Możesz jedynie lać dedykowane oleje, wszystko inne może doprowadzić do uszkodzenia mechatroniki ...więc nie polecam !Truten pisze:druga sprawa która mnie zastanawia, to czy za pomocą oleju o wysokiej lepkości mogę zdiagnozować z jakimś prawdopodobieństwem uszkodzenie kosza forwardu?
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB ] Problem ze skrzynią biegów....
Re: [D2 00 4.2PB ] Problem ze skrzynią biegów....
Audi nie jest autem którego używam na co dzień więc nie ma parcia żeby zrobić go natychmiast. W związku z tym, temat tej skrzyni ciągnie się niczym moda na sukces.
No ale nawet moda na sukces kiedyś się skończyła, a że zima ma być długa będę wkrótce auto idzie na kanał i będę brał się za wyciąganie skrzyni.
Teraz pytanie osób które przerabiały temat montaży demontażu i montażu skrzyni po naprawie. Czy lepiej pod kątem późniejszego montażu skrzyni jest zdemontować skrzynię wraz z silnikiem czy samą skrzynię?


Łomatko, jaki rozpierdziel w aucie, no i to mnie najbardziej przeraża - warsztat zablokowany do czasu włożenia skrzyni z powrotem i kupę kabli które trzeba ponownie podłączyć a o którymś i tak na pewno się zapomni
. Oprócz tego dochodzi jeszcze instalacja el. gazu która jest w dużej ilości przypadków podpinana praktycznie bez użycia żadnych kostek i trzeba ciąć kable. Przynajmniej tak było w jednej A8 z której wyciągałem skrzynię (a później dopiero silnik), z tym, że tam nie trzeba było jej wkładać ponownie bo auto i tak miało iść na części.
pb41ns - masz może zdjęcia jak rozwiązałeś uchwyty za które podniosłeś silnik?
Czy po wyjęciu całego tego majdanu jest szansa wypchnąć auto na kołach z garażu? Wydaje mi się, że tak ale wolę się upewnić.

pb41ns - masz może zdjęcia jak rozwiązałeś uchwyty za które podniosłeś silnik?
Czy po wyjęciu całego tego majdanu jest szansa wypchnąć auto na kołach z garażu? Wydaje mi się, że tak ale wolę się upewnić.
Na obu głowicach masz uchwyty za które można targać silnik i skrzynie, bez obaw, nie urwa sie, są po dwa takie otwory na głowice, a co do kabli to nie jest aż tak źle, mnie cała operacja wyniosła ok 4 godzin, a co do wyjazdu z garażu to musiał byś spowrotem sanie włożyć bo tak jak ja robiłem to szło to razem z saniami, prościej i łatwiej , albo takie kółeczka mieć dorobione i przykrecic w miejsce sań
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
Re: [D2 00 4.2PB ] Problem ze skrzynią biegów....
Ja miałem pełzanie po zatrzymaniu auta normalnie heblami.. zgasiłem, odpalam i wszystko normalnie bez oporów i uślizgów i tak do następnego zatrzymania i znowu opór jakby zaciągnięty ręczny, gaszę odpalam i kolejne 500m przejechane normalnie, tak dojechałem do domu i po dłuższym czasie odpalam i niestety nie jedzie, czasami czuć naprężenie napędu ale po chwili tryb awaryjny i kicha.. teraz błąd 65535 i za sprawą niesprawności skrzyni muszę sprawdzić moduł oraz kostkę na skrzyni tą okrągłą.. jakieś pomysły?Truten pisze: Obecnie nie występuje pełzanie na 1 biegu najprawdopodobniej wskutek ...