części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 3.3TDI ] Wtryskiwacze - sprawdzenie

Awatar użytkownika
SamackA8
Super Klubowicz
Super Klubowicz

[D2 01 3.3TDI ] Wtryskiwacze - sprawdzenie

Post autor: SamackA8 » 10 lis 2013, 11:16

Witam. Wczoraj zrobiłem sobie nockę na forum i przeczytałem pełno tematów odnośnie wtryskiwaczy. Okazało się że większość osób z tego forum miało problem z odpalaniem na ciepłym silniku i okazało się że była to właśnie wina wtryskiwaczy, ja też mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku tzn. gdy samochód nie jest zagrzany to pali od szczała, a gdy już się rozgrzeje to trzeba go troszkę pokręcić, ale odpali za każdym razem. Wszystkie osoby które miały ten sam problem z odpalaniem na ciepłym, wskazały właśnie wtryskiwacze i okazało się że była to właśnie ich wina. Jeden kolega napisał że 2 wtryski lały, następny też itp. We środę jestem umówiony do mechanika który będzie mi sprawdzał wtryski specjalną menzurką, lecz ja poczytałem na forum i okazało się że da się sprawdzić tam chyba w bloku 13 w vagu coś takiego jak dawki korekcyjne wtryskiwaczy i troszkę kompresje cylindrów. I dlatego mam do Was takie pytanie, czy u nas w A ósemkach jest tak samo czy inaczej? Czy da się sprawdzić właśnie coś takiego jak dawki wtryskiwaczy i kompresje cylindrów, czy nie da rady? Chciałem to posprawdzać tak z ciekawości zanim pojadę do mechanika w środę :). Proszę o odp. Z góry dziękuję.
AHA P.S. Jeżeli okazało by się że da radę to sprawdzić to czy macie może wartości jakie tam powinny być żeby porównać moje z tymi prawidłowymi ?
Ostatnio zmieniony 10 lis 2013, 11:45 przez SamackA8, łącznie zmieniany 1 raz.
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7

rc_c
Forum Audi A8
Forum Audi A8

Post autor: rc_c » 11 lis 2013, 12:51