, jeszcze czujnik ABS lewy przód i powinno być git,.... A no i czekam aż turbo klęknie
[ Dodano: 2016-05-21, 09:18 ]
Witam, nowe wałki i cała hydraulika została sprzedana, i co się okazało??
Kupujący założył i identyczny objaw.... brak kompresji.
Był mądrzejszy, dał po mierzyć do jakieś firmy co się zajmują takimi pomiarami i co się okazało:
Wałki zgodne z ORI
Hydrauliki też choć ktoś tu zasugerował, że przez nie niema kompresji i kupił inne podobno dobre i kompresji też nie było (choć i za te musiałem zapłacić nie wiedzieć czemu).
Okazało się, żę problemem nie był tu dół silnika jak mi sugerowano, nie hydrauliki (które kupiłem za 1000zł i leżą w garaż wraz z głowicami) a dźwigienki ... było o 1mm różnicy między ORI i z tąd brak kompresji.
Kupujący wałki zadzwonił mnie tylko poinformować, żebym nie wyrzucał silnika, on sobie to zareklamował do hurtowni gdzie było to kupywane....
Rozumię, że najprostszą opcją było wymienić silnik i za to im chwała , ale nie rozumię, czemu zostawili go z uszkodzonymi przepłwkami, o turbie wiedziałem, biorąc pod uwagę, że zapłaciłem za te usługę równe 9tyś
Auto do dziś zrobiło jakieś 2tyś km i nie ma z nim żadnych problemów, hamulce też zrobiłem i jest jak na razie dobrze, albo prawie dobrze, nie mówiąc o turbie, które pewnie się rozpadnie bo dziwnie piszczy i przepływomierzu.
Pozdrawiam wtajemniczonych...
P.S Czasami się trzeba zastanowić, czy warto coś naprawiać, czy lepiej dać se spokój.
[ Dodano: 2016-05-21, 09:18 ]
Witam, nowe wałki i cała hydraulika została sprzedana, i co się okazało??
Kupujący założył i identyczny objaw.... brak kompresji.
Był mądrzejszy, dał po mierzyć do jakieś firmy co się zajmują takimi pomiarami i co się okazało:
Wałki zgodne z ORI
Hydrauliki też choć ktoś tu zasugerował, że przez nie niema kompresji i kupił inne podobno dobre i kompresji też nie było (choć i za te musiałem zapłacić nie wiedzieć czemu).
Okazało się, żę problemem nie był tu dół silnika jak mi sugerowano, nie hydrauliki (które kupiłem za 1000zł i leżą w garaż wraz z głowicami) a dźwigienki ... było o 1mm różnicy między ORI i z tąd brak kompresji.
Kupujący wałki zadzwonił mnie tylko poinformować, żebym nie wyrzucał silnika, on sobie to zareklamował do hurtowni gdzie było to kupywane....
Rozumię, że najprostszą opcją było wymienić silnik i za to im chwała , ale nie rozumię, czemu zostawili go z uszkodzonymi przepłwkami, o turbie wiedziałem, biorąc pod uwagę, że zapłaciłem za te usługę równe 9tyś
Auto do dziś zrobiło jakieś 2tyś km i nie ma z nim żadnych problemów, hamulce też zrobiłem i jest jak na razie dobrze, albo prawie dobrze, nie mówiąc o turbie, które pewnie się rozpadnie bo dziwnie piszczy i przepływomierzu.
Pozdrawiam wtajemniczonych...
P.S Czasami się trzeba zastanowić, czy warto coś naprawiać, czy lepiej dać se spokój.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, 09:22 przez mus102, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
- Lokalizacja: Łódz
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa