Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Quattro - poduszki/tuleje tylnego dyfra

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 24 maja 2016, 08:13

Mnie taki Lemf wszedł bez problemu. To jest tuleja z kompozytu - nie jest stalowa i pasowanie jest ciaśniejsze bo się odrobinkę spręża.
Gdybyś tak samo podszedł do tej bocznej tulejki którą miałem z ASO to byś nie wstawił. Tam jest dopiero widoczna różnica i wciska się dość ciężko. Trzeba dobry stempel do wciskania i podparcia.
Ja wszystkie tuleje smaruję przed wciśnięciem. Lubię CRC Braklube bo nie atakuje gumy.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 24 maja 2016, 08:35

Tak jak pisałem - co do średnicy zewnętrznej nie mam pewności, bo musiałbym wyjąć starą tuleję, żeby ją pomierzyć dokładniej. Natomiast przesunięcie w osi wspornika to już grubsza sprawa, bo może przesunąć dyfer do tyłu lub do przodu (w zależności od sposobu założenia tulei). Dodatkowo napręży przednią tuleję. Nie twierdzę, że to nie będzie działać, ale oryginalne tuleje nie są aż tak drogie, żeby robić taką partyzantkę.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 maja 2016, 08:39

Chłopie, tam jest regulacja na tych wspornikach. (lewo/ prawo przód/tył) Wspornik też przy otworach z jednej strony ma podtoczenie aby umożliwić montaż nowych tulei. Wytargaj stare i dobrze wyczyść otwór bo będzie pełno białego pyłu. Długość obie tuleje mają taką samą więc jaki problem skoro tylko wygląd inny? Wszystko pasuje i działa. Tam nie ma technologii promu kosmicznego.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 24 maja 2016, 08:42

krzychu22.p1i pisze: Wszystko pasuje i dziala. Tam nie ma technologii promu kosmicznego.
Dokładnie, nie ma żadnego przesunięcia. Nic sie nie napina. Jest jak być powinno.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 24 maja 2016, 08:54

Tą pełną stroną dajecie do tyłu, czy do przodu auta? Czy może to obojętne?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 24 maja 2016, 10:02

Ja dałem do przodu.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 24 maja 2016, 10:05

Odlew ma z jednej strony fazę z tej strony prasuje się tuleje.
Wychodzi więc (z racji rantu i gumowej wargi), że powinno się dawać litą do przodu.
Kot też jest Quattro

marcin1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcin1983 » 26 kwie 2017, 19:11

Witam. Czeka mnie wymiana wszystkich tuleji. Chciałbym zapytać czy dużo jest zachodu żeby się do nich dostać. Czy oprócz opuszczenia wydechu trzeba coś jeszcze demontowac?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 kwie 2017, 20:23

O ile dobrze pamietam to wydechu nie trzeba opuszczac. Z tylu za dyfem masz podpore i dwie sruby od tulei oraz 3 sruby od dyfra. No i z boku po lewej stro ie jest jeszcze doducha. Robota prosta.
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 26 kwie 2017, 20:24

Moja sugestia to pare dni przed wymianą codziennie śruby psikać mocujące tuleje bo może być cięzko je odkręcić
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

marcin1983
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 134
Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: marcin1983 » 26 kwie 2017, 20:37

Dziękuję za sugestie. A śruby zacznę od jutra męczyć. :>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 kwie 2017, 20:59

Jesli sie aluminium utlenilo to niestety nic nie pomoze <bezradny> ... Bo problem lezy wewnatrz tulei gdzie raczej zadne psikadelko sie nie dostanie. Ale owszem mozna spsikac.

Raczej nie powinno byc problemu
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 26 kwie 2017, 21:33

Ja musiałem dwie obcinać <onie>

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 26 kwie 2017, 21:39

ja też wycinałem <boisie> , za chiny nie ruszyły sie <blee>
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 kwie 2017, 22:54

no dlatego mówię, ze psikanie w takim przypadku nic nie da... ja na szczęście odkręciłem bez problemu, tylko nie zaznaczyłem sobie poprzedniego położenia i mi na początku w dziwny rezonans wpadał. Później jakoś ustawiłem "na oko" <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl