Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Tiptronic czasami nie jedzie

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

[D2 00 4.2PB/LPG ] Tiptronic czasami nie jedzie

Post autor: kryhawrc » 12 lip 2016, 18:34

No i niestety ale chyba dopadł mnie problem ze skrzynią
-Problem zaczą sie od tego jak auto stało lekko pochylone i cofałem delikatnie szarpło po właczeniu na D było słychać przez chwilke dziwne wycie(wyczatałem gdzies ze to może być pompa w szkrzyni). Pojezdziłem troche problem się nie powtórzył
Po przejechaniu około 700 km kiedy stanołem w korku przy którymś ruszaniu,po puszczeniu hamulca auto nie ruszyło-dopiero po 2-3 sekundach zapiął sie bieg i znów szarpło.
Po przejechaniu kolejnych około 600 km nic sie nie działo.

Po dojchaniu do celu podnosnik i jazda
-Olej we wszystkich przekładnich uzupełniony
-w skrzyni sprawdzony(co prawda w 50 stopniach-ale to aż takiego dużego znaczenie chyba nie ma) delikatnie wycieka-no chyba że jest znacząca różnica w poziomie oleju miedzi 35 a 50 stopni?

Filtr wraz z olejem wymieniony jakieś 20 tyś temu- 10tyś temu ponowna wymiana oleju.
Przebieg oryginalny 400tyś
Czyżby koniec skrzyni????? <hmm> <boisie> <boisie> <boisie>

Czy podcisnienie ma cos wspólnego ze skrzynią???? Bo wymieniałem odmę przed tym wszystki i tez czytałem że wyć potrafi.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2016, 18:37 przez kryhawrc, łącznie zmieniany 1 raz.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 12 lip 2016, 18:36

Jakie błędy zapisane w skrzyni ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 13 lip 2016, 20:51

Żadnych
Podłaczyłem waga- test wszystki zaworów-słychac ze wszystko pracuje

[ Dodano: 2016-07-13, 20:51 ]
A czy podniesienie obrotów biegu jałowego może mieć wpływ na takie zachowanie skrzyni????
Bo ostatni podniosłem trochę bo wydaje mi się ze były trochę za małe. Na pełnym obciążeniu (klima,światła itp.) miałem około 550o/min. Zwiększyłem sobie do około 620-650.

Gość

Post autor: Gość » 13 lip 2016, 21:05

A bez obciazenia ile masz RPM? To nie powinno mieć żadnego powodu wręcz przeciwnie.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 27 lip 2016, 21:51

Bez obciążenia jes może jakieś 50 więcej.
Doczytałem też że czasami 200-300ml wpływa na pracę skrzyni. Ja sprawdzałem przy temperaturze bliskiej 50 stopni tak że w sobotę jeszcze raz sprawdzę poziom w odpowiedniej temperaturze.

[ Dodano: 2016-07-16, 11:24 ]
Olej sprawdzony prawidłowo i jest dobrze. Było nawet za dużo. Upuscilem nadmiar.
Zauważyłem że objawy występują tylko na rozgrzanym silniku i jak auto stoi na nie równości.
Skoro poziom oleju jest ok to może olej jest do du.... Kupowałem niby oryginał tylko ze rozlewany z banki <hmm>. Może sprzedali mi jakiś inny?

[ Dodano: 2016-07-27, 21:51 ]
Nie wiem czy to się komuś przyda czy nie ale problem rozwiązany. Przyczyna- zwiększone obroty biegu jałowego. Po powrocie "na miejsce" problem znikł. Coś wyczytałem że prawdopodobnie to brak synchronizacji silnika że skrzynia. <hmm>
W kazdym razie problem z głowy.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 28 lip 2016, 11:41

W jaki sposób były zwiększone obroty ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 31 lip 2016, 08:40

Przy pomocy VAGa -silnik -adaptacja -kanał 01- 128,129,130.......

[ Dodano: 2016-07-31, 08:40 ]
No i niestety ale to chyba były objawy końca skrzyni.
Przy delikatnej jeździe jest ok ale gdy mocniej wcisne gaz auto tak jakby przepuszcza ( slizga się) a przy tym mocno szarpie, no i wyrzucilo olej gdzieś na łączeniu silnika i skrzyni. <boisie>
Tego już sam mię ogarnę - podejzewam konwerter.
Czy polecacie jakiegoś dobrego fachowca co by to ogarnął dobrze?
W Gorzowie chyba nikogo nie znajdę może Szczecin, Zielona Góra, Poznań?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 31 lip 2016, 14:39

Wywaliło olej uszczelniaczem szyjki konwertera. Konwerter, pompa i reszta standardu skrzyni do ogarnięcia.

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 02 sie 2016, 13:54

Zna ktoś kogoś w mojej okolicy ewentualnie zachodniopomorskie, wielkopolskie co by to ogarnął?

Gość

Post autor: Gość » 02 sie 2016, 15:42

Ech cięzko poszukać w dziale polecam jest np poznańskie teomotors a niedawno preston robił u konkurencji-zapytaj

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 02 sie 2016, 16:08

Tak, to akurat znalazłem.
Myślałem że może zna ktoś kogoś sprawdzonego.
Z tego co dowiadywalem się telefonicznie w kilku warsztatach to chyba nie opłaca się tego naprawiać. Ceny w przedziale 5000-8000zl. <boisie> <boisie>

Gość

Post autor: Gość » 02 sie 2016, 16:11

hehe to zakładaj manuala-tak kosztuje serwis ASB ja za swoja w 2009 dawałem 7600 na fakturze a koszty jakies dodatkowe to juz z dyszka pękła bo tez cudowałem by reanimowac trupa

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 02 sie 2016, 20:20

Uszczelki z 1150, konwerter zf 1350 (reg 600-800), olej i filtr 400, olej dyfrów 80, kosz A 1500, tłok wstecznego 130.

3 kloce samemu robiąc. Z pompą 1200 do rachunku więcej. I masz pewność, że wymienione a nie litania na fakturze :P

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 02 sie 2016, 22:28

Sam nie dam rady a fachowcy chcą tyle co napisałem. Wsadze używaną a starą spróbuję sam ogarnąć na spokojnie.
Zobaczymy co z tego wyjdzie

Gość

Post autor: Gość » 03 sie 2016, 04:48

jak z pewnego źródła to moze jakiś czas polata ale tylko taka bardzo pewna co zawęza zakres poszukiwań. Inaczej wydasz 2-3 tysie spokojnie i możesz miec kuku

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl