![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Wibracje samochodu powyżej 130km/h
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 mar 2015, 21:41
- Lokalizacja: Tarnogród
ja wyczaiłem u siebie że zdecydowanie mocniej wibruje podczas przyspieszania.... no i potrafią bić tarcze czasami nie zawsze nie wiem od czego to zależy, a same wibracją raz są a raz ich nie ma, czasmi są bardzo delikatne a czasami tragedia.... nie mam pomysłu na to. Dzisiaj zamówiłem jeszcze tarcze i klocki na tył, zobaczę bo może któraś tarcza trafiła się wcześniej wadliwa. Jak to nie pomoże to poszukam takiego wyważania ale z tego co się orientuje to w dużej okolicy nikt nie ma
U mnie się to objawiło po uszkodzeniu podpory wału. Te drgania podejrzewam są skutkiem jazdy na uszkodzonej podporze. i zerwane poduszki tylnego mostu. Może też to powodować brak dobrej przyczepności tylnego zawieszenia do podłoża podczas przyspieszania. Inaczej mówiąc koła podskakują. Do weryfikacji amory i sprężyny.sylwesters7 pisze:ja wyczaiłem u siebie że zdecydowanie mocniej wibruje podczas przyspieszania. (...) a same wibracją raz są a raz ich nie ma, czasmi są bardzo delikatne a czasami tragedia.... nie mam pomysłu na to.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 mar 2015, 21:41
- Lokalizacja: Tarnogród
amorki i sprężyny nowe, podpora wygląda normalnie, nieróżni się niczym od nowej.... Co do przyczepności to jest aż za dobrze bo ani grama nie chce to się ślizgać..... Co do poduszek to mechanik odkręcał most i myślę że by zauważył że uszkodzone są poduszki. Ale zapytam jeszcze. Dodam że według moich obserwacji jest systematycznie coraz gorzej, tzn coraz bardziej odczuwalne są drgania podczas mocnego deptania w zakresie 90-130 km/h. Przejeżdżam średnio przez weekend 650km więc widzę że z każdym dniem jest coraz gorzej....
Co zmieniłem:
- nowe amorki i sprężyny przód tył
- komplet osi napędowych tył
- nowe tarcze klocki
- 3 wały napędowe
- łożyska tył z piastami
- wyważałem koła u 3 różnych osób
- testowane na 3 różnych kompletach kół i tak zimowe 17 drgań nie ma albo są delikatne, na 19 było trochę gorzej, na 20 jest minimalnie gorzej niż na 19.
Ale nie mam zamiaru śmigać na mega paskudnym kole 17 calowym.....
jutro zmiana tarcz i klocków tył, bo jakoś dziwnie są zużyte w porównaniu z przodem i dodatkowo lewy tył dziwnie się obraca tak jak by tarcza nie równo przylegała i raz dotyka klocka a raz nie. Jak nie pomoże to zamawiam kolejny wał, półosie i zmienię poduszki mostu..... ale u innego mechaniora to już zrobię.... Powoli tracę serce do tego bo tak jeździć nie będę!
Co zmieniłem:
- nowe amorki i sprężyny przód tył
- komplet osi napędowych tył
- nowe tarcze klocki
- 3 wały napędowe
- łożyska tył z piastami
- wyważałem koła u 3 różnych osób
- testowane na 3 różnych kompletach kół i tak zimowe 17 drgań nie ma albo są delikatne, na 19 było trochę gorzej, na 20 jest minimalnie gorzej niż na 19.
Ale nie mam zamiaru śmigać na mega paskudnym kole 17 calowym.....
jutro zmiana tarcz i klocków tył, bo jakoś dziwnie są zużyte w porównaniu z przodem i dodatkowo lewy tył dziwnie się obraca tak jak by tarcza nie równo przylegała i raz dotyka klocka a raz nie. Jak nie pomoże to zamawiam kolejny wał, półosie i zmienię poduszki mostu..... ale u innego mechaniora to już zrobię.... Powoli tracę serce do tego bo tak jeździć nie będę!
przeguby przesmarowałem w poniedziałek i szczerze to może delikatnie sie cos poprawiło
dzis zauważyłem taką sytuacje, że rozpędziłem sie do 140km/h i bardzo delikatnie telepało, ale jak odpusciłem gaz i samochód sam zaczął zwalniać to przy prędkosci 120km/h ta telepawka znów była mocniejsza, ale ponieżej już tak przy 100km/h w ogóle ustawała
fuck nie mam pomysłu
, jade jutro na trzepaki ...


fuck nie mam pomysłu

to nie jest zwykły napęd...to
Z mojego punktu widzenia to chyba raczej z tyłu (tak trochę pod tyłkiem), na kierownicy zero drgań. Dzisiaj np. jadę sobie 140 ...lekkie wibracje, wpadam w ostrzejszy zakręt i wibracje całkowicie ustają nie ważne czy w lewo czy w prawo. Wypadam z łuku i znów wibruje.
Takie zachowanie wskazuje na amortyzatory, ale je sprawdzałem i mają ponoć 65% ...chyba będę musiał pojechać jeszcze raz sprawdzić w innej stacji.
W sobotę podniosę też auto na podnośniku i rozbujam do 140km/h, może coś uda się wypatrzeć.
Takie zachowanie wskazuje na amortyzatory, ale je sprawdzałem i mają ponoć 65% ...chyba będę musiał pojechać jeszcze raz sprawdzić w innej stacji.
W sobotę podniosę też auto na podnośniku i rozbujam do 140km/h, może coś uda się wypatrzeć.
Ja wlasnie czuje podczas hamowania dlatego daje do przetoczenia kupie nowe amorki meyle czy cus i zobaczymy. Czasami nawet telepawka zaczyna sie od 70km/h zadko ale jednak. W wiekszosci od 100/110 ale tez nie zawsze
Hab' einfach die Schnauze voll von diesen verfickten Macken

Hab' einfach die Schnauze voll von diesen verfickten Macken

to nie jest zwykły napęd...to