Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 3.3TDI ] Po małym remoncie nie moża odpalić auta

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 24 kwie 2016, 19:38

Niech zrobi ogłoszenie z gratami co ma na zbycie , chętni napewno się znajdą
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Gość

Post autor: Gość » 24 kwie 2016, 19:53

Michał...sam wiesz wystawianie ogłoszeń robienie fotek wysyłanie i pakowanie to zajmuje duzo czasu a zarobek z tego nikły. Jak ktoś ma tracić czas na wysyłanie pierdół i nie zarobic na lepszej pracy w tym samym czasie to chyba nie jest to dobrze. Szeryf nie dysponuje raczej przesadna ilościa czasu i warsztat tam funkcjonuje w trybie ciągłym.

Jak Krzysztof chce miec te auto i sie nim cieszyc to proponuje przynajmniej zaklepac sobie wszystko co się da z tamtej a nie wyprzedawac to co się za kilka kiechów może przydać.

Wiem że się wypompował z kasy ale to jest motywacja by sie rozliczyć z partaczami-niech teraz podjedzie tym autem do nich to już wystarczający dowód a reszta w tym temacie.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 24 kwie 2016, 20:04

Podjadę napewno, niech zobaczą, a i muszę ich pozdrowić co tam na odpierdalali, a następna taka awaria to podpale to audi i nie będzie problemu.... <fujarka>... Dobrze, że w międzyczasie kupiłem se Seicento, przynajmniej było czym śmigać.
I powiem wam szczerze, przyjechałem nią wczoraj do domu, postawiłem i nigdzie nią już nie wyjechałem.
Po prostu boję się, że znowu się coś zepsuje, a już znowu turbo co było regenerowane (podobno) piszczeć zaczyna, nosz ku..A ile można.

Nie cieszy mnie to auto na chwilę obecną mam go dosyć

Gość

Post autor: Gość » 24 kwie 2016, 20:15

Nie dziwię się-proponowałem nieco inna droge ale no cóż jak kto chce. Ja się w nieudane silniki nie lubie pchac szczeólnie jak sa za drogie.

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 24 kwie 2016, 20:18

Po pierwsze, tak to jest jak się najpierw kupuje, później czyta
Po drugie gdybym WAS słuchał od początku, zaoszczedzilbym ponad 10tyś, i nie miałbym teraz w garażu np. 16tu wtrysków. Heh

Gość

Post autor: Gość » 24 kwie 2016, 20:19

To prawda mogłeś NAS posłuchać.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 kwie 2016, 20:31

Nie ma co roztrząsać. Dobrze, że miałeś "za co" sobie z tym poradzić. Uczymy się całe życie :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

mus102
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 219
Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: mus102 » 21 maja 2016, 09:18

Dobra, tarcze zamówione, jeszcze czujnik ABS lewy przód i powinno być git,.... A no i czekam aż turbo klęknie

[ Dodano: 2016-05-21, 09:18 ]
Witam, nowe wałki i cała hydraulika została sprzedana, i co się okazało??
Kupujący założył i identyczny objaw.... brak kompresji.
Był mądrzejszy, dał po mierzyć do jakieś firmy co się zajmują takimi pomiarami i co się okazało:
Wałki zgodne z ORI
Hydrauliki też choć ktoś tu zasugerował, że przez nie niema kompresji i kupił inne podobno dobre i kompresji też nie było (choć i za te musiałem zapłacić nie wiedzieć czemu).
Okazało się, żę problemem nie był tu dół silnika jak mi sugerowano, nie hydrauliki (które kupiłem za 1000zł i leżą w garaż wraz z głowicami) a dźwigienki ... było o 1mm różnicy między ORI i z tąd brak kompresji.

Kupujący wałki zadzwonił mnie tylko poinformować, żebym nie wyrzucał silnika, on sobie to zareklamował do hurtowni gdzie było to kupywane....

Rozumię, że najprostszą opcją było wymienić silnik i za to im chwała , ale nie rozumię, czemu zostawili go z uszkodzonymi przepłwkami, o turbie wiedziałem, biorąc pod uwagę, że zapłaciłem za te usługę równe 9tyś

Auto do dziś zrobiło jakieś 2tyś km i nie ma z nim żadnych problemów, hamulce też zrobiłem i jest jak na razie dobrze, albo prawie dobrze, nie mówiąc o turbie, które pewnie się rozpadnie bo dziwnie piszczy i przepływomierzu.

Pozdrawiam wtajemniczonych...

P.S Czasami się trzeba zastanowić, czy warto coś naprawiać, czy lepiej dać se spokój.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, 09:22 przez mus102, łącznie zmieniany 1 raz.

igor.ostrowski
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 359
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: igor.ostrowski » 21 maja 2016, 09:22

Już mógł nie dzwonić i nerwów Ci oszczędzić

Gość

Post autor: Gość » 21 maja 2016, 10:10

mus102, Nie bardzo rozumiem. Przecie sam widziałem że ci z lewej strony kompresja sp...ła dołem na bodajże 4 cylindry zalane benzyną dwa wysłchy po chwili to chyba o czymś świadczy?
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016, 11:29 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.

czaszkin77
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 157
Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: czaszkin77 » 21 maja 2016, 13:51

Dzwigienki u mnie były wytarte po 3mm do 5mm i część z nich spadła czyli auto chodziło nie na wszystkich zaworach i paliło na strzała i jeżdziło jak ktoś nie ma pojęcia o tym silniku to niech się za niego nie zabiera

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl