Witam. Wczoraj zrobiłem sobie nockę na forum i przeczytałem pełno tematów odnośnie wtryskiwaczy. Okazało się że większość osób z tego forum miało problem z odpalaniem na ciepłym silniku i okazało się że była to właśnie wina wtryskiwaczy, ja też mam problemy z odpalaniem na ciepłym silniku tzn. gdy samochód nie jest zagrzany to pali od szczała, a gdy już się rozgrzeje to trzeba go troszkę pokręcić, ale odpali za każdym razem. Wszystkie osoby które miały ten sam problem z odpalaniem na ciepłym, wskazały właśnie wtryskiwacze i okazało się że była to właśnie ich wina. Jeden kolega napisał że 2 wtryski lały, następny też itp. We środę jestem umówiony do mechanika który będzie mi sprawdzał wtryski specjalną menzurką, lecz ja poczytałem na forum i okazało się że da się sprawdzić tam chyba w bloku 13 w vagu coś takiego jak dawki korekcyjne wtryskiwaczy i troszkę kompresje cylindrów. I dlatego mam do Was takie pytanie, czy u nas w A ósemkach jest tak samo czy inaczej? Czy da się sprawdzić właśnie coś takiego jak dawki wtryskiwaczy i kompresje cylindrów, czy nie da rady? Chciałem to posprawdzać tak z ciekawości zanim pojadę do mechanika w środę . Proszę o odp. Z góry dziękuję.
AHA P.S. Jeżeli okazało by się że da radę to sprawdzić to czy macie może wartości jakie tam powinny być żeby porównać moje z tymi prawidłowymi ?
[D2 01 3.3TDI ] Wtryskiwacze - sprawdzenie
[D2 01 3.3TDI ] Wtryskiwacze - sprawdzenie
Ostatnio zmieniony 10 lis 2013, 11:45 przez SamackA8, łącznie zmieniany 1 raz.
Korekcje owszem sprawdzisz po podlaczeniu do komputera, powinny być jak najbliższe 0, wtedy jest ok, ale moze przytrafic się sytuacja ze korekcje pokazuje dobre, a wtrysk jest trafiony.
Test ktory chce zrobic twoj mechanik jestes w stanie zrobic sobie sam, chodzi o test przelewowy, wpisze w Youtube i zobaczysz na czym polega -nic strasznego, ale lepiej sprawe zlec majstrowi, jak ma pojecie to bedzie wiedział ile powinno pojsc ropy na przelewy w jakim czasie zeby bylo ok, a kiedy okaze sie ze wtrysk leje.
Kompresji cylindrow nie sprawdzisz zadnym komputerem, musisz wykrecic wszystkie swieczki i kazdy osobno sprawdzić. Jeśli okaże się ze twoje wtryski wypadną wporzadku na tescie przelewowym, a ktorys bedzie mial kiepska korekcje mozesz zajac sie kompresją... Z doswiadczenia kolegi powiem Ci zeby nie oszczedzać na wtryskach, jak bedziesz chcial je wyjac i sprawdzic najpierw znajdz zaufany zakład i zawiez je tam, nie szukaj gdzie taniej. Moj kumpel tak zrobil i po takim sprawdzeniu i czyszczeniu wtryskiwaczy ma wypalony tlok -mialo byc ok a jednak ktorys byl trafiony. Znalezc taki zaklad to nie jest prosta sprawa, np w Białymstoku nie ma takiego co jest juz sprawdzone.
Test ktory chce zrobic twoj mechanik jestes w stanie zrobic sobie sam, chodzi o test przelewowy, wpisze w Youtube i zobaczysz na czym polega -nic strasznego, ale lepiej sprawe zlec majstrowi, jak ma pojecie to bedzie wiedział ile powinno pojsc ropy na przelewy w jakim czasie zeby bylo ok, a kiedy okaze sie ze wtrysk leje.
Kompresji cylindrow nie sprawdzisz zadnym komputerem, musisz wykrecic wszystkie swieczki i kazdy osobno sprawdzić. Jeśli okaże się ze twoje wtryski wypadną wporzadku na tescie przelewowym, a ktorys bedzie mial kiepska korekcje mozesz zajac sie kompresją... Z doswiadczenia kolegi powiem Ci zeby nie oszczedzać na wtryskach, jak bedziesz chcial je wyjac i sprawdzic najpierw znajdz zaufany zakład i zawiez je tam, nie szukaj gdzie taniej. Moj kumpel tak zrobil i po takim sprawdzeniu i czyszczeniu wtryskiwaczy ma wypalony tlok -mialo byc ok a jednak ktorys byl trafiony. Znalezc taki zaklad to nie jest prosta sprawa, np w Białymstoku nie ma takiego co jest juz sprawdzone.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości