![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
zmieniłeś opone u tego samego gumiarza albo miałes pecha i założyłeś walniętą
a może zapas wrzuć??
pojechałeś do innego gumiarza??
poza tym masz jeszcze kilka rzeczy do sprawdzenia
przegub walniety
półoś krzywa...
sprawdz dokladnie koła u jakiegoś dobrego meczygumy
u mnie było zle wywazone ,okazało się ze tylko jedno było 00 reszta masakra duza ilosc odwaznikow może swiadczyć o złym wywazeniu albo o walniętej oponie
możesz koła wyważyć na 00 a bicie na oponie bedzie i bedą drgania a meczy gniot powie że jest super wywazone i wypier... cie w kosmos zeby kase wziasc
patrz mu na rece jak wazy i patrz na kolo na maszynie jezeli zdejmnie wszystko to policz ile było załozone olowiu
jezeli bedzie zakladał to patrz ile zakłada i czy tylko od zewnetrznej strony czy od 2 ....
jezeli wywazy na 00 bo niema pierd... ze sie nie da bo da się !!! to niech pusci jeszcze raz w maszynie i patrz czy kolo ma bicie -czy opona ma bicie przy dobrym wywazeniu wprowadzone kolo w rotacje nie powinno walić na boki
wyzabkowanie opony wystepuje przy zle wywazonym kole ,przez to siada osnowa i robi sie jajo
jezeli spotka się w miejscu skrzywienia felgi bedzie bidzie ze zdwojona sila bedzie bicie na kierze i telepotanie autem
mozna spuscic powietrze i przesuwac bopone po kawałku zeby przeciwwage zrobić na oponie jest oznaczenie kropką króra czesc opony powinna być na przeciwko wentyla niby takie małyszczegół a jednak
możesz miec amora padnietego....
ale... to musiałby latac jak ku.... po pustej ulicy....
jezeli trzepie buda to tył na bank ma cos na rzeczy ... ewentualnie cos z wałem napedowym
nie wiem jak to pod spodem wyglada podpora wału?? łozysko czy jak tam jeszcze diabeł nadał
ale stawiam nadal na koła no chyba ze łozysko na kole padło
a może zapas wrzuć??
pojechałeś do innego gumiarza??
poza tym masz jeszcze kilka rzeczy do sprawdzenia
przegub walniety
półoś krzywa...
sprawdz dokladnie koła u jakiegoś dobrego meczygumy
u mnie było zle wywazone ,okazało się ze tylko jedno było 00 reszta masakra duza ilosc odwaznikow może swiadczyć o złym wywazeniu albo o walniętej oponie
możesz koła wyważyć na 00 a bicie na oponie bedzie i bedą drgania a meczy gniot powie że jest super wywazone i wypier... cie w kosmos zeby kase wziasc
patrz mu na rece jak wazy i patrz na kolo na maszynie jezeli zdejmnie wszystko to policz ile było załozone olowiu
jezeli bedzie zakladał to patrz ile zakłada i czy tylko od zewnetrznej strony czy od 2 ....
jezeli wywazy na 00 bo niema pierd... ze sie nie da bo da się !!! to niech pusci jeszcze raz w maszynie i patrz czy kolo ma bicie -czy opona ma bicie przy dobrym wywazeniu wprowadzone kolo w rotacje nie powinno walić na boki
wyzabkowanie opony wystepuje przy zle wywazonym kole ,przez to siada osnowa i robi sie jajo
jezeli spotka się w miejscu skrzywienia felgi bedzie bidzie ze zdwojona sila bedzie bicie na kierze i telepotanie autem
mozna spuscic powietrze i przesuwac bopone po kawałku zeby przeciwwage zrobić na oponie jest oznaczenie kropką króra czesc opony powinna być na przeciwko wentyla niby takie małyszczegół a jednak
możesz miec amora padnietego....
ale... to musiałby latac jak ku.... po pustej ulicy....
jezeli trzepie buda to tył na bank ma cos na rzeczy ... ewentualnie cos z wałem napedowym
nie wiem jak to pod spodem wyglada podpora wału?? łozysko czy jak tam jeszcze diabeł nadał
ale stawiam nadal na koła no chyba ze łozysko na kole padło
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

heheh dracus6662, wymieniłeś chyba wszystkie możliwe objawy tlepawki auta
ja wymieniłem dziś końcówkę kierowniczą, mam ustawioną geometrie, przetoczone tarcze (choć nie potrzebnie, bo nie były pogięte - 1 tylko bardzo lekko) i nadal mi telepie od 100km/h.
jakie to jest wkur...jące !!!!! Kasa leci a poprawy nie widać. Jade jutro do znajomego wulkanizatora aby założył mi inne opony i wtedy zobaczę a jak to nie pomoże to ...
przeguby wewnętrzne....

ja wymieniłem dziś końcówkę kierowniczą, mam ustawioną geometrie, przetoczone tarcze (choć nie potrzebnie, bo nie były pogięte - 1 tylko bardzo lekko) i nadal mi telepie od 100km/h.

jakie to jest wkur...jące !!!!! Kasa leci a poprawy nie widać. Jade jutro do znajomego wulkanizatora aby założył mi inne opony i wtedy zobaczę a jak to nie pomoże to ...

to nie jest zwykły napęd...to
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
starałem sie nadmienic wszystkie objawy ale samosprawdzajace sie proroctwo kola na 90% aby tarcza tak robila to mu
sialaby byc w h. walnieta czyli rozgrzana na max i kaluza plus slabej jakosci tarcza ale w wiekszosci objawiasie to podczas hamowania nadal obstawiam kola panowie balans 00 a i tak drgawki i powiem ze mialem tak wczesniej ,gosc na stacji widzial ze cos z opona nie tak ale nie mogl namierzyc w ktorym miejscu ,powiedzial abym kupil nowe opony i bedzie dobrze oczywiscie nie u niego i nie mowil ze on zamontuje tylko dal porade posluchalem i bylo cymes.. do momentu kiedy zachcialoo mi sie balansu przed trasa i h.strzelil opone ... reszte znacie

Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Panowie ja walczyłem z drganiami budy oraz kierownicy w trzech swoich poprzednich autach. Diagnozę zawsze zaczynałem od wymontowanie polosi przednich i sprawdzeniu ich w specjalistycznym warsztatcie. Po wymianie zużytych przegobow objawy drgania zawsze mijały. Tylko w jednym wypadku luz dało się wyczuć ręcznie.
xyz
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Dlatego tez wspomniałem o półosiach i przegubach róznica jest jednak ewidentna miedzy tymi dwoma przypadkami!!!!
:
Półoś walnięta : drgania są jakby symetryczne występujące w równych odstępach czasowych przy określonej V
Trzesie wtedy lekko budą a kiera tak jakby wibracja była przy zmianie pasa ruchu troszke słabsza ale to nie jednostajnie tylko w odstępach czasowych t
Przegub walnięty:
wibracje występujęce cały czas w zaleznosci od stanu przegubu odczuwalne w pewnych V bardzo mocna orazpoichprzekroczeniu wibracje wchodzące w rezonans dający złudne odczucie ustąpienia objawów
dodatkowo możebyć wyczuwalne na zaskakująco małych V około 60-80 km/h
Banałem ale cze sto trafiającym sie jest nieprzykrecona tarcza hamulcowa ,która zmieni swoje położenie względem otworu
badz tezpył który przy przykładowym jej demontazu i montazzu podejdzie pomiedzy tarcze a piaste...
niewielkie odkształceniew płaszczynie pionowej przy wyższych prędkosciach może objawiać się powyższym zjawiskiem występowania drgan na kierownicy lub rezonansemcałej budy
ale wciążjednak obstawiam gumy
:
Półoś walnięta : drgania są jakby symetryczne występujące w równych odstępach czasowych przy określonej V
Trzesie wtedy lekko budą a kiera tak jakby wibracja była przy zmianie pasa ruchu troszke słabsza ale to nie jednostajnie tylko w odstępach czasowych t
Przegub walnięty:
wibracje występujęce cały czas w zaleznosci od stanu przegubu odczuwalne w pewnych V bardzo mocna orazpoichprzekroczeniu wibracje wchodzące w rezonans dający złudne odczucie ustąpienia objawów
dodatkowo możebyć wyczuwalne na zaskakująco małych V około 60-80 km/h
Banałem ale cze sto trafiającym sie jest nieprzykrecona tarcza hamulcowa ,która zmieni swoje położenie względem otworu
badz tezpył który przy przykładowym jej demontazu i montazzu podejdzie pomiedzy tarcze a piaste...
niewielkie odkształceniew płaszczynie pionowej przy wyższych prędkosciach może objawiać się powyższym zjawiskiem występowania drgan na kierownicy lub rezonansemcałej budy
ale wciążjednak obstawiam gumy

Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 mar 2015, 21:41
- Lokalizacja: Tarnogród
jak już gdzieś wcześniej pisałem:
Wymienione było:
- 3 wały
- 2 komplety półosi
- testowane na 3 kompletach kół
- łożyska
- 2 komplety tarcz
- sprawdzone poduszki dyfru
Efekt taki że nie jest ani lepiej ani gorzej..... cały czas tak samo.
Co zauważyłem to że czym wyższe opony tym drgania są mniej odczuwalne....
Wymienione było:
- 3 wały
- 2 komplety półosi
- testowane na 3 kompletach kół
- łożyska
- 2 komplety tarcz
- sprawdzone poduszki dyfru
Efekt taki że nie jest ani lepiej ani gorzej..... cały czas tak samo.
Co zauważyłem to że czym wyższe opony tym drgania są mniej odczuwalne....
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
to jedyna rzecz jaka przychodzi mi jeszcze do dlowy to lożyska MCów zawiecha w stanie agonalnym lub magiel ewentualnie wał no ale nie podejrzewam.... innych grzechów nie pamietam
Poza jednym... auto pierd...... konkretnie i wszystko zle poskaladane pospawane.....

Poza jednym... auto pierd...... konkretnie i wszystko zle poskaladane pospawane.....
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

totalna załamkasylwesters7 pisze:jak już gdzieś wcześniej pisałem:
Wymienione było:
- 3 wały
- 2 komplety półosi
- testowane na 3 kompletach kół
- łożyska
- 2 komplety tarcz
- sprawdzone poduszki dyfru
Efekt taki że nie jest ani lepiej ani gorzej..... cały czas tak samo.

Ja zamówiłem inne opony na przód i zobaczymy jak będzie.

to nie jest zwykły napęd...to